Noorwegen, ja of nee

Even nog twee weekjes naar Amerika en dan een bijeenkomst beleggen.

Als je echt belangstelling hebt stuur dan een e-mail svp.
 
Mailtje gestuurd.
Voel de voorpret nu al (base-jumpers Lysefjord; de weg daarheen, Vigelandpark Holmenkollen-skischans vikingschepen pretpark Tusenfryd Oslo, om 13:00 een Koldtbord, Fiskeboller of Rendier met bessen).
 
Laatst bewerkt:
Super mooi dat Noorwegen.
Echte aanrader!

full
 
Count me in,

Geld is geen probleem, het opnemen van dagen ook niet (zelfstandig ondernemer). Ervaring ook niet. Motor een beetje maar die ondergaat van de winter een aantal operaties waaronder een nieuwe koppeling en wat kleine ingrepen en een full checkup. (K1100RS) Het opknappen van mijn kuip kan ik beter even achterwege laten ?

Het lijkt me een eer om een keer met een ervaren Scandinavia-ganger op pad te gaan. Sinds ik voor mijn werk in Noorwegen, Zweden en Finland ben geweest verlang ik ernaar terug. Helaas hoef ik daar tegenwoordig niet meer heen en heb ik het mooiste gebied nooit gezien. Je route lijkt me afwisselend en prachtig.

Ik ben wel heel benieuwd wat voor een soort groep het gaat worden.



:]
 
Semi-off-topic: ik heb gehoord dat je nu al rijdend via Denemarken/Zweden kan gaan, dus zonder pontjes? Wil volgend jaar eens naar Stockholm tuffen naar een kennis, maar op zo'n boot zitten liefst zo min mogelijk :)

(ik ga denk ik volgend jaar ook naar Schotland via Calais haha)
 
Als je goed is dan heeft iedereen die zich heeft aangemeld nu een mailtje gehad. Is dat niet zo, laat het dan even weten aub.
 
Na jouw geklaag over de drukte in Nederland,
zijn we bang dat een groep MFers je een beetje teveel gaat worden.



















:+

Lijkt me een leuk idee. Maar hoe gaat dat met het verschepen van
de motoren? Of iedereen moet daar gaan huren natuurlijk...

Waarom ga je niet mee naar Noorwegen?
Daar is het ook lekker rustig hoor.
 
Als ik op je site lees wat er minimaal mee moet en daar ook nog eens wat kleding e.d. bijreken voor twee weken, zit ik, en ik niet alleen waarschijnlijk, te verzinnen hoe dat allemaal mee moet. (Geen ervaring met erg grote bepakkingen)

Pfff, blij dat het in ieder geval geen kampeertocht wordt!
 
Als ik op je site lees wat er minimaal mee moet en daar ook nog eens wat kleding e.d. bijreken voor twee weken, zit ik, en ik niet alleen waarschijnlijk, te verzinnen hoe dat allemaal mee moet. (Geen ervaring met erg grote bepakkingen)

Pfff, blij dat het in ieder geval geen kampeertocht wordt!

Een paar zijtassen met een grote Ortlieb bagagerol lost veel op.

[me]Snarfman hangt twee koffer a 35l elk aan de motor en topt het af met een 65l Orlieb bagagerol die ook als rugzak bruikbaar is... en mocht dat te weinig zijn heb ik nog wel een tanktas... en nee! ik ga niet andermans rotzooi meenemen :P ;) [/me]
 
Een paar zijtassen met een grote Ortlieb bagagerol lost veel op.

[me]Snarfman hangt twee koffer a 35l elk aan de motor en topt het af met een 65l Orlieb bagagerol die ook als rugzak bruikbaar is... en mocht dat te weinig zijn heb ik nog wel een tanktas... en nee! ik ga niet andermans rotzooi meenemen :P ;) [/me]

Weet jij of zoiets mogelijk is zonder een speciaal frame o.i.d. te moeten aanschaffen? Ik verwacht niet dat er veel op dit gebied beschikbaar is voor mijn fiets, een Kawasaki ZX-12R 2003. Ik heb overigens een Bagster tanktas gekocht voor de eerste ruimtebehoefte.
 
Volgens mij heeft Oxford wel zijtassen die op een supersport passen. Heb je geen frame nodig. Ook andere merken hebben wel soortgelijke tassen. Kan via Google niet direct een website vinden van de fabrikant.

Voor Ortlieb tassen http://www.ortlieb.de/ Veel van de produkten zijn waterdicht, maar Ortlieb is niet echt goedkoop.

Gewoon eens een motorzaak binnenlopen en dan kijken wat ze hebben. Kan je op de motorbeurs in Utrecht toeslaan, tenzij je al eerder een koopje tegen komt ;)
 
Een paar zijtassen met een grote Ortlieb bagagerol lost veel op.

[me]Snarfman hangt twee koffer a 35l elk aan de motor en topt het af met een 65l Orlieb bagagerol die ook als rugzak bruikbaar is... en mocht dat te weinig zijn heb ik nog wel een tanktas... en nee! ik ga niet andermans rotzooi meenemen :P ;) [/me]



zeg snarf.... je kunt toch wel je slipje onderweg wassen (kun je de bagagerol thuis laten) :9 :+

ik ga al jaren naar noorwegen en ik sleep elk jaar te veel mee :(
 
Laatst bewerkt:
zeg snarf.... je kunt toch wel je slipje onderweg wassen (kun je de bagagerol thuis laten) :9 :+

ik ga al jaren naar noorwegen en ik sleep elk jaar te veel mee :(

L :+ Lbroek B| ;)

Ik zeul ook nog steeds teveel mee, maar begin de slag wel te pakken te krijgen van minimaler pakken en leven tijdens een motoruitstap van meerdere dagen. De grap is wel dat mensen mij wel weten te vinden: Gôh, Frans... heb jij dat toevallig ook bij je... toch wel handig :P ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan