Noordelijke motorbeurs of motorexpo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lady_Di

MF veteraan
1 okt 2010
6.415
1.051
Borger-Odoorn
Voorgaande jaren had je de Noordelijke motorbeurs in Groningen eind januari en de motorexpo Assen een week ervoor. Was al danige concurrentie.
Dit jaar is de Noordelijke motorbeurs verplaatst naar Assen en vindt plaats op 19 t/m 21 januari.

Maar de Motorexpo (die er de laatste jaren ook al was en een concurrent van Groningen was), staat nog steeds gepland op 12 t/m 14 januari.
Ik dacht dat die zou komen te vervallen maar zie dat niet terug op internet.

Ze gaan toch niet 2 soortgelijke evenementen op de zelfde plek doen een week na elkaar?? :?
 
Voorgaande jaren had je de Noordelijke motorbeurs in Groningen eind januari en de motorexpo Assen een week ervoor. Was al danige concurrentie.
Dit jaar is de Noordelijke motorbeurs verplaatst naar Assen en vindt plaats op 19 t/m 21 januari.

Maar de Motorexpo (die er de laatste jaren ook al was en een concurrent van Groningen was), staat nog steeds gepland op 12 t/m 14 januari.
Ik dacht dat die zou komen te vervallen maar zie dat niet terug op internet.

Ze gaan toch niet 2 soortgelijke evenementen op de zelfde plek doen een week na elkaar?? :?


nee, de Motorexpo gaat niet door. Die organisator was huurder van de hal en heeft geldproblemen gehad met de eigenaar en toen is zijn huurkontrakt opgezegd. Toen dat bekend was heeft de organisator van de Noordelijke motorbeurs besloten om naar de TT-Hall te verhuizen.
Een tijdje geleden had ik hierover al een topic geplaatst.

Motorbeurs in het noorden

EgbertO
 
Dank je; eerder had ik dat inderdaad ook begrepen maar het is erg verwarrend dat die site nog in de lucht is.
 
Gaat er nog iemand van hier (eigenaar klassiekertje oid) naar de CCC beurs?
Deze beurs is voor sportieve auto's en motoren uit 1988 en eerdere bouwjaren. Tevens stands van restauratiebedrijven, onderdelen- en accessoires-leveranciers, gereedschappen-leveranciers, schaalmodellen-verkopers, oldtimer-taxateurs en nog veel meer. Het is op zaterdag 19 mei en zondag 20 mei in de IJsselhallen in Zwolle.
Linkje naar het evenement.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan