Noordelijke Motorbeurs Groningen 18/19/20 januari

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Motorbeurs in Martiniplaza te Groningen op 18/19/20 januari 2002

Openingstijden:
vrijdag 18.00-22.00 uur
zaterdag en zondag 10.00-18.00 uur

Entree:
Volwassenen 7,94
Kinderen 8-12 jaar en 65+ 3,97
Kinderen tot 8 jaar gratis

Organisatie:
Organisatiebureau Fremar
Tel. 050-5776940

Beurs gericht op producten en diensten op motorgebied.

Bron: www.martiniplaza.nl
 
Kan me niet heugen dat ze deze beurs vorig jaar ook gehouden hebben, dus kan niet zeggen of het wat was ja of te nee. Denk dat ik zelf zeker wel even ga kijken, is maar 15 minuutjes rijden :)
 
Ik heb er eigenlijk alleen maar slechte berichten over gehoord...
Ik ben er alleen niet ZELF geweest.. :z
 
Vorig jaar ben ik op die beurs geweest. Inderdaad vooral gericht op produkten en diensten.
Veel koopjes en leuk voor de sfeer.
 
Als mij kater niet al te groot is ga ik er zondag wellicht even kijken. Ergens rond uurtje of 2 denk ik.
 
Meer mensen voor zondag? Ik vind het prima... ff meetinkje... ;)
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 09 januari 2002 14:42 schreef JoKing het volgende:
Ik ga misschien ook even kijken...

Hoe laat gaan jullie heen, Wouter en Patrick? Wie? ;)

Weet ik het? Vind een uur of 2 op zondagmiddag wel relaxed. Eerst nl. ff :z
 
OK, zo\'n beurs houdt je van de straat! :)

Maar om 16 piek te betalen voor 2 halletjes, waar alleen maar 2ehands fietsen staan vindt ik een beetje erg. OK, er was ook kleding, maar dat had ik al. Stonden geen grote dealers, zoals motoport of safe (die is er dit jaar ook niet :9 )
Het enige wat ik wel grappig vond, was de rijschool, waar je met een lesmotor over een parcours kon rijden. Om te zien of je het wel leuk vond. Stap er een meisje op zo\'n oude xj600. Flikkert ze er 50 meter verderop mee ondersteboven. Spiegels en knipperlichten eraf.
Vond ik toch wel amusant :)
 
Ik ben gisteren geweest, was opzich wel leuk. onderdelen markt viel me een beetje tegen, verder wel leuke motoren tekoop met redelijke prijskaartjes eraan.
Als je er vandaag nog heen gaat ofzo, ga niet naar die trommel waar ze met motoren in gaan rijden, is het geld niet waard!!
 
Vandaag (zondag) geweest. \'t Viel erg tegen (2 halletjes voor 8 euro p.p.!).
Eerst trouwens nog 25 minuten in de kou staan wachten voor twee kleine rot-kassa-tjes. Twee uur later (14.00 uur) was de rij nog vier keer zo lang (en het was stervens koud). Wat een blamage voor zo\'n groot complex!

Is Utrecht leuker?

Bartje
 
Vandaag (zondag) geweest. \'t Viel erg tegen (2 halletjes voor 8 euro p.p.!).
Eerst trouwens nog 25 minuten in de kou staan wachten voor twee kleine rot-kassa-tjes. Twee uur later (14.00 uur) was de rij nog vier keer zo lang (en het was stervens koud). Wat een blamage voor zo\'n groot complex!

Is Utrecht leuker?

Bartje

Had ik dit niet al eerder gezegd? :+
En Utrecht is echt veel beter, lijkt tenminste op een beurs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan