noordwijk en omstreken

gixxer erik

Die hard MF'er
4 apr 2007
397
0
noordwijk
zat net een paar oude topics te lezen over wie en wat er nou in omstreken noordwijk woond en :]
ben wel benieuwd of dat er nou meer zijn geworden.
woon zelf namelijk ook in noordwijk.
en heb nu 4 maanden m`n rijbewijs en een motor uiterraard
er is toen ook gepraat over een tourrit rijden miss is het wel leuk om dat een keertje te doen?

ben benieuwd naar de reacties
rijd zelf suzuki gsx-r1000 miss wel eens voorbij zien gaan.

hierbij even een actie foto bij het zweefvliegveld :W
full
 
Hee een bekende bocht!!!! Ik woon zelf in oegstgeest. Heb ook in noordwijk gewoond. En rij daar vaak. FF lekker naar de langervelderslag knallen. Rij op een rood witte R1 98. Hiervoor een fzr met een joshimura demper met echt een knal herrie. (kan die R1 helaas niet evenaren) :]
 
zat net een paar oude topics te lezen over wie en wat er nou in omstreken noordwijk woond en :]
ben wel benieuwd of dat er nou meer zijn geworden.
woon zelf namelijk ook in noordwijk.
en heb nu 4 maanden m`n rijbewijs en een motor uiterraard
er is toen ook gepraat over een tourrit rijden miss is het wel leuk om dat een keertje te doen?

ben benieuwd naar de reacties
rijd zelf suzuki gsx-r1000 miss wel eens voorbij zien gaan.

hierbij even een actie foto bij het zweefvliegveld :W [afbeelding]

Hey erik, hier nog een nortukker! toevallig het maatje van dave?
 
Laatst bewerkt:
Nee 2 straten bij dave vandaan :P

nou dan kom ik je daar vast nog wel een keertje tegen in de straat ben er vaak genoeg.
de motor van dave is kapot die gaan we miss vanaaf wegbrengen hij schakeld niet meer dus dat is een beetje jammer.
maargoed komt vast wel weer goed :P
goed weekend
 
nou dan kom ik je daar vast nog wel een keertje tegen in de straat ben er vaak genoeg.
de motor van dave is kapot die gaan we miss vanaaf wegbrengen hij schakeld niet meer dus dat is een beetje jammer.
maargoed komt vast wel weer goed :P
goed weekend

Owh echt :? hij heeft hem net '( Hoop voor m dat t meevalt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan