Noord-Holland: Deel 7 !!!!!

he boss,

ik heb die powercommander besteld voor mijn zed. pijpen laat ik er onder zitten, vind ze toch wel mooi, en ze klinken zo bruut.

nog 1 pic. dan
full


@ tim pilot power bevallen zeer goed!! je steppen kunnen ermee af })
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net samen met mn vader een stukje wezen rijden. mn vader op zijn trots: een ducati 850 uit '83 en ik op mn net nieuw aangeschafte zx7r
we waren lekker aan het rijden en ik liet mn vader ook ff een stukje voor gaan. hij draaide de westfriesse-zeedijk op. we reden niet echt super hard maar hadden er wel een lekker tempo in. Nog een paar bochtjes en we hadden de dijk gehad. Opeens zie ik in de laatste bocht het achterwiel van mn vader wegslippen. Tijd om te remmen had ik niet meer want ik had het begin van de bocht al genomen. ik probeerde nog zo ruim mogelijk de bocht te nemen maar het mocht niet baten. ineen keer brak mn achterkant volledig uit en kwam mn achterwiel in de berm terrecht, gelijk vol in de remmen aangezien er tussen de weg en het hek wat daar naast staat nog geen 1,5 meter zit.

Ben even gestopt en eenmaal bijgekomen van de schrik zijn we terrug gelopen om te kijken wat het nou was. Blijkt dus dat een of andere kl@$tzak olie in de bocht heeft gegooit en het was zeker wel opzettelijk want het was gewoon een plas midden in de bocht dus geen oliespoor. volgensmij is dit gewoon poging tot doodslag en heb er echt geen goed woord voor over.
oké, misschien is niet iedereen zo blij met al die motorfietsen die over de dijk heen gillen (kan ik best begrijpen) maar om het op zo'n manier aan te pakken.. hier walg ik van!

kheb dr wel ff wat zand overheen gegooit, kon niks beters verzinnen. hopen dat niemand er onderuitgaat!

dus motorrijders van noordholland, PAS OP, er loopt een geschift persoon rond bij de westfriesse-zeedijk die het op ons voorzien heeft. voortaan dus uitkijken als je er rijd! en dat zijn er veel aangezien deze dijk zeer geliefd is bij motorrijders.

chris
 
Ik ben net samen met mn vader een stukje wezen rijden. mn vader op zijn trots: een ducati 850 uit '83 en ik op mn net nieuw aangeschafte zx7r
we waren lekker aan het rijden en ik liet mn vader ook ff een stukje voor gaan.
.................................
chris

Gelukkig dat er niks gebeurt is dan.
Dat begrijp ik tenminste uit je verhaal ik lees niets over schade.

Waar was het ongeveer??
 
nee, ik hield hem nog netaan recht overeind dus gelukkig geen schade! kheb mn motor ook pas 2 weekjes dus gelukkig maar!!!
Tis als je vanaf alkmaar komt richting eenigeburg. het stuk dijk bij eenigeburg en daar de laatste bocht van.
 
Heb twee rondjes gereden maar ook helemaal niemand. Ben toen maar even langs de kust naar Den Helder gegaan...

Gisteravond was het ook al zo stil terwijl het prachtig weer was :? Waar is iedereen???
Dit weekend zal er weining van motorrijden komen als ik zo eens naar buiten kijk ;(
 
Wellicht zondag ,zijn er nog evenementen? of gewoon een op de bonnefooi ritje?
Ik heb wel zin om een beetje te tuffen morgen :) Het moet wel een beetje knap weer zijn hoor, anders rijdt ze niet :P


En ik moet om 18.00 weer thuis zijn, de reden mag duidelijk zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan