Noord-Holland rondrit Newbies, zondag 3 juni

Momentje, dan zal ik even een plaatje van de Driebergen route voor je maken/zoeken/posten ;)

Edit: plaatje gevonden op de website van de maker :)

[afbeelding]

Das n thuis wedstrijd, bij knap weer en puf rijd ik wel mee :]

Verder is het n beetje n saaie route in alle eerlijkheid, het is de N225 afrijden tot arnhem zo te zien, dan de posbank over, via de veluwe terug (als je de route volgt moet je geloof ik toegang betalen om over het stukje veluwe te rijden) en dan weer n fiks stuk n weg terug...zo te zien...de omgeving is wel fraai gelukkig :)
 
Tot grote terleurstelling is mijn motor dan nog niet beschikbaar dus het is vrij aan de geen die wel willen gaan om de routen te bepalen. :W
 
Hee,
Mag je je ook als "vreemde" aanmelden (onder voorbehoud), als alles goed gaat ga ik mijn motor zaterdag ophalen. Dus ben ik zaterdag en zondag van plan minimaal 1 tank leeg te rijden! *O* en een georganiseerd ritje is dat natuurlijk extra luxe :)

Zilvere
 
Hee,
Mag je je ook als "vreemde" aanmelden (onder voorbehoud), als alles goed gaat ga ik mijn motor zaterdag ophalen. Dus ben ik zaterdag en zondag van plan minimaal 1 tank leeg te rijden! *O* en een georganiseerd ritje is dat natuurlijk extra luxe :)

Zilvere

Iedereen hier begon ooit als vreemde, dus welkom...maar stel je even voor...altijd leuk :Y
 
oke, ff voorstellen dan.

Naja mijn naam is Zilvere of Thomas, (ik reageer op Zil en op Thomas dus kies wat je leuk vind :) )

Ik woon in Zoetermeer, studeer in Amsterdam, heb een vriendin in Brabant dus ben vaak onderweg, en zolang het binnen Nederland is vind ik alles dichtbij ;)

Ik heb 1-2 maanden geleden mijn (motor) rijbewijs gehaald. Begonnen om het gewoon een keer te proberen, na 1 les gelijk besloten dat dit wel heel leuk is en sinds dien fan van de motor.

Op het moment van schrijven ben ik nog niet in het bezit van een motor, maar als alles goed gaat kan zaterdag een Suzuki GSX-F 600(25kw) halen die dan hopelijk velen jaren plezier zal geven.

Type rijder, zal voorlopig voor al voor recreatie zijn, zolang is gratis ov heb, als student, is dat de way to go. Maar ik ben geen "alleen bij goed weer" rijder, ik heb tijdens lessen in zon, wind, regen en kou geregen, en vind zon eerder een hindernis dan regen en kou.

leuke plannen voor de toekomst zijn in
verlanglijstje "ritjes" op de motor.
- Frankrijk
- Zwitserland
- om het water heen naar zweden (+- via rusland heen en dan met de boot terug )
- chili en Peru een paar vrienden opzoeken en rond trekken

Ik denk dat ik het daar even bij hou, bij vragen hoor ik het graag !

Zilvere
 
oke, ff voorstellen dan.

Naja mijn naam is Zilvere of Thomas, (ik reageer op Zil en op Thomas dus kies wat je leuk vind :) )

Ik woon in Zoetermeer, studeer in Amsterdam, heb een vriendin in Brabant dus ben vaak onderweg, en zolang het binnen Nederland is vind ik alles dichtbij ;)

Ik heb 1-2 maanden geleden mijn (motor) rijbewijs gehaald. Begonnen om het gewoon een keer te proberen, na 1 les gelijk besloten dat dit wel heel leuk is en sinds dien fan van de motor.

Op het moment van schrijven ben ik nog niet in het bezit van een motor, maar als alles goed gaat kan zaterdag een Suzuki GSX-F 600(25kw) halen die dan hopelijk velen jaren plezier zal geven.

Type rijder, zal voorlopig voor al voor recreatie zijn, zolang is gratis ov heb, als student, is dat de way to go. Maar ik ben geen "alleen bij goed weer" rijder, ik heb tijdens lessen in zon, wind, regen en kou geregen, en vind zon eerder een hindernis dan regen en kou.

leuke plannen voor de toekomst zijn in
verlanglijstje "ritjes" op de motor.
- Frankrijk
- Zwitserland
- om het water heen naar zweden (+- via rusland heen en dan met de boot terug )
- chili en Peru een paar vrienden opzoeken en rond trekken

Ik denk dat ik het daar even bij hou, bij vragen hoor ik het graag !

Zilvere


Kijk dat is nou een mooie introductie !! :}
We hebben ook een newbie forum, vol met gezellige , knotsgekke zonderlinge leuke figuren, vaak in voor ritjes, uit eten of wat er maar verzonnen wordt .

Reclame linkje : http://www.motor-forum.nl/forum/lis...aar-de-zon-altijd-schijnt-ongeacht-het-1.html
 
Vanuit omgeving Amsterdam rond 11 uur vertrekken ofzo? Deden we bij de voorjaarsrit ook, toch?

Hmm sure, we kunnen daar dan wel afspreken in principe ;)

PS: Is het nu wel de NH route geworden of die nabij Utrecht? NH prefereer ik omdat ik de afgelopen tijd alleen maar heb gereden in omgeving Utrecht dus NH is weer even wat anders :Y
 
Laatst bewerkt:
Hmm sure, we kunnen daar dan wel afspreken in principe ;)

PS: Is het nu wel de NH route geworden of die nabij Utrecht? NH prefereer ik omdat ik de afgelopen tijd alleen maar heb gereden in omgeving Utrecht dus NH is weer even wat anders :Y
Inderdaad. En als het toch ergens anders is kunnen we altijd een premeetje bij foodstrip houden (jij woont in ZO toch?).
 
Volgens mij gaan de meeste stemmen op voor de NH route. Ik vind het prima om die voor te rijden :] . Zal niet echt hard gaan, heb namelijk nog een duo achterop, dus we kunnen lekker touren :) . Of ik erbij ben bij Foodstrip weet ik nog niet, hangt er vanaf of ik vanuit Velsen of Amstelveen kom.

Dagindeling
Startpunt: Shell Tankstation Kriterion langs de A10, verzamelen vanaf 10.15 uur met een volle tank
Briefing en uitleg: van 10.35 tot 10.45 uur
Route deel 1: 10.45 tot 12.00 uur
Eerste pauze: Pannenkoekenhuis en kindvriendelijk restaurant - Ootje Konkel
Route deel 2: 13.00 tot 14.00 uur
Tweede pauze: Home | Restaurant De Kleine Haag
Route deel 3: 14:45 tot 15:30
Derde pauze: Wachten voor/op de veerpont
Route deel 4: 16.00 tot 16.45 uur
Eindpunt: Karels Eetcafé te Amstelveen (naar wens van de groep kunnen we hier eten, kost ongeveer 15,- euro incl drinken pp.)


Beschikbare GPS formaten (stuur me een PB'tje als je de route wil):
-MPS file
-GPX file
-GDB file

Kaartje route:
MF%2520Fazerrit%252025%2520maart%25202012%2520-%2520JPEG%2520-%2520versie%252003.jpg
 
Inderdaad. En als het toch ergens anders is kunnen we altijd een premeetje bij foodstrip houden (jij woont in ZO toch?).

Nee ik woon niet in ZO, ik woon in Hoofddorp in Noord-Holland (bijna in ZH eigenlijk dan)

We kunnen om 9:45 afspreken op Foodstrip als je wil, en om 9:50/9:55 ongeveer richting Kriterion rijden.
 
Laatst bewerkt:
Zondag ga ik als het goed is vanuit Amstelveen vertrekken, dus dan kan ook nog wel even aanwaaien @ Foodstrip. 10u Vetrekken is vanaf daar meer dan vroeg genoeg ;) . Kwart over 10 ook nog wel :+ . Het is een stukje van nog geen kwartier :P .
 
Dat maakt dus:

  • Lexius
  • Maegrim
  • Paul_K + duo
  • MotoFreaky
  • SwordsDance
  • Vera92 OVB
  • Mic OVB
  • CorvetteFreak OVB
  • Zilvere OVB
  • Remond_FRL OVB
  • FF-JR + 1 OVB

Ik rij vanuit Amersfoort, als iemand vanuit het zuiden mee wil rijden kan dat wel, premeetje in de buurt ofzo
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan