Noord Hollandse BBQ

Mooi hé? :+

Het was echt super gezellig...vooral gelachen om de imitaties van BNr's Tv programma's en diverse beesten :P

lekker eten genoeg te drinken super!!

Ook de "afterparty" was gezellig ,en mistica bedankt voor de koffie... en wil ik het programma nachtsuite bedanken voor de weer hilarische domme momenten.

Toen ik van huis reed langs het kanaal ben ik nog aangehouden door politie om 3 uur snachts

"Goedenmorgen we hadden wel de vaart erin hé?"

Ik: "Stja natuurlijk zeg ik nee agent O-) "

(ik reed ook niet harder als 90 vanwegen de plaatselijke mist)

"De reden dat we je lieten stoppen is dat we je al in de verte hoorden aankomen"

Ik: "Mooie Muziek he?"

"grijns ,het is in orde zo prettige dag"

:]
 
Ja was erg gezellig en lekker.
Bedankt voor het organiseren en ook de kok :)

Zo en nu snel terug naar de GP van Portugal
 
Was leuk!!!!!

heb alleen 31 muggenbultjes als aandenken B|
[me]En, ja ik heb ze geteld :+
[/me]



Dat waren mugesteken met een incubatietijd van 8 uur dan zeker, gisteren had je nergens last van....



Rikkie en Jess (geen ruzie maken ;) ) bedankt voor het organiseren, was top geregeld :}

En de afterparty was inderdaad gezelig :)
 
Dat waren mugesteken met een incubatietijd van 8 uur dan zeker, gisteren had je nergens last van....
Wat ben jij toch intelligent ;) Nee had geen last, en zo lang ik er nu niet aan kriebel ook geen last :P Volgend jaar maar klamboetje over me heen...of insmeren met muggenspul, is opzich ook een idee O-)
 
Ook namens mij, Jeannet, vriendin van Roberti...... Thx,en vond het leuk jullie te hebben leren kennen!!!

Wie weet tot ooit ;)
 
zijn er nog meer foto's?

hmmmmmm

B|

mf243.jpg



De hulptroepen :9~

mf244.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan