Noord-Holland rondrit Newbies, zondag 3 juni

Mijn OVB uit de startpost...wordt : Ik rijd niet mee -O-

Geen straf hoor...een al eerder geplande afspraak bij andere goede vrienden (met eten) , die al paar keer was verzet /mislukt...gaat nu tóch door.

Een volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.

Degenen die wél die -schat ik in - erg leuke route gaan beleven : Geniet ervan en hou de rubberkant onder.
 
erik!!! wat doe je nou?!!!!!!! zorg ik dat ik tog nog kom ook al is het de laatste 10/15 km! kom je niet ;( ;(

geniet van het eten en gezelligheid xxx
 
Dat maakt dus:

  • Lexius
  • Maegrim
  • 1961_Erik
  • Paul_K + duo
  • MotoFreaky
  • SwordsDance
  • Vera92 OVB
  • Mic OVB
  • CorvetteFreak OVB
  • Zilvere OVB
  • Remond_FRL OVB

Ik rij vanuit Amersfoort, als iemand vanuit het zuiden mee wil rijden kan dat wel, premeetje in de buurt ofzo

Ik woon in Laren, kunnen afspreken bij afslag witte bergen?

over het avond eten, ik ga bij vrienden eten, dus haak ook mogelijk eerder af :$
 
Ik en m'n maat (van die 25kw rit) zijn er misschien bij, we gaan zondag rijden op ongeveer hetzelfde deel maar zal even aan hem voorleggen om deze rit mee te rijden. Dus een ovb'tje voor FF-JR en zijn +1 *O*
 
Doofis, dat je niet mee kan betekent niet dat je zomaar het goede weer voor zondag af mag zeggen :N
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft het weer maak ik me niet teveel zorgen, we gaan wel wat regen krijgen, maar als je naar de 24-uur-vooruit van Buienradar kijkt valt het meeste op Utrecht. Noord-Holland heeft tussen 9 en 11 het ergste (4mm max) en daarna 1mm of minder, en vanaf 13 á 14u hebben we niet meer dan alleen een verdwaalde spetterwolkje van niet meer dan 0.5mm. Het meeste is dus al gevallen, nog voordat de rit begonnen is.
 
Wat betreft het weer maak ik me niet teveel zorgen, we gaan wel wat regen krijgen, maar als je naar de 24-uur-vooruit van Buienradar kijkt valt het meeste op Utrecht. Noord-Holland heeft tussen 9 en 11 het ergste (4mm max) en daarna 1mm of minder, en vanaf 13 á 14u hebben we niet meer dan alleen een verdwaalde spetterwolkje van niet meer dan 0.5mm. Het meeste is dus al gevallen, nog voordat de rit begonnen is.
En dat terwijl ze gisteravond (48uurs verwachting dus) nog zeiden dat het tussen 12 en 4 precies boven de route zou gaan hozen. :9

Door de rgen ben ik er trouwens wel de hele dag bij. Stelletje watjes dat door een paar druppels niet meer naar het strand durft. :+
 
Zoals het er nu uitziet regent het flink vanaf een uur of 9, dan kom ik zeiknat aan ;(

edit: SwordsDance, laat onze premeet maar zitten, als ik kom is het wat eerder, tussen de buien door ofzo
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik niet aanwezig ben,
ben helaas ziek en kon niet afmelden ivm dat motor-forum er uit lag!

hopelijk hebben jullie een heerlijke dag !
Zilvere
 
ook vanuit hier mijn excuses voor het niet komen opdagen :$
had me echt knoeihard verslapen en werd rond 1 uur pas weer actief :$
 
Kouweklauwen ritje gaat voor :P (van Den Helder naar Scheveningen)
Die hadden ze gereden toen met die mega dikke mist en moet nog een keer over met lekker weer.. als het ooit nog is lekker wordt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan