Noord Holland : Deel 9 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je ook weer 's buurten m'jong ?? Ik heb je laatst helemaal niet gesproken bedacht ik mij toen ik weg was....

Altijd goed voor t ego, zo'n vraag. Doet je denken dat mensen je missen :)
Ik kom binnenkort wel weer keertje buurten. Ben beetje druk en daarnaast had ik een beetje last van overkill van Akermaat.
Heb met t meisje een mooie deal gemaakt; 'k ga volgend jaar beginnen met circuit rijden. Ben nu al klein beetje aan t sparen voor banden en weet ik veel wat voor troep erbij komt kijken.
Spreek je snel :]
 
Altijd goed voor t ego, zo'n vraag. Doet je denken dat mensen je missen :)
Ik kom binnenkort wel weer keertje buurten. Ben beetje druk en daarnaast had ik een beetje last van overkill van Akermaat.
Heb met t meisje een mooie deal gemaakt; 'k ga volgend jaar beginnen met circuit rijden. Ben nu al klein beetje aan t sparen voor banden en weet ik veel wat voor troep erbij komt kijken.
Spreek je snel :]



HUH :? Wat een plannen ineens, je gaat dan wel een racer kopen neem ik aan? Toch niet met deze? En BPM betaald, en teveel km's....

Yvonne zoekt zeker gewoon een excuus om in strakke Bridgestone-latex-pakjes rond te lopen.... :P
 
Hey Hugo,

We waren al van plan om de 30e te gaan rijden (Tom en ik) en 2 collega´s van me gaan ook mee waaronder een zeer snelle dame die met haar TL1000s een 2.07 op de klok zet. Daar zal iedereen een zeer zware dobber aan hebben (heeft napo ook nog eens wat tegenstand :+ )
Reserveren doe ik niet, want ik ga er s´ochtends wel heen als het mooi weer is.
 
Hey Hugo,

We waren al van plan om de 30e te gaan rijden (Tom en ik) en 2 collega´s van me gaan ook mee waaronder een zeer snelle dame die met haar TL1000s een 2.07 op de klok zet. Daar zal iedereen een zeer zware dobber aan hebben (heeft napo ook nog eens wat tegenstand :+ )
Reserveren doe ik niet, want ik ga er s´ochtends wel heen als het mooi weer is.



Wacht even.....een dame.....TL1000s......2:07.....ik ben sprakeloos :}

 
HUH :? Wat een plannen ineens, je gaat dan wel een racer kopen neem ik aan? Toch niet met deze? En BPM betaald, en teveel km's....

Yvonne zoekt zeker gewoon een excuus om in strakke Bridgestone-latex-pakjes rond te lopen.... :P

Nee joh, gewoon wat jullie doen, maar dan iets vaker misschien. Ik moet t eerst maar eens zien te leren. Dan kijken we wel weer verder. 'k Ga eerst zo'n cursus volgen en dan langzaam aan beginnen zoals jij dat ook hebt gedaan (apart from 'langzaam' then :) )

en Yvonne bewaar ik voor thuis :P
 
een zeer snelle dame die met haar TL1000s een 2.07 op de klok zet.(heeft napo ook nog eens wat tegenstand :+ )
eerst zien...dan geloven :) ;) overigens 2.07 was met een zwaar verrotte achterband...reeel is 2.05 a 2.04 maar we zullen het zien...(en ook meten) :+
 
NapO, zegt Sabine van der Loos je toevallig wat??
Het is er 1 die echt to het gaatje gaat en dat heeft geresulteerd in 3 of 4 valpartijen op zandvoort.... Het is dus niet echt haar favoriete baan :+
Maar is het is en blijft een feit dat ze 2.07 heeft staan. Laten we hopen dat het de 30e mooi weer is en dan kunnen Tom, Hugo en ik het daarachter wel weer uitvechten hahaha
 
sabine zegt me niks...maarja...ik rij tot 95% van het gaatje...en probeer het zonder valpartijen te doen...en dan evengoed nog een snelle tijd te rijden...

we zullen het zien... :)
wordt wel leuk...
 
ik ben er de 30ste, met een 90% nieuwe band ....dus 2.02 a 2.01 zal een reeele tijd zijn ( lol )
dan rij je net zo snel als fastforward...en een paar sec. langzamer als ter brake...je krijgt dan ook meteen een sponser contract aangeboden :)
 
voor de mensen die niet op akermaat waren...(t was weer gezellig... :) ik heb voor 25 tm 27 aug.(race'n in frankrijk) een setje slicks laten monteren...

ik heb ff een paar pics genomen... :)
svslick2.jpg

svslick1.jpg

svslick3.jpg

svslick4.jpg

svslick5.jpg

nickname.jpg

en ik heb eindelijk me naam op me ruitje...besteld via www.123sticker.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan