Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ducati heeft iedere 20k een grote beurt nodig die bij de meeste dealers rond de 700 eu zitten. Als het goed is hebben nieuwere modellen deze beurt pas nodig bij 40k km maar geloof dat de monsters daar niet bij horen.

En ervaring wil ik niet zeggen maar heb zelf een duc SS en daardoor weet ik het.
oke, thanks :)
 
Trein... of je moet dol zijn op files B|

maar waarschijnlijk is verhuizen de beste optie ;) En als je dan toch perse je op 2 wielen dagelijks wil verplaatsen over die afstand zou ik zowiezo iets met een kuipje kiezen *D
En dan ook waar je een beetje ontspannen op zit... dus geen SS maar bv een SV650S inderdaad :]
en laat die van mij volgende week te koop komen :P
waar mag ik hem afleveren Juutje??
 
Hee jij vraagt toch tips.... :+ ....

en volgens mij bedoelde Sjefske juist dat je een andere baan moet zoeken :Y

:Y

Waren idd tips! ;)

Maar zonder dollen.
100km per dag. 5 dagen in de week. 48 weken in het jaar?

da's 100 x 5 x 48 = 24.000 km per jaar.

Een andere tip... BMW of een Pan :)
 
Laatst bewerkt:
Haha ja zie je t al voor je, Juud op een Pan. _O-
Dat zal er idd gek uit zien :+

002100.jpg
 
en laat die van mij volgende week te koop komen :P
waar mag ik hem afleveren Juutje??
_O-
ik zoek een wat jongere hoop ik
De svtjes hadden op zich toch ook niet zo heel erg veel onderhoud nodig, zover ik me herinner?

Een bmw idd... zijn wel het meest gunstige denk, weet alleen niet of ik daar nou wel zo vrolijk van word...
 
Hoi hoi,

Als je het woord weekend hoord, denk je ha fijn lekker uitrusten, beetje uitslapen, beetje tv hangen, maar bedenk je niet dat je wel eens een zaterdag in het ziekenhuis door gaat brengen.

Ik zat zaterdag niets vermoedend nog op motor forum berichtjes te sturen, terwijl een paar kilometer verder mijn vriend door een ambulance naar het ziekenhuis werd vervoerd. Hij was aan het lessen en reed wat harder om zijn instucteur en mede leerling bij te houden. Dat was dus een verkeerde keus geweest. Hij ging veelste hard de bocht in en kwam uiteindelijk in de berm terecht. Hij is over het stuur gevlogen en heeft een paar koprollen gemaakt en is verder op tot stil stand gekomen. Gelukkig stopte er wat auto`s en zag de instucteur het in zijn spiegels dus die kwam terug rennen.

Ik kijk uit het raam en zie zijn zus aankomen rijden. Ik doe de deur open en zeg nog, Nou hij is er niet hij is nog aan het lessen. Jah daar kom ik ook voor. :o Ik stond meteen verstijft. Dat zijn woorden die je niet wil horen. Hij heeft een motorongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis. Ik voel de paniek omhoog komen. Weet ff niet of ik nu moet gaan huilen of als een gek gaan rond lopen rennen -O- . Gelukkig word ik weer een beetje helder en ga kleren pakken.

We stappen in de auto. Jeetje wat duurde die rit lang. We hebben niet eens een half uurtje in de auto gezeten, maar ik had het gevoel alsof het 2 uur was. Gelukkig was daar dan eindelijk het ziekenhuis in zicht. In het ziekenhuis meteen naar de spoedeisende hulp. Daar gevraagd waar die lag. Daar lag de skat, gelukkig bleek het allemaal mee te vallen. Hij lag nog wel aan wat bewaking voor hart en en bloeddruk, maar het enige wat hij er aan over heeft gehouden is een open botbreuk. Zijn linkersleutelbeen heeft hij gebroken.

Het gaat opzich wel goed. Heb hem het hele weekend verzorgt. Kleren aantrekken, schoenen aan doen, medicijnen geven enz enz.

Jeetje zo iets wil je eigenlijk niet mee maken en hoop je altijd dat het anderen overkomt, maar dit is dus wel het dichste bij dat iets kan gebeuren. De persoon met wie je oud wil worden krijgt een ongeluk en je bent er niet bij. Je zit niets vermoedend op internet te surfen. Gelukkig valt het allemaal mee, maar de schrik zat er best in bij mij. Wist me niet echt een houding te geven. :N Vond het moeilijk hem zo te zien met de pijn die die had.

Ik moet deze week nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vrij. Dat word dus niet echt vakantie, maar The nurse ;) gaat haar best doen om hem zo goed mogelijk te verzorgen.

Mijn vriend kan niet wachten om weer te gaan rijden, maar van mij hoeft het ff niet meer.
Ik weet wel dat iedereen een keertje gaat en dat ik me nu misschien wel een bettje aanstel, maar het voelt ff niet goed om te gaan rijden. Als het vrijdag mooi weer is denk ik wel dat ik naar hem toe ga met de motor, maar woe en do nog ff niet.
 
Beterschap...

enne.. je zou juist wel gewoon moeten doorrijden anders heb je kans dat je nooit meer opstapt.... Ik ben vorig jaar ook gestuiterd en gewoon weer gaan rijden (na het herstel) ... zou toch zonde zijn ;)
 
Jeetje, sterkte meis en je vriend natuurlijk :)

Ongelukken kunnen altijd gebeuren, niet alleen op de motor.. ook als je simpelweg in je tuin rondloopt of noem maar eens wat.. Zeker niet je hobby opgeven, zou het in ieder geval weer proberen en dan zal je zien dat het heus nog wel meevalt en toch wel leuk is ;) Proberen kan altijd! Als je niet over je angst heen komt, kan je altijd zeggen dat je het geprobeerd hebt!!
 
Mooi kut missybc!
Sterkte met je vriend, je gaat vast goed voor 'm zorgen ;)
En idd, lekker pas opstappen wanneer je er wel zin in hebt, je krijgt vast wel weer snel de kriebels, die motor wacht wel op je ;)
 
Mooi kut missybc!
Sterkte met je vriend, je gaat vast goed voor 'm zorgen ;)
En idd, lekker pas opstappen wanneer je er wel zin in hebt, je krijgt vast wel weer snel de kriebels, die motor wacht wel op je ;)

Wat zij zegt, maar niet te lang wachten met opstappen hoor, gewoon lekker gaan rijden !! :] :Y
 
Thanx allemaal. Doet me goed jullie steun!!

Jah ik ga snel denk ik ook wel weer rijden. Me vriend verklaarde me voor gek dat ik vandaag niet ben gaan rijden, maar me hoofd staat er nog niet naar. Wie weet morgen maar weer naar het werk rijden als het mooi weer is en anders de dagen erna.
 
Zo ben weer terug uit de Eifel, was weer als vanouds supergezellig en heerlijk gereden.
Alleen de laatste dag op een megalullige manier op mijn plaat gegaan...
Voorvork heeft een flinke tik gehad en hebben we met kracht weer goed moeten zetten.
Ik ga morgen maar even langs Zaanstad voor een controle... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan