Noord-Holland deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
al dat gelul op niks af.
Tijd voor foto's!

full
 
@buuk: mooie foto's. hoeveel pads verslijt je nou per sessie ?

@pretpiloot: ik hoop dat het lukt allemaal zaterdag, er zijn nog wel meer redenen waarom een dynamo niet laadt, maar dat hangt van de dynamo af: b.v. als je laadstroomlampje stuk is doet ie 't ook niet.
 
@buuk: mooie foto's. hoeveel pads verslijt je nou per sessie ?

@pretpiloot: ik hoop dat het lukt allemaal zaterdag, er zijn nog wel meer redenen waarom een dynamo niet laadt, maar dat hangt van de dynamo af: b.v. als je laadstroomlampje stuk is doet ie 't ook niet.

Heel weinig. Steek em alleen uit om te kijken hoe ver ik zit en dan trek ik em terug.
Of ik steek em ff uit voor de fotograaf ;)
 
gezellig hier mensen! |(

Even voor de mensen die misschien nog niet zo heel lang op MF zitten...

Kijk voor de gein eens de User Policy eens door. En dan met name dit stukje:
[FAQ=userpolicy,meerderereacties]User Policy: Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten[/FAQ]

Er zijn wel vaker topics gesloten omdat er alleen nog maar slap geouwehoerd werd. Met als reden van de mod dat het geen chatsite is.
NH staat in "Waar is wat te doen". Daar spreek je dus dingen af zoals time & place om een stukje te gaan rijden in NH. En dus niet een plek waar je 't over appelsap, hondjes, tuinbonen, open deuren bij de buren oid hebt.

Open lekker een topic in Off-topic. Daar kan je chatten wat je wilt.


Bij welke mod kruip jij graag achter in zn kont :?
Dat je wat commentaar dr op heb oke. Maar om nou zo met de regeltjes te gaan gooien?? Je lijkt wel een juut die net op straat bonnetjes mag uitdelen om je zelf te bewijzen. Flapdrol........

@ Peter.

jij ook een flapdrol. Hoe kan je dat nu doen??? Vuil/zand?? of die dunflops??
Zo te lezen ook aardig wat schade :(

Dus as vrijdag ben je er niet bij??? Ik sta dan hopelijk niet op post met die druktemaker met die GSXR 750 srad (rood/grijs). O.....das war ook dat ben jij :P .

@Buuk

Al die foto's van jou... Wordt er leip van..

dan maar een foto van mij afgelopen donderdag toen ik van de 3e plek mocht vertrekken (en won :) ).

misc.php

misc.php
 
@buuk: mooie foto's. hoeveel pads verslijt je nou per sessie ?

@pretpiloot: ik hoop dat het lukt allemaal zaterdag, er zijn nog wel meer redenen waarom een dynamo niet laadt, maar dat hangt van de dynamo af: b.v. als je laadstroomlampje stuk is doet ie 't ook niet.

volges mij heb ik geen laadstroom lampje :9 brommer uit 1988 ;)
 
@ Peter.

jij ook een flapdrol. Hoe kan je dat nu doen??? Vuil/zand?? of die dunflops??
Zo te lezen ook aardig wat schade :(

Dus as vrijdag ben je er niet bij??? Ik sta dan hopelijk niet op post met die druktemaker met die GSXR 750 srad (rood/grijs). O.....das war ook dat ben jij :P .

eigenlijk geen idee hoe het gebeurde, ik reed samen met een jongen in een motor 73 pak, ik hem voorbij, rondje later verremde ik me, dus hij en nog 1 mij weer voorbij, en ik reed weer langzaam naar ze toe, ik dacht bij mezelf nog een rondje of 2 en dan ben ik er voorbij, toen begon mijn motor te glijden bij het uitkomen van de tarzan bocht en had ik een bek vol grind. Beetje rot, ik heb nu wel een beetje erg last van mijn ribben, vanmiddag ff een sms naar jose gestuurd dat ik er de 19-de in ieder geval niet ben, het doet al pijn als ik een beetje loop, voor de rest gaat het wel met me ;)

Schade is vooral optisch, gister alles eraf gehaald, en ik heb nu een eigen CPZ grindbak in mijn tuin.
Dus ne eerst een stuurgewicht, r.a.w., uitlaat/steppie steun, en en steppie erop, dan is alles weer ok op de krassen na.

Maar met die krassen maak ik het jaar wel vol denk ik, het motorbudget beint aardig leeg te raken nu, en ik moet ook nog ff een verse helm hebben, hier is een buts uit.

ik stond trouwens gewoon op MPP`s, net als afgelopen jaar.
 
Buuk, is dat nou die bocht met die motorvriendelijke vangrail ?

Ik kan het niet zo goed zien met die groene veeg op de foto

Nee dat is de bocht erna. Dit is de gerlach (of zoiets) bocht. Daarna komt die jij bedoelt.


@ Nos

Prutser met je ***foto's
full


:+
 
wat een mooie foto's allemaal weer, alleen allemaal op het asvalt.

tijd voor een zandfoto.

hier een actiefoto van mij nog op mn oude brommertje.

nofooter in de lucht over een jeep 8-) })

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan