Noord Holland : Deel 9 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou dan komen wij je natweer tijden klokken :)

hoef jij nooit te werken ofzo :P

maakte btw gisteravond op aker best wel een aardige glijder met die achterband, zullen jullie vast wel hebben gezien :X
hmm, komt dat dan toch door die Conti's die erop zitten :?
 
Ik wil wel eens weten wie de "zeer betrouwbare bronnen" van Erik zijn,die hebben gezegd dat ik achter de BBQ ga staan :? :+

Ik heb dus ech géén zin om me jatte te verbranden. }) (en das dus altijd het geval als ik achter de BBQ sta)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel een weten wie de "zeer betrouwbare bronnen" van Erik zijn,die hebben gezegd dat ik achter de BBQ ga staan :? :+

Ik heb dus ech géén zin om me jatte te verbranden. }) (en das dus altijd het geval als ik achter de BBQ sta)

je moet het vlees ook niet met je handen omdraaien :+
daarom hebben ze bestek uitgevonden in de beschaafde wereld :P
 
je moet het vlees ook niet met je handen omdraaien :+
daarom hebben ze bestek uitgevonden in de beschaafde wereld :P
Ik weet t,maar ben iemand die snel zijn vingertjes brand,vraag maar aan Jess,die was erbij toen het laatst weer gebeurde. :+
 
Laatst bewerkt:
zo vandaag toch te horen gekregen dat mijn motor total loss is

er is een giga bod gedaan

er waren 3 opkopers die 2750 euro boden

maar er was 1 mafkees die bood 4250 euro (zonder de motor maar gezien te hebben alleen maar 1 foto)

dus hij is economisch total loss

even met bakker motors (mijn motorgarage) verder gebabbeld over die gozer die 4250 bood
volgens bakker motors is het onzin zoveel te bieden voor die motor is het echt niet waard
volgens bakker motors heeft die man gewoon een gestolen fiets staan en heeft gewoon de serienummers en dergelijke en kenteken papieren van de mijne nodig

als iemand een R6 blauw/zwart mist ik kan er wel achterkomen waar hij heen gaat

en ik heb nog de sportuitlaat over ook momenteel heheheheheh
die kan ik eventueel ook nog verkopen
een leo Vinci SBK supersport zeer mooi en niet gecrashed (was op de andere kant gevallen) zelfs geen krasjes

dus ik krijg dagwaarde 8250,- (volgens de expertise)

lekker op zoek naar een R1 nu

btw weet iemand hoeveel ik kan vragen voor die uitlaat?
 
ja
meer als ik had gedacht die dagwaarde

ik heb um 1 dag voor koninginnedag ook gekocht voor 8250

dus

maja en ik heb die uitlaat ook nog om te verkopen nu

even kijken hoeveel ik ervoor kan krijgen
 
ja
meer als ik had gedacht die dagwaarde

ik heb um 1 dag voor koninginnedag ook gekocht voor 8250

dus

maja en ik heb die uitlaat ook nog om te verkopen nu

even kijken hoeveel ik ervoor kan krijgen
Je moet het maar zo zien,je bent er goed vanaf gekomen,en de afschrijving op de motor is minimaal. ;)
 
zo vandaag toch te horen gekregen dat mijn motor total loss is

er is een giga bod gedaan

er waren 3 opkopers die 2750 euro boden

maar er was 1 mafkees die bood 4250 euro (zonder de motor maar gezien te hebben alleen maar 1 foto)

dus hij is economisch total loss

even met bakker motors (mijn motorgarage) verder gebabbeld over die gozer die 4250 bood
volgens bakker motors is het onzin zoveel te bieden voor die motor is het echt niet waard
volgens bakker motors heeft die man gewoon een gestolen fiets staan en heeft gewoon de serienummers en dergelijke en kenteken papieren van de mijne nodig

als iemand een R6 blauw/zwart mist ik kan er wel achterkomen waar hij heen gaat

en ik heb nog de sportuitlaat over ook momenteel heheheheheh
die kan ik eventueel ook nog verkopen
een leo Vinci SBK supersport zeer mooi en niet gecrashed (was op de andere kant gevallen) zelfs geen krasjes

dus ik krijg dagwaarde 8250,- (volgens de expertise)

lekker op zoek naar een R1 nu

btw weet iemand hoeveel ik kan vragen voor die uitlaat?

;/ een 1000cc niet echt teveel misschien? je reed toch niet al te lang op deze ;X
 
hmm een zeker iemand die vandaag op zandvoort heeft gereden had een tijd van 2.11.... :P maar hij wil vast zelf bekend maken wie hij is O-) :}
 
Gisteren reed er een nieuwe R1. Wel helemaal aangepast , rondjes 1.59 . niet normaal meer ik heb er wel en pic van.

113413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan