Noord Hollandse (Disco)Bowling

Is vast niet nodig....een dame die een beetje kan sturen kom je niet voorbij....over het algemeen veel lichter nl....
Koters in België gezien op de kartbaan met loeisnelle karts,en die gassies zie je soms op 2 wielen door de bocht gaan,en onwijs hard accelereren.om bang van te worden
 
Is vast niet nodig....een dame die een beetje kan sturen kom je niet voorbij....over het algemeen veel lichter nl....
Maar één voordeel... vrouwen kunnen niet sturen!! :X :X :X

[me]sjefske goes duck, and cover[/me] ;)

Ik heb jou trouwens nog gespot vandaag! Tussen schagen en de stolpen rond half 7 *D
 
Maar één voordeel... vrouwen kunnen niet sturen!! :X :X :X

[me]sjefske goes duck, and cover[/me]
;)

Ik heb jou trouwens nog gespot vandaag! Tussen schagen en de stolpen rond half 7 *D

Oeps....dat zou ik niet durven beweren, en als het wel zo ik kom je ze nog moeilijker voorbij op zo'n smalle baan :+

Enneh, daar reed ik idd. Lekker :] maar dan een beetje anders. Ik heb je anders niet gezien, was je incognito?
 
Bij karten denk ik dat ik er de volgende dag niet zo lekker bij loop,en ik wil nog wel een beetje normaal kunnen fitnessen.
Maar het maakt me eigenlijk niet uit,desnoods ga ik gewoon zitten en dom kijken bij het karten.
(kost me toch geen moeite :P )
Huh,voor het karten :?

PS.Check het highsider-filmpje in het NH-topic effe!

Daarom had ik het over een dames groepje, kan je lekker met ons mee rijden. })
Leuk filmpje btw, wat een sukkellll

Is vast niet nodig....een dame die een beetje kan sturen kom je niet voorbij....over het algemeen veel lichter nl....

Laatste keer dat ik gekart heb was voor dat ik auto en motorrijbewijs had en toen kon ik er geen bal van. Zou dat nu beter gaan nu ik mijn rijbewijs heb :?
Marcel houdt zich al schrap als ik rij en Caspar zei dat ik laatst fanatiek de rotonde nam (voor mijn gevoel langzaam |( ). Als ik ook zo rij tijdens t karten.......Sjefske kom maar op }) :9
 
Oeps....dat zou ik niet durven beweren, en als het wel zo ik kom je ze nog moeilijker voorbij op zo'n smalle baan :+

Enneh, daar reed ik idd. Lekker :] maar dan een beetje anders. Ik heb je anders niet gezien, was je incognito?
Daar heb je ook weer gelijk in... en idd... ik zat gecamoufleerd in een VW Polo'tje ;)

@Freaky: We zullen zien... ;)
 
Het is al weer even geleden hoor maar ik heb me ook uitstekend vermaakt.

Robbert, goed geregeld kerel.

21 euro, lachertje natuurlijk!

Ben benieuwd wat het volgende zal zijn: we kunnen natuurlijk ook stom gaan zitten zuipen in een kroeg..... of zeg ik nu iets geks?



Als jij een kroeg kent met slaapplaatsen is het niet zo gek.....

Karten ben ik zeker voor in!
 
Ik zit ff bij www.raceplanet.nl te kijken maar voor dat geld kan ik een lang weekend in de Eiffel rond knallen................
!@#$%^&^%$#@! Wat een prijzen zeg!
(Ik heb er WEL veel zin in.....................)
 
Ik zit ff bij www.raceplanet.nl te kijken maar voor dat geld kan ik een lang weekend in de Eiffel rond knallen................
!@#$%^&^%$#@! Wat een prijzen zeg!
(Ik heb er WEL veel zin in.....................)



Raceplanet is bullshit!!!! Ik heb wel 's staan kijken daar op Zandvoort, het hoogtepunt van de dag is natuurlijk de formule-auto's waar je in mag crossen..... ik heb even staan kijken, je rijdt in een treintje met een slakkentempo achter een Renault Clio aan, mag niet inhalen en dat ding rijdt echt niet door..... beetje jammer. Daar koop ik liever wat moois voor m'n motor voor.....
 
Nog andere opties dan?
Mijn vrijgezellenfeest (?) was voor een deel bij de kartbaan van Zaandam maar die is echt levensgevaarlijk!!!
Gewoon met stalen vangrail ipv al die oude autobanden!
Iemand nam een bocht te ruim en die kon met de ambulance richting de Heel.....
Vroeger was er ook een baan in Zwanenburg vlak bij Horeon.
Weet iemand of die er nog is?
 
Nog andere opties dan?
Mijn vrijgezellenfeest (?) was voor een deel bij de kartbaan van Zaandam maar die is echt levensgevaarlijk!!!
Gewoon met stalen vangrail ipv al die oude autobanden!
Iemand nam een bocht te ruim en die kon met de ambulance richting de Heel.....
Vroeger was er ook een baan in Zwanenburg vlak bij Horeon.
Weet iemand of die er nog is?



Ja Silverstone, is wel een goeie optie denk ik, is wel een kippebaantje, bijna alle bochten kun je full speed nemen, is goed voor de vrouwen :P
 
Hugo, als jij t nou 's gaat organiseren. Dan weet je in ieder geval zeker dat jij de baan mag uitkiezen :P
 
Ja Silverstone, is wel een goeie optie denk ik, is wel een kippebaantje, bijna alle bochten kun je full speed nemen, is goed voor de vrouwen :P

Mijn ervaring (niet dat ik dat veel heb... :Z ) met vrouwen is, dat ze altijd maar 1 stand van het gaspedaal/hendel hebben..........??????? :X :X
Is dan wel een voordeel voor de vrouwen ja.............. :9
 
Wacht is ff........ mijn schoonma heeft een kennis en haar zoon is eigenaar van het kartcentrum in Heilo. Ik zal het eens vragen of we korting kunnen krijgen. *D
 
Kan je volgens mij ook Lasergamen!
Is iets verder dan Autobedrijf Harry Levering.
Komt mijn auto vandaan. Ik weet dit omdat de auto in het begin zo vaak terug moest....... :( :( :(
Mwah, lasergamen met z'n allen lijkt me geen goed plan.
Voor je het weet gebeuren er andere dingen in het donker..... O-) :X :X
 
2x karten en Sate Silverstone: 28.75 euro p.p.
Kan alleen vanaf 18:00 uur op zondag............
Lijkt mij nog wel redelijke prijs. (In Zwanenburg dus)
 
Hmmmm, ik heb mijzelf voorgenomen nooit meer naar Zwanenburg te gaan.....Raceplanet is echt niks veel te kleine baan.

De baan in Grootebroek is een leuk alternatief; sinds een dik half jaar gaan die karts serieus goed de bocht om daar :} Je kunt er ook goed eten :9~

En Freaky, ik geef je wel wat tips vooraf, wedden dat Sjefke je echt niet meer voorbij komt ;)
 
De baan in Grootebroek is een leuk alternatief; sinds een dik half jaar gaan die karts serieus goed de bocht om daar :} Je kunt er ook goed eten :9~
:^
Idd,Grootebroek is leuk. :)
En met kartcentrum Hoorn heb ik geen ervaring,maar het ligt wel extreem centraal.(afrit Hoorn-Noord)
Erik moet het maar organiseren. ;) :+

PS.Erik,als we een keer last van de media krijgen op Akermaat,kan jij dan effe voor woordvoerder spelen in je nette pak.
Je deed het nl. wel goed op RTVNH :} :}
 
:^
Idd,Grootebroek is leuk. :)
En met kartcentrum Hoorn heb ik geen ervaring,maar het ligt wel extreem centraal.(afrit Hoorn-Noord)
Erik moet het maar organiseren. ;) :+

PS.Erik,als we een keer last van de media krijgen op Akermaat,kan jij dan effe voor woordvoerder spelen in je nette pak.
Je deed het nl. wel goed op RTVNH :} :}

Huhu, er ontgaat jou blijkbaar ook weinig (oud wijf) ;) maar ik zal kijken wat ik kan doen als het nodig is 8-)

Hoorn is ook een leuke baan, lekker uitdagend, maar ik kom er niet zo goed rond op één of andere manier. Enneh, tja...ik had volgens mij vorig jaar als eens aangeboden om een kartavond te organiseren |( :X
 
Huhu, er ontgaat jou blijkbaar ook weinig (oud wijf) ;)
Nope er ontgaat mij niks. 8-)
maar ik zal kijken wat ik kan doen als het nodig is 8-)
Mooi,dan hebben we bij deze een woordvoerder. :) ;)

Hoorn is ook een leuke baan, lekker uitdagend, maar ik kom er niet zo goed rond op één of andere manier. Enneh, tja...ik had volgens mij vorig jaar als eens aangeboden om een kartavond te organiseren |( :X
Mooi,mij stem heb je! :}
 
En Freaky, ik geef je wel wat tips vooraf, wedden dat Sjefke je echt niet meer voorbij komt ;)

Ik wil best mee rijden graaaaag zelfs lijkt me lachen, maar de vorige keer werd ik kei hard geramt van achter door me zwager B| en het is niet de eerste x dat ik wat breek :X Maar tips zijn welkom gne gne.

Hè,Agos vindt het wel leuk met de dames,maar ik had jullie meer als pitspoezen in gedachten. :X :X

B| Nou jaaaaaa ik kan me herinneren iets gelezen te hebben dat jij te chicken was om te rijden, kom maaaaar opppppppppppp jouw kunnen we wel aan. }) }) }) :+
Ik ben toch niet de enige meid die wilt rijden he :?
 
Nou jaaaaaa ik kan me herinneren iets gelezen te hebben dat jij te chicken was om te rijden, kom maaaaar opppppppppppp jouw kunnen we wel aan. }) }) }) :+
Ik ben toch niet de enige meid die wilt rijden he :?
Hèhè,ik te chicken :?
Agos denkt er effe stevig over na of ie een kart instapt. })

Agos heeft zomaar héél sterk het idee dat we het volgende event gaan karten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan