Noord Hollandse BBQ

Nog even een mededeling voor de mensen die as zaterdag over de Haarlemmerweg wilde rijden..

Dat gaat niet lukken.. hij is namelijk van 3 september (20.00) tot 6 september (?) gesloten ivm het afbreken van het viaduct dus houd daar rekening mee!!
 
Nog even een mededeling voor de mensen die as zaterdag over de Haarlemmerweg wilde rijden..

Dat gaat niet lukken.. hij is namelijk van 3 september (20.00) tot 6 september (?) gesloten ivm het afbreken van het viaduct dus houd daar rekening mee!!
Haarlemmerweg bij het westen van amsterdam ergens?


Kom ik niet eens in de buurt... :+
 
jullie hebben iig mooi weer, ik heb een tappasparty anders had ik er ook wel bij willen zijn. Mooie lokatie hoor :P Veel plezier alvast
 
Laatst bewerkt:
wat is het exacte adres daarzo?
dan kan ik dat gewoon in me navigatie intikken..dan hoef ik niet te zoeken.

tot morgen! :)
 
damn,vind het wel jammer dat ik niet kan '(
Maar jullie hebben zeker mooi weer voor BBQ.
Want wij hebben dat ook met zomerpop

[me]fighternorrie heeft echt zin in het weekend
[/me]


:P :P paaaaaarty :P :P
 
Kan ik ook nog eventueel achteraf binnen vallen met 10 euro in me hand? (ik bedoel heb me niet aangemeld)

of nie? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Kan ik ook nog eventueel achteraf binnen vallen met 10 euro in me hand? (ik bedoel heb me niet aangemeld)

of nie? 8-)
Helaas.

Er is namelijk een week van te voren bij de slager vlees besteld.
(En ik vermoed dat dat ondertussen al wordt opgehaald!)


Misschien kan het als je zelf een stapel vlees, drinken, salades, brood, sauzen, wegwerp bordjes+bestek en barbeknoei kolen meeneemt...







Maar voel je vrij om te komen kijken hoe wij allemaal alles heerlijk genietend voor je neus opeten hoor!
}) :+ :+ :+ :+ })
 
jazeker...

edit: ik neem ff 16 50 voor je mee rik... 650 voor de spuitbus..en 10 voor de bbq :)

tot strx.
 
Terug
Bovenaan Onderaan