Noord-Holland: Deel 7 !!!!!

Criss ik heb me ingeschreven ,en doekoe's overgemaakt hun banknummer.

Nog geen bericht gehad van hun ;X

*keeps vingers crossed

het zal wel weer ff wennen worden met standaard pijp rond rijden ;)

Ben je er morgen avond op de Aker?
 
Gelukkig doet de duc het weer. Vervelend zo´n injectie die geen brandstofdruk heeft. Helaas ben ik er niet vanavond maar wens jullie natuurlijk veel plezier.

Doe voorzichtig

Ducmaniac
 
Ik ben er ook niet vanavond, vanmiddag gehoord dat mijn thundercat totall loss word verklaard ;( . Vrijdag met 15-20km/h op een druppel olie terecht gekomen, en gewoon totall loss.... Nu een nieuwe bike dus... Zit te denken aan een fazer 1000 maar als een yamaha zo snel uit elkaar valt weet ik niet of ik er nog wel een wil *D . Iemand ervaring met zo een Fazer 1000 qua grondspeling? SV1000 misschien ook een mogelijkheid, X11... Roept u maar :?
 
met een half uur tot 3 kwartier ben ik er weer let op ik ben met auto lees bus deze bus kan je niet missen geloof me

Rij jij toevallig in een bus met groene letters en een vrouwske erop? Ik reed om kwart voor 7 nog even over de akermaat in een taxi(moest naar haarlem). En je zat daat buiten...?

Op mn terugweg stond je er namelijk nog steeds, nu was er 1 motor bij, een kawasaki.

Tis omdat ik nu nog moet eten anders had ik wel ff langsgekomen.
 
Rij jij toevallig in een bus met groene letters en een vrouwske erop? Ik reed om kwart voor 7 nog even over de akermaat in een taxi(moest naar haarlem). En je zat daat buiten...?

Op mn terugweg stond je er namelijk nog steeds, nu was er 1 motor bij, een kawasaki.

Tis omdat ik nu nog moet eten anders had ik wel ff langsgekomen.

Hij zal er nog wel zijn maar je hebt hem wel gezien hoor..

Kan je inderdaad niet missen..
 
Rij jij toevallig in een bus met groene letters en een vrouwske erop? Ik reed om kwart voor 7 nog even over de akermaat in een taxi(moest naar haarlem). En je zat daat buiten...?

Op mn terugweg stond je er namelijk nog steeds, nu was er 1 motor bij, een kawasaki.

Tis omdat ik nu nog moet eten anders had ik wel ff langsgekomen.
Ja ik was die kawaknaakie.
 
Rij jij toevallig in een bus met groene letters en een vrouwske erop? Ik reed om kwart voor 7 nog even over de akermaat in een taxi(moest naar haarlem). En je zat daat buiten...?

Op mn terugweg stond je er namelijk nog steeds, nu was er 1 motor bij, een kawasaki.

Tis omdat ik nu nog moet eten anders had ik wel ff langsgekomen.
jup niet te missen dat was ik

ik ga effe foto's klaarzetten had vandaag me dag niet echt heb ik alweer gezien :(
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan