Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een zwart met (klein beetje) rood Alpinestar pak en een Haga Arai replica.
Denk dat je iemand anders telkens tegenkomt :)
 
En hoe is het met de noordhollanders :D ? :P

Nog ff een beetje aan het bijkomen van een lang weekend Valkenburg, vanmorgen alweer om 5.45 uur op de motor naar het werk, viel ff niet mee..... :z
O ja, welkom hier en tot ziens !! :W

Als het vrijdag een beetje goed weer is ga ik cker ff op Zandvoort kijken !! 8-) :Y
 
Laatst bewerkt:
Is in ieder geval een goede keuze geweest om ducati te halen. Succes verders met je nieuwe motor en veel rijplezier.
 
pff let ik ff niet op moet ik weer 3 pagina`s doorspitten.

Nou ja, voorlopig nog ff 2 nachtdiensten, dan ff kijken of het weer een beetje rondrijweer is.
 
Weer een tijdje niet op dit topic geweest...maar ik heb goed nieuws...

Heb een motor gekocht *O* *O* *O*

En natuurlijk heb ik alvast een piccie:
[afbeelding]


Ik hoop hem vrijdag op te kunnen halen en dan volgen er uiteraard meer foto's van mijn aanwinst...

Er wordt nog het een en ander aan gedaan, zo komt er nog een mooi stuurkuipje op en een carbon puntbak. Ook komen er andere spiegels op (want in deze zie je echt niets) en de motor wordt voorzien van een gloednieuwe achterband.

Dus ik ga binnenkort lekker een keer meetouren *D

Hey Joelle!

Vette fiets! Is nog niet helemaal je droom maar een heel goed begin toch?

In ieder geval gefeliciteerd! *O* Zie 'm binnenkort wel in het echt een keer?
 
Hey Joelle!

Vette fiets! Is nog niet helemaal je droom maar een heel goed begin toch?

In ieder geval gefeliciteerd! *O* Zie 'm binnenkort wel in het echt een keer?

Hey das weer een tijd terug...ben hier ook al weer een tijdje niet geweest, maar goed ik heb idd een bike gekocht...en een hele vette...bruut geluidje joh :} (haha mijn vader schrok ervan), maar het rijd echt fantastisch. Meer dan een goed begin zou ik zeggen :Y *O*
 
We houden gerust wel rekening met anderen hoor Wendy... met een groepje gaat vooral om de gezelligheid :) en het uitdagen :+
Dus ga gewoon een keer gezellig mee!
 
:]
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan