Noord Holland : Deel 9 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
SSSSsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssttt

:( ik schaam me diep

zelfs jessy kwam me links en rechts voor bij zetten ....

Iemand een idee om koel vloeistof van een leren pak te verwijderen die Leen ER5 begon te zweten onder mijn lieftallige bewind O-) :X

@ Stamper ik had idd een zware kater werd veels te laat wakker op mijn keybord ..kon gelukkig welliswaar duizelig zien dat de 1000 nog niet gehaald was ;/

Maareh Slo heeft bling bling laten monteren vandaag , Goodridge stalen remleidingen met echt gouden banjo's lol :P
Stiekum geprobeerd op een lege weg en zag het asfalt wel heel dicht bij komen de eerste keer . *D dit maakt echt gelukkig veel verschil.

Lators :>
Maybie stomerijtje ... of goedkoper }) ga nu rijden, volop water !!! beetje wash&shine durbij en de hele dag :] skoon is uw pak O-)

En ... vanmorgen weer een kater !? schiet nie op hè, die posts :+
Volgens mij wil iedereen je de ruimte laten voor NOORD-HOLLAND DEEL 10 :P
 
heej rikkie als het zo door blijft regenen mag je wel oppassen dat je zo niet zonder werk komt te zitten.
maar daar ben je niet alleen in hoor,werk in de zonwerings branche,kan beter paraplu's gaan verkopen geloof ik.
 
heej rikkie als het zo door blijft regenen mag je wel oppassen dat je zo niet zonder werk komt te zitten.
maar daar ben je niet alleen in hoor,werk in de zonwerings branche,kan beter paraplu's gaan verkopen geloof ik.

Hey, leef jij (leven jullie) ook weer ?
 
heej rikkie als het zo door blijft regenen mag je wel oppassen dat je zo niet zonder werk komt te zitten.
maar daar ben je niet alleen in hoor,werk in de zonwerings branche,kan beter paraplu's gaan verkopen geloof ik.
ken het gevoel is hier drama maar dat hadden we al verwacht voor de zomer dat dit het slechtste jaar uit de geschiedenis zou worden maar ja is niet anders

en vanaf volgende week heb ik wederom een overvolle agenda hoor
 
ben er ook weer :9 hoest hierro? gaat wel hel erg hard met al die topicen zo.
volgend jaar jubileum: 100ste noord-holland topic.

je gaat wel lekker he hugo met dat gewheelie van je,mag je straks wel je nick veranderen in free-wheelie. maar eerlijk is eerlijk -> :}
 
hmm op akermaat gebeuren rare dingen de laatste tijd ... vooral 's avonds ... :+


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan