Noordelingen gaan we het nieuwe jaar inrijden?

welke datum wordt het?

  • zaterdag 31januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 1februari

    Stemmen: 6 60,0%
  • zaterdag 7 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 8 februari

    Stemmen: 4 40,0%
  • zaterdag 14 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 15 februari

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Eska

Die hard MF'er
25 apr 2002
548
0
Groningen
Zoals het er nu uit ziet gaan we zondag 8 februari rijden, mits het weer goed is.

8-)
 
Laatst bewerkt:
Nog even een paar weekjes wachten en dan heb ik m,n motor thuis staan :) en dan ga ik uiteraard mee.
 
Ja Super! ga graag mee, alleen staat mijn motor vanaf volgende week een tijdje bij Nico Bakker.... je moet dus nog even op mij wachten *D en dan ga ik graag mee :]
 
Ik kan m,n motor volgende week al ophalen dus wat mij betreft, plan maar een datum *D



de weg moet wel pekelvrij en droog zijn :P
 
Ik heb eergisteren mn voorjaarsrit ook kunnen maken. Als het +5 graden is en niet regent wil ik wel meegaan.
 
:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o


ik heb meer..


maaruh als het beetje normaal weer is en de motor zit weer in elkaar rij ik ook wel mee denk ik ( En als het dan ook nog in de buurt is)


full



:+
 
MAAR NU DE VOLGENDE VRAAG: wanneer gaan we rijden? en wie zet een leuke route uit?

8-)
 
MAAR NU DE VOLGENDE VRAAG: wanneer gaan we rijden? en wie zet een leuke route uit?

8-)

ik ga ook mee. (desnoods achterop bij tomsoes)
enig idee welk deel van het noorden voorkeur geniet?(of gaan we heel nederland door :? ) hoelang is de rit die jullie in gedachten hebben enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan