Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 28: Volgas de zomer in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer terug van oefening. *D
Had al gehoord van mijn wederhelft dat de hond het kastje van het alarm erg lekker vond. :/ hij die dus ook lekker kapot gekauwd heeft :( .
het was ook ng eens het hoofdkastje dus het alarm deed zijn werk en de motor die wilde dus niet starten.
Nu net ff met kantelaar het gros van alle kabels en het alarm zelf eruit geknipt.
Helaas nog geen resultaat.
Gelukkig kwam doc ff het beest reanimeren door twee kabels aan elkaar te knopen en jahoor er zitw eer een grom in en het alarm lekker weg kak ding.

zeker 150 eu uitgespaard door het zelf te doen met hulp. *O* *O*

dus ik ken weer scheuren :] *O*
 
vette pics hoor kantelaar! ik heb vandaag ook nog wel ff op de broem gezeten.. werd eind van middag toch wel lekker weer..

i
 
@#4 danke, die man met die camera uit emmen ken dat wel :+ idd nu maar rijden want t wordt niet best schijnbaar

@tuimel , het wordt zondag ook wel echt bagger weer 14mm water daalt op ons neer , volgens buienradar.nl
 
Goedenavond :W

Ook weer terug van lekker rondje rijden.
Maandag vertrokken met wat bewolking en daarna 3 dagen super weer gehad met dik 20graden *O* Alleen op terugweg 250km door de regen gereden en wederom ontdekt dat een leren pak niet water en winddicht is. Best koud :(

Heerlijk door de heuvels gereden in Limburg, Eiffel en Ardennen. Alleen erg jammer van die vreselijk slecht (of juist niet) onderhouden wegen in België. Volgend jaar (of vlak na de zomer O-)) maar verder de Eiffel verkennen :Y

2 Garagage's voor de motor, wasplaatst en hobbyhok (gelukkig niet nodig gehad aangezien we op pad waren met een Honda en de R1 ;))
P4260005.jpg

Let vooral op de mooie Flinstone-trike van de hoteleigenaar, toen wij maandag aankwamen was het nog een Flinstone-quad _O-

Leuk dorpje in de Eiffel
P4270009.jpg


Redelijk uizicht in de buurt van het circuit van Spa Francorchamps / Watervallen van Coo
P4280019.jpg


En voor je er erg in hebt krijg je deze dagtellerstand bij thuiskomst
IMG00047-20100430-1536.jpg

:] :]
 
Laatst bewerkt:
Zo weer terug van oefening. *D
Had al gehoord van mijn wederhelft dat de hond het kastje van het alarm erg lekker vond. :/ hij die dus ook lekker kapot gekauwd heeft :( .
het was ook ng eens het hoofdkastje dus het alarm deed zijn werk en de motor die wilde dus niet starten.
Nu net ff met kantelaar het gros van alle kabels en het alarm zelf eruit geknipt.
Helaas nog geen resultaat.
Gelukkig kwam doc ff het beest reanimeren door twee kabels aan elkaar te knopen en jahoor er zitw eer een grom in en het alarm lekker weg kak ding.

zeker 150 eu uitgespaard door het zelf te doen met hulp. *O* *O*

dus ik ken weer scheuren :] *O*
doe me een lol ,beperk jullie sleutelen aan een motor
doe dat aan een fennek ofzo _O- _O-
 
Zo, was een leuk dagje vandaag. Ben negende geworden in de B-groep :) klik . Wim is tevreden en mijn PR verbeterd met 0,1 seconde :P . Al had ik een 56-er gehoopt, maar goed, ging lekker vandaag :) .
 
Zo weer terug van oefening. *D
Had al gehoord van mijn wederhelft dat de hond het kastje van het alarm erg lekker vond. :/ hij die dus ook lekker kapot gekauwd heeft :( .
het was ook ng eens het hoofdkastje dus het alarm deed zijn werk en de motor die wilde dus niet starten.
Nu net ff met kantelaar het gros van alle kabels en het alarm zelf eruit geknipt.
Helaas nog geen resultaat.
Gelukkig kwam doc ff het beest reanimeren door twee kabels aan elkaar te knopen en jahoor er zitw eer een grom in en het alarm lekker weg kak ding.

zeker 150 eu uitgespaard door het zelf te doen met hulp. *O* *O*

dus ik ken weer scheuren :] *O*



Haha _O- _O-


Die aprilia afstandsbediening zijn blijkbaar erg lekker,



3 jaar geleden heeft mijn hond de mijne ook opgevreten..

:/ :/
 
Zo, was een leuk dagje vandaag. Ben negende geworden in de B-groep :) klik . Wim is tevreden en mijn PR verbeterd met 0,1 seconde :P . Al had ik een 56-er gehoopt, maar goed, ging lekker vandaag :) .


mooi man en qua weer is het ook wel goed geweest



@the doc, tja maar hij is er wel af, _O- :$


edit; @ racetwin ! ojaaah _O-
 
Laatst bewerkt:
Zo, was een leuk dagje vandaag. Ben negende geworden in de B-groep :) klik . Wim is tevreden en mijn PR verbeterd met 0,1 seconde :P . Al had ik een 56-er gehoopt, maar goed, ging lekker vandaag :) .

He`Wim mooi man dat het weer goed ging , moest werken vandaag anders was ik ff komen kijken :Y

@ JeeWee mooi rijden daar he :] volgende keer ook Luxemburg ff mee nemen is ook mooi sturen daar :] :Y

En anders FF richting Winterberg is mooi rijden daar :] :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan