Noord-nederlands Wheelieles en Stuntpics/movies Topic

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.452
232
Assen
Na aanleiding van het o-zo bekende RWP topic is er besloten dat er ook een topic moet komen voor de stuntrijders of eventuele beginners uit het noordelijke deel van nederland

Ook willen we beginnen met wheelieles geven, mochten mensen hierin geintresseerd zijn.

Wie zijn wat?

Wooter

2wbyd5e.jpg



De grootbek met een klein hartje en een motor die te mooi is voor em.


Flapmeth41
sxbz3c.jpg


De jonge God van het stel.. vooral bekent van zn mooie haardos



#4 (Laurens)

2ijpu8n.jpg


Nou dat ben ik, de knapste en de meest leuke van het stel


Verder hebben we altijd Arjan bij ons rijden, die is het meest gemotiveerd om alles te kunnen en dat gaat em fijn af. Hij heeft echter geen motor-forum toegang dus mocht hij zich aanmelden komt ie wel in de O.P.


Mocht er dus iemand uit omgeving Groningen/Drenthe en/of eventueel zich helemaal toewijden tot het stuntrijden, post dan lekker mee!
 
die witte punten (van het gebouw op de achtergrond) komen mij bekend voor...

volgens mij kom ik daar langs als ik naar .....knip !.....Wederom leuk initiatief, alleen beetje ver van huis om te oefenen.. hebbik ook eigenlijk niet nodig... :+

oké
 
Laatst bewerkt:
ja fijn, mischien is het handig dat je dat even weghaalt jan doedel!
 
owkee... jôh..

dacht is mischien handig voor de degene die een proef-lesje van je willen.. :Z

offe wou je ze eerst allemaal thuis ontvangen ?? ;)
 
yeah,nieuw topic met mooie poserplaatjes *O*

zal hier ook af en toe wel eens komen spieken,ben namelijk dol op mooie plaatjes :Y

wooter was al berucht uit het MSG topic natuurlijk,maar volgens mij heb ik die legergroene bike ook wel eens gezien/mee gepraat op het JMP :?

succes in ieder geval met dit topic,en als jullie hetzelfde niveau bereiken als RWP belooft dat nog heel wat voor het noorden. :}

gr.Maarten
 
Tof idee kunnen we hier al het gestuntel zien(Positief gestuntel)

*D

Vind het zelf ook wel vet al die stunt maar begin er zelf maar niet aan.
Ik hou het wel bij het straat rijden.
En straks als het geld er is voor een SuperMotard erbij voor de fun.
 
owkee... jôh..

dacht is mischien handig voor de degene die een proef-lesje van je willen.. :Z

offe wou je ze eerst allemaal thuis ontvangen ?? ;)


nou tis wel handig dat de stuntplekken die we hebben gewoon even anoniem blijven.. niets ten nadele van de motorrijders maar we hoeven niet dagelijks visite van justitie opzich :P
 
yeah,nieuw topic met mooie poserplaatjes *O*

zal hier ook af en toe wel eens komen spieken,ben namelijk dol op mooie plaatjes :Y

wooter was al berucht uit het MSG topic natuurlijk,maar volgens mij heb ik die legergroene bike ook wel eens gezien/mee gepraat op het JMP :?

succes in ieder geval met dit topic,en als jullie hetzelfde niveau bereiken als RWP belooft dat nog heel wat voor het noorden. :}

gr.Maarten
dank u *D

even wat inside information: zo af en toe vormen leden van de RWP (rotterdam wheely posse) en de AWP (assense wheely posse) 1 grote posse! voor nog meer onzin! dat was eigenlijk ook het plan voor dit weekend maar de AWP moest een metaalbewerkingscursus doen ofzo.. dus ook af en toe foto's an 1 grote MF RWP/AWP orgie *O*
howard maar eens overhalen om jullie kant op te keaumen!
 
nee? fotooooos!


[me] loebassie houdt wijselijk zijn mond... ofnie.. [/me]


nee.. ik kan idd niet met één voetje op 't passagiers-steppie & één knietje op het zadel & dan nog zwaaien naar de omstanders... :N nee dat kannik niet.. maar bietje balanceren in tweede verzet lukt me wel.. & das genoeg, om indruk te maken op 't klootjesvolk & koekblikkers O-)

en daarbij komt ook, dat ik maar één fiets heb & daar nogal zuinig op ben.. :Y
 
schakelen heb ik inderdaad laatst geleerd ja!
maareh even serieus nu, wie van jullie gaat die wheelylessen geven dan?


mhoa ligt er aan wie er beschikbaar is.. denk dat flap/wooter/ik of arjan de meeste mensen wel de theorie van het geheel duidelijk kan maken en tips kan geven
 
[me] loebassie houdt wijselijk zijn mond... ofnie.. [/me]


nee.. ik kan idd niet met één voetje op 't passagiers-steppie & één knietje op het zadel & dan nog zwaaien naar de omstanders... :N nee dat kannik niet.. maar bietje balanceren in tweede verzet lukt me wel.. & das genoeg, om indruk te maken op 't klootjesvolk & koekblikkers O-)

en daarbij komt ook, dat ik maar één fiets heb & daar nogal zuinig op ben.. :Y
ik heb er sinds kort 2 *O* maarrrr fotooos! je zal vast een mooie wheelyfoto hebben! of is dat nou een heel rare reactie van mij.. in ons topic worden ook vaak foto's gepost door anderen!
 
ik heb er sinds kort 2 *O* maarrrr fotooos! je zal vast een mooie wheelyfoto hebben! of is dat nou een heel rare reactie van mij.. in ons topic worden ook vaak foto's gepost door anderen!

nope helaas.. vaak genoeg voorgesteld tijdens 't TL meeting.. ff stoppen op 'n industrie-terreintje en poserpics schieten, net als knee-down.. hebbik ook geen pics van. Niemand wil er aan meewerken..

heb alleen deze sneue opnamen
 
bedankt.. tis genoeg om te posen & wat fun te beleven onderweg.. meer hoef ik niet (mischien nog een keer doorschakelen naar drie ;) ) lukt 1 op de 30 keer.. dan weer te vroeg, dan weer te laat, dan weer te hoog, dan weer te laag..
 
bedankt.. tis genoeg om te posen & wat fun te beleven onderweg.. meer hoef ik niet (mischien nog een keer doorschakelen naar drie ;) ) lukt 1 op de 30 keer.. dan weer te vroeg, dan weer te laat, dan weer te hoog, dan weer te laag..

Als je zuinig op je fiets ben, kan je dat doorschakelen beter achterwege laten.
slecht voor je versnellingsbak (ik neem aan dat je zonder koppeling werkt) en slecht voor je keerringen als je 1 op de 30 keer maar lukt.
beter om met veel gas en koppeling en stuurtje rukken hem omhoog te werken.
 
Als je zuinig op je fiets ben, kan je dat doorschakelen beter achterwege laten.
slecht voor je versnellingsbak (ik neem aan dat je zonder koppeling werkt) en slecht voor je keerringen als je 1 op de 30 keer maar lukt.
beter om met veel gas en koppeling en stuurtje rukken hem omhoog te werken.

ff goed lezen... doorschakelen naar 3 lukt 1 op de 30 keer... dat omhoog in 2 & op het achterwiel blijven & zacht landen is bij mij niet het probleem.. maar thanks voor de tip ;)
 
Waarom draag je een helm als je een T-shirt draagt :? Beetje onzin lijkt me :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan