Noord-Holland deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb paar rondjes akermaat gedaan, ben alleen niet gestopt want ik moest naar zandvoort.

ik reed trouwens het rondje op de parkeerplaats en bij de bocht waar je je knie aan de grond legt gleed mn voorwiel weg, ik schrok me rot maar kon nog wel overeind blijven. het volgende rondje gekeken wat er lag maar er was niks te zien (afgezien van paar oude kleine olievlekjes en meeuwenflatsen.)
 
B|

Weer zo'n rare Suzuki. :X

Gefeliciteerd Brenda! Ga je 'm dit weekend nog showen?

Lange levertijd trouwens...

Idd weer een rare Suus... :+

De kans is idd aanwezig dat je hem wel geshowd gaat krijgen... wanneer ben je er?? :P

Is de eerste GRS met ABS en standaard Yoshi pakket... levertijd was vanaf maart... maar hij was er dus pas afgelopen donderdag...

@ Juud.. tnx, ben er erg blij mee.. rijdt super!!
 
De kans is idd aanwezig dat je hem wel geshowd gaat krijgen... wanneer ben je er?? :P

Is de eerste GRS met ABS en standaard Yoshi pakket... levertijd was vanaf maart... maar hij was er dus pas afgelopen donderdag...
Mooi hoor! Ik zou niet zo lang kunnen wachten denk ik :X

Maareh, wanneer zijn jullie waar? Dan laat ik m'n Yammie ook even uit (behalve 's avonds ;))
 
vandaag mn motorblok opgehaal van mn crf. 1000 eurotjes achter de wagen, maar rij ik wel weer met een nieuw blokkie 8-) (alleen een beetje jammer dat het blok al na 50 uur gereviceerd moest worden.)

morgen ff inrijden in de boekelermeer en dan 2e paasdag naar lelystad een wedstrijdje rijden. :]
 
vandaag mn motorblok opgehaal van mn crf. 1000 eurotjes achter de wagen, maar rij ik wel weer met een nieuw blokkie 8-) (alleen een beetje jammer dat het blok al na 50 uur gereviceerd moest worden.)

morgen ff inrijden in de boekelermeer en dan 2e paasdag naar lelystad een wedstrijdje rijden. :]
Wel winnen hoor ;)
 
Zo eindelijk een paar piccies voor de geinteresseerde...

en zo niet.. hebbie pech :P

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan