Noordelijke tourtocht??

animo voor een maandelijkse tocht?

  • ja

    Stemmen: 17 89,5%
  • nee

    Stemmen: 1 5,3%
  • ja maar niet maandelijks

    Stemmen: 1 5,3%
  • ik kom sowieso altijd wel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Naar aanleiding van de maandelijkse noordelijke meeting in Leek, vroeg ik me af of er misschien animo was om 1x per maand een toertocht, in wat voor vorm dan ook te organiseren. Nog even in het midden latend wanneer/waar/waarlangs,
is er überhaupt animo? en zo ja, hoe zouden jullie dit het liefst geregeld zien?
8-)
 
Lijkt me wel leuk, aangezien de meeste overige MFritten meestal zuidelijker zijn :P

ALleen wel handig denk ik om het op een zondag te doen.. dan kunnen de meeste mensen.
 
Toertocht?...Leuk idee alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar kleine groepjes ipv met 45 mensen tegelijk te rijden.
 
idd, gaat me meer om het feit of het iedereen wat lijkt, je kunt dan altijd nog zien hoe groot de groep(en) gaat worden. We moeten idd altijd naar het zuiden voor een MF-tourtocht, dus vandaar ook dit voorstel.mag wat mij betreft ook wel 1x per 2 maand, alhoewel er dan wat meer mensen mee zullen gaan vermoed ik.
 
Lijkt me een strak plan! ;)

Er zijn zoveel routes te rijden in het noorden.
Ik rijd met een kameraad van me wel vaak ANWB auto routes, errug mooi. :+
 
Lijkt me een strak plan! ;)

Er zijn zoveel routes te rijden in het noorden.
Ik rijd met een kameraad van me wel vaak ANWB auto routes, errug mooi. :+

is ook wel een goed idee, anwb routes. Zit er zelf aan te denken om in augustus/september een tochie te organiseren in zuid-oost groningen, bv de westerwolde-hümmling route (anwb), maar dat laat ik tzt nog wel ff weten.Zal trouwens wel onder de noemer OBT gaan, dus voor sommigen is het tempo dan te laag, maar ik vind dat juist wel lekker relaxed.. :9
 
Lijkt me leuk, ben nieuw hier, net sinds week weer een fiets en zocht al toerkluppie's. de meeste zijn inderdaad wat te ver weg. kom zelf uit zo-groningen.
dus laat maar weten...

btw, waar meeten jullie in leek en hoeveel liefhebbers hebben we het over...
 
Laatst bewerkt:
Voor de gezelligheid is het id zeker leuk... dus ws zal ik er wel bij zijn wanneer ik kan.
Voor het rijden (maw lekkere bochtjes pakken) is het klote... :)
 
Voor de gezelligheid is het id zeker leuk... dus ws zal ik er wel bij zijn wanneer ik kan.
Voor het rijden (maw lekkere bochtjes pakken) is het klote... :)

idd, ben ik met je eens, het is ook niet de bedoeling een race-tocht te organiseren, nadruk ligt dus op het woord toer, en de daarbij behorende gezelligheid natuurlijk.Op die manier is het ook leuk meerijden voor de mensen met nog niet zoveel motorervaring.en rijdt dus niemand boven zijn kunnen. op die manier is het voor iedereen relaxed rijden :] .
een ANWB-tocht door groningen lijkt me wel wat.Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn hele leven al in westerwolde woon maar nog nooit de Westerwolde-Hümmling of de Westerwolde-Ems route gereden heb. Wordt ook een keer tijd dus :9
 
Ik denk niet dat ik meega, voor de gezelligheid ist leuk maar rijden met zo'n grote groep vind ik maar niks... de gezelligheid haal ik dan wel uit maandelijkse noordelijke meetings ofzo... :)
 
Lijkt me leuk, ben nieuw hier, net sinds week weer een fiets en zocht al toerkluppie's. de meeste zijn inderdaad wat te ver weg. kom zelf uit zo-groningen.
dus laat maar weten...

btw, waar meeten jullie in leek en hoeveel liefhebbers hebben we het over...

Bij de motoport in Leek, aan de snelweg, rij anders de volgende keer achter me aan als je zin hebt, ik kom uit Ter Apel dus zal vast bij je in de buurt wonen. :]
 
Ik denk niet dat ik meega, voor de gezelligheid ist leuk maar rijden met zo'n grote groep vind ik maar niks... de gezelligheid haal ik dan wel uit maandelijkse noordelijke meetings ofzo... :)

Tja het gaat idd om de schoonheid van het landschp :r onder het genot van een kopje koffie }) het is ook niet aan te raden te gaan knee-downen hier in zuid-oost groningen...teveel dikke eiken (met kruisjes erop)
 
Alhoewel ik uit het westen kom, wil ik best wel eens mee rijden in het hoge Noorden. Ik hou het topic wel ff in de gaten als e.e.a. al wat vastere vormen krijgt.
 
Alhoewel ik uit het westen kom, wil ik best wel eens mee rijden in het hoge Noorden. Ik hou het topic wel ff in de gaten als e.e.a. al wat vastere vormen krijgt.

Kijk, zo mogen we het horen, hoe meer zielen hoe meer vreugd.(volgens de meesten dan :9 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan