Noordelingen gaan we het nieuwe jaar inrijden?

welke datum wordt het?

  • zaterdag 31januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 1februari

    Stemmen: 6 60,0%
  • zaterdag 7 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 8 februari

    Stemmen: 4 40,0%
  • zaterdag 14 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 15 februari

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Kan iemand zeggen waar deze smiley voor staat


stupid.gif
?

wat bedoelen jullie ermee
 
Hoe staat het ondertussen met de plannen van zondag? Als het weer nl. mee zit (en daar ziet het nu een keer wel naar uit) dan ben ik erbij :] ! Met z'n hoevelen zijn we nu dan?

Greetz
 
Ik weet nog niet hoe m'n weekend er uit ziet, ben natuurlijk altijd in voor een motorrit, mits het weer natuurlijk wel goed gemutst is.

8-)
 
mits het weer natuurlijk wel goed gemutst is.

8-)
Volgens de weerkamer :
Het verandert voorlopig weinig van plaats zodat het kalme en overwegend droge weer tot in het weekend aanhoudt.

Dat weer ziet er wel goed uit :P Vanmorgen nog even alleen gereden 8-)
 
zouden we ook om 1400 uur kunnen afspreken ipv. 1300 uur? Het is tenslotte toch langer licht (tot 1730 uur) en het komt mij veel beter uit..
 
WE moeten maar even weer een datum prikken wanneer we met z'n allen gaan rijden ipv met z'n twee. Niet dat het niet gezellig was maar ja, dat was niet de bedoeling he...
Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!! :]
Mijn voorstel is:

Datum: Zondag, 15 februari.
Tijd: 13:00 uur
Plaats: Meetingpoint TT-circuit Assen

Laat maar horen wat je er van vindt...


[edit] iemand anders mag de route bepalen, ik volg! :+ [edit]

mijn motor staat nog in de stalling.
en ik heb nog niet de tijd dat ik zeg ik ga hem ff halen .
in ieder geval is ie weer bij huis rond de motorbeurs.

any way misschien dat ik nog ff kom buurten zondag in koekblik (neem ik wel een schaalmodel motor mee zodat ik toch met de motor daar ben ;)
 
Nog ff een vraagje. Het Meeting Point, is dat bij de hoofdingang of bij de padock ingang, of nog ergens anders? Ga altijd alleen naar het circuit om motortjes te kijken :9~ en ben dan nooit zo goed in opletten wat betreft meeting points |(

CU
 
Nog ff een vraagje. Het Meeting Point, is dat bij de hoofdingang of bij de padock ingang, of nog ergens anders? Ga altijd alleen naar het circuit om motortjes te kijken :9~ en ben dan nooit zo goed in opletten wat betreft meeting points |(

CU

Volgens mij is hier het meetingpoint :)
full
 
om precies te zijn de meeting point zit bij de Haarbocht daar waar je vroeger rechtdoor ging toen het nog openbare weg was
 
Nog ff een vraagje. Het Meeting Point, is dat bij de hoofdingang of bij de padock ingang, of nog ergens anders? Ga altijd alleen naar het circuit om motortjes te kijken :9~ en ben dan nooit zo goed in opletten wat betreft meeting points |(

CU

Dat kun je bijna niet missen als je gewoon naar het circuit rijd vanaf de A28.
 
Ok ik zie het al idd. Wat ik al dacht gewoon de hoofdingang *D . Heb er zin in en het weer ziet er ook top uit! Heb vandaag ook nog de hele middag gereden en het was werkelijk TOP. Niet te koud, bijna overal droge weg. En morgen wordt het alleen nog maar beter 8-) :]

Tot morgen
 
Ok ik zie het al idd. Wat ik al dacht gewoon de hoofdingang *D . Heb er zin in en het weer ziet er ook top uit! Heb vandaag ook nog de hele middag gereden en het was werkelijk TOP. Niet te koud, bijna overal droge weg. En morgen wordt het alleen nog maar beter 8-) :]

Tot morgen
Misschien dat ik om 13:00u even langskom vliegen in Assen,
Ik kan maar eventjes blijven want moet eigenlijk gelijk weer door.. moet om 14:00u op een verjaardag zijn :(

schoonouders en verplichten.... |( |(
 
Ga vanmiddag niet mee met jullie '( ,ga ik iets doen met de rest van de familie *D .
Vind het van de éne kant wel jammer, maar ik kan niet altijd voor m'n motor kiezen. Ik wens jullie vanmiddag heel veel rijplezier!

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan