Noorwegen is SUPER!!!

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Jong Ukkie ( lees 19) dat ik nog ben in de ogen van de meeste motorrijders heb ik besloten om eens gewoon erop uit te trekken om wat meer rijervaring in een ander gebied op te doen. Aangezien ik een rs 125 gewend ben lijkt het me handiger en trouwens ook leuker om mijn bochtenwerk nog wat meer bij te werken.
Waar kan je dat beter doen dan tussen de geile blonde lolitas in Noorwegen!! :9~ :9~ :9~
Kon mijn eigen motor niet meenemen in het vliegtuig, daar deden ze een beetje lastig om, dan maar eentje gehuurd. Een lekker kawa zzr 600 en dat terwijl ik nog licht rijbewijs heb, vonden ze niet zo erg. ( ik ook niet hoor :) )
Maar tjonge tjonge wat is het hier mooi nie tnormaal, elke 200 meter heb je een lekkere bocht en als je net de bochten zat ben geworden kom je weer een lekker lang recht stuktegen tussen een of ander ravijn door van meer dan 10 km.Rij je op je gemakje langs die toverbossen en trollengrotten totdat je bij een klein
meertje aankomt. ff afstappen uitkleden en zwemmen maar. SUPER!!
Jammer genoeg heb ik nog geen foto's om te plaatsen, want heb alleen zon wegwerpdingetje gekocht, maar ik zal het zeker inscanne.
Morgen helaas mijn laatste dag maar dan ga ik ff paar fjorden bekijken.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Zit nou in een of ander gehucht in yterre enebakk (????) in zon internetcafe maja dacht kan ik meteen weer ff MF bekijken. Ff verhaaltje kwijt.
Hoelijk zijn er meerdere mensen die dit hebben gedaan of gaan doen.

Anyhow Groeten uit Noorwegen en cya later!!

Said
 
veel plezier nog verder...

alleen zou ik wel uitkijken met die volvermogen zzr. jij en het verhuurbedrijf vinden het best, alleen de verzekering niet.
 
Ohelemaal niet koud, de zon gaat hier alleen tussen 11 uur savonds en 3 uur sanchts onder, de rest schijnt de zon constant waardoor het water redelijk arm is, maar desondanks kan ik mijn handoek aan mijn tepel wel ophangen. :)
Heb 1 hele vette foto, kan niet wachten todat ik hem zien, lijkt net zon Suzuki reclame (idee?) supermooie bocht, zal hem wil in NL posten.

Cheerio!
 
Hoe hard mag je daar eigenlijk rijden? Ik dacht dat heel Scandinavie een soort Spee land was.
Veel plezier daar iig.
 
Ik ben net anderhalve week terug en het idd prachtig! Ik heb alleen een hoop wegen gereden die ik niet graag met de motor gedaan zou hebben...
Veel plezier verder!
 
Het is er idd erg mooi.
Dat zwemmen in de Fjorden ging mij een beetje ver. veels te koud
Piccies willen we zien :P
 
noorwegen is idd heel erg mooi.. maar, vorig jaar bleef het klaar tot 3 uur snachts... 11 uur lijkt me vrij euh. vroeg voor de zon om onder te gaan.. :)
 
Jah hoe verder je naar het noorden gaat hoe langer de zon opblijft, maar ik zit nu in de buurt van Oslo, dus hier valt het nog wel mee met de zon uren. Ik slaap meestal toch rond uurtje om 10 ben dan te brak. Valt me wel op dat die vrouwen hier echt allemaal dikke tieten hebben, niet normaal. en meer als 70 % blond, ook helemaal niks op tegen en wat dat zwemmen betreft het is niet echt in de fjorden want dat water daar is echt koud. Die meertjes zijn goed te doen. Zeker de moeite waard. Alleen jammer dat hier alles zo ongelooflijk duur is. ABsurd duur soms zelf. Biertje kost bijna 50 Kronen (1 Eetje = iets meer dan 8 Krone). Ik ben geen rekenwonder, maar lamzuipe zit er dan helaas nietmeer in met 6e voor een pilsje.Al helemaal omdat het bier hier maar iets van 3 % alcohol heeft.
Maar dat ene biertje dat ik me wel kan veroorloven smaakt dan ook 3x zo goed! :+
Mijn geld is dan ook jammergenoeg bijna op ( ben maar student), maja uitzicht is on the house! :P
 
Ja zeker een mooi land,
jammer dat je na 3 keer gasgeven al weer aan het eind bent.
Maar gelukkig heb je dan de terugweg nog ;)
full
 
Ben dit weekend naar Parijs geweest.. 8 pleuri voor een biertje.. en dan nog geen belgisch !! }) Ben ook niet dronken geworden..
 
Belgie, standaard prijs voor een pintje van 25cl: 1.5E, varieert tussen 1.0E in boerencafé, tot 1.8E in kaffees met wat meer "stijl". En dat vinden wij belgen zelfs al duur ... ;-p
 
Alleen jammer dat hier alles zo ongelooflijk duur is. ABsurd duur soms zelf. Biertje kost bijna 50 Kronen

Dat is ook ongeveer het enige dat een stuk duurder is dan hier in NL.
Gewoon eten en drinken kost ongeveer hetzelfde....
 
Terug
Bovenaan Onderaan