Noord-Holland deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net Kevin thv Akermaat gespot.

[me="Scodie"]gaat zo ook even z'n ErZes uitlaten :)[/me]
 
<<vanaf morgen te spotten op zilver/zwarte GPZ 500 S uit 2003 in omgeving van Alkmaar>>

54815319_5_T6I9.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien een idee om een soort "mini-forum-meeting" te houden Zaterdag op de Akermaat, zodat de nieuwe(re) forum leden uit NH kennis kunnen maken met de "oude" garde ?? :W
Heeft iedereen weer een excuus om ff te rijden en op de AKM te staan !! ;)
(Mits het goed/droog weer is natuurlijk..................... :+ )
Andere ideeen zijn ook welkom. :]
 
Is het misschien een idee om een soort "mini-forum-meeting" te houden Zaterdag op de Akermaat, zodat de nieuwe(re) forum leden uit NH kennis kunnen maken met de "oude" garde ?? :W
Heeft iedereen weer een excuus om ff te rijden en op de AKM te staan !! ;)
(Mits het goed/droog weer is natuurlijk..................... :+ )
Andere ideeen zijn ook welkom. :]

helaas, zaterdag is mijn werkdag :9 en me Hawk moet zowiezo nog in elkaar :+ en met die oude gare CB waag ik me niet meer op de snelweg _O- _O-
 
als het goed weer is heb ik wel zin om te rijden zaterdag of zondag

is wel leuk begin van het motor seizoen een meeting op akermaat *O*
 
Zo ben sinds kort kort ook in t bezit van een fiets dus zal wel is ff een keer komen kijken op de Aker, als er iemand is tenminste :+ want zoals ik nu de laatste paar dagen terug lees is et nog errug rustig daaro.
Kom btw uit Haarlem dus vandaar dak hier ook maar is ff kom buurten
This is my baby
full
 
Laatst bewerkt:
als het goed weer is heb ik wel zin om te rijden zaterdag of zondag

is wel leuk begin van het motor seizoen een meeting op akermaat *O*
Dat is inderdaad wel weer eens leuk!! Alleen werken op zaterdag nog best veel mensen, zondag zou een mooiere dag zijn. *O*
 
net ff op akermaat gekeken maar was er erg leeg

Ik was net even later.. dus ik heb je gemist.. toen ik aankwam waren er ook 2 andere, 1 rode hawk met een MF sticker, en een rode R6 (volgens mij)...

Maar ze bleven niet zo lang, en er was een Z1000 rondjes aan het rijden, dus we hadden iig iets om naar te kijken :)
 
Zo ben sinds kort kort ook in t bezit van een fiets dus zal wel is ff een keer komen kijken op de Aker, als er iemand is tenminste :+ want zoals ik nu de laatste paar dagen terug lees is et nog errug rustig daaro.
Kom btw uit Haarlem dus vandaar dak hier ook maar is ff kom buurten
This is my baby[afbeelding]

NICE! :9~
 
Als er zondag animo is voor een leuke rondrit heb ik nog wel een rondje in de aanbieding, "Groene Hart rondrit" 140 km vertrek en aankomst van der Valk Breukelen. We kunnen natuurlijk verzamelen bij Aker en vanaf daar vertrekken richting Breukelen.
 
Ik was net even later.. dus ik heb je gemist.. toen ik aankwam waren er ook 2 andere, 1 rode hawk met een MF sticker, en een rode R6 (volgens mij)...

Maar ze bleven niet zo lang, en er was een Z1000 rondjes aan het rijden, dus we hadden iig iets om naar te kijken :)

Had die Hawkenier toevallig een heel fout leren pak aan? :9

Schiet nou toch eens op!! Het duurt maar ;(



:+

jahh, ik wacht op onderdelen ;) als t goed is komt er vandaag een nieuwe spanningsregelaar (originele) en een nieuwe stator zit er ook in.
Nu dus ff kijke wat ie doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan