Noordelingen gaan we het nieuwe jaar inrijden?

welke datum wordt het?

  • zaterdag 31januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 1februari

    Stemmen: 6 60,0%
  • zaterdag 7 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 8 februari

    Stemmen: 4 40,0%
  • zaterdag 14 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 15 februari

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
zie ik net dokter dre voorbij schieten te voet gevolgd door buurman Jos die de soes van dokter dre poogt aan te drukken. |(

ikke dus naar buiten met fototoestel maar was helaas net te laat. sta ik met zuster dre te praten komt tomsoes de straat in rijden. achterop bij SeatsnifferDre. :?

blijkt de soes van tomsoes een ander sleuteltje te hebben voor de benzinedop en de soes van dokter dre had gewoon een draadje los. |( })

ligt het aan de soezen of zijn de mannelijke soesrijders uit Assen getroffen door een zonnesteek waardoor ze de logica van het motorrijden niet meer zien?
tjonge jonge jonge. dit KAN toch zo niet?
krijg ik ook nog naar mijn hoofd gesmeten:"pas op jij!!! jij rijd ook soes....."
en hij heeft ook gelijk, met als enig verschil dat ik geen MAN ben :X

moet snel weg nu })
 
Laatst bewerkt:
Vanaf vandaag heeft m,n tankdop-sleutel een vast plekje gevonden in m,n motorjas :+ Ik weet nu in ieder geval weer wat het is om achter op de motor te zitten. Alsnog bedankt SeatsnifferDre :)
 
Lekker vlot door het drentse landschap gereden en daarna goed gegeten in Groningen, kortom het was een leuke middag. :]
 
Ik sluit me er volledig bij aan, een leuke dag was het zeker! Leuk ook om eens de gezichten bij de (bij)namen te zien. En volgende keer zorg ik dat ik 's avonds ook niks heb en eet ik lekker mee :9~
 
Goh, ik was gisteren ook aan het rijden.... was helemaal vergeten dat er een meeting was.
Kwam waarschijnelijk s'middags jullie tegen bij het tt circuit.
Ik zag TomSoes iig wel op z'n zwarte Soez.
 
jongens bedankt, ik heb geweldig-ge-noten...

Ga vanmiddag achter koppelingsvloeistof aan en als het binnen een dag lukt een nieuwe achterband. Oja, heb gister in het donker nog de ketting gesmeerd...toen ook geweldig genoten...
 
He Akula, weet je al waar de lekkage vandaan kwam op je achterwiel ?

Ja ik weet het. Nadat ik mn achtervelg had schoongemaakt (met dank aan de door jou gecreerde tijd :+ ;) ) is ie helemaal niet meer vies geworden. Waarschijnlijk was het dus idd allemaal kettingsmeer wat ik er in overvloed op had gespoten omdat mn ketting helemaal versleten is |( . Gisteren ook nog een uurtje gereden en toen ook geen lekkage en problemen, dus ik heb mazzel. Zaterdag heb ik een afspraak bij de dealer en gaat er een nieuwe ketting onder. Dan een grote schoonmaakbeurt en ik ben weer helemaal t heertje }) :9~ !!!!!
 
Met dat laatste zal je wel even zoet zijn.. :9

Ach, achter de wolken schijnt de zon toch (maar dan net iets anders :? ). Gelukkig viel die velg ook wel mee dus ik denk niet dat het een probleem gaat worden. Het houd me in ieder geval van de straat en het motorje ziet er dan ook weer picobello uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan