Noordkaap op de motor

RAYF4

MF veteraan
28 mei 2001
1.224
0
Donostia-San Sebastian

Na de TT van Assen gaan wat vrienden (CBR900RR, R1150GS,Thunderaceen VFR) en ik (CBR600F4) op de motor naar de Noordkaap via Oslo, Bergen Trondheim en door naar boven.
Is iemand van jullie er al geweest of hebben jullie nog goede informatie ?

Wat betreft de jongen van de cbr 900 rr, er staan al heel wat weddenschappen open dat hij het niet haalt vanwege het RR-gehalte van z'n fiets.

Alvast bedankt voor de reacties !
Ray
 
geen info hier, maar start je in baskenland?

het lijkt me niet veel uitmaken welke motor je rijd, al is dat RR -figuur vast extra gebroken als hij aankomt... :icon_smile:
 

Hallo BertV,

we starten inderdaad in Baskenland, gaan eerst naar de TT, en vertrekken daarna naar Noorwegen.

De Fireblade-rijder is na de TT in Jerez in een ruk doorgereden naar San Sebastian (1.100 km, gem. 180-200 km/u), en heeft daar nog steeds last van, vnml nek en rugklachten.
Of jij haar op z'n zak heeft weet ik iet, maar het is een spanjaard en die hebben overal haar....
Ik heb ongeveer hetzelfde aantal km's op mijn cbr 600 f4 ook al enkele keren gedaan en was de volgende dag zo fris als een hoentje.

Wat gebeurt er eigenlijk als een flitspaal in Nederland een buitenlands kenteken flitst, zonder dat de motor wordt aangehouden?
Gaat de bekeuring naar het buitenlandse adres?
Is wel interessant voor ons om te weten.

V'sssss
Ray
 
Terug
Bovenaan Onderaan