Noorwegen, ja of nee

Bozzma streep op MPP is normaal (zoals ik al gezegd had :Z ) zie maar in rubriek sport.

Succes toch met bekomen van een nieuw setje.
 
Ik las het.. Het zou een grafietstreep zijn. Maar ik dacht ook een vervorming in de band te hebben waargenomen en het streepje is bij mij wel iets dikker dan een streepje... Nog eens goed naar de band kijken.
 
Zo. vandaag de motor schoongemaakt, was vanmiddag prima weer ervoor. Achtervork blijkt wel degelijk aluminium kleurig te zijn :+

Ook de pro-oiler nagekeken en een wijziging doorgevoerd waardoor ik hem nu zuiniger dan normaal kan afstellen. Komende tijd kijken of het werkt...

BTW: Bozzma... bij mij is het michelin mannetje ook nauwelijks meer terug te vinden 8-)

Morgen eens kijken of ik mijn foto's kan uploaden


Nog wat interessants: Profieldiepte van mijn achterband is 4.8mm na 4300km
De banden die ik voor de vakantie eraf heb laten halen om met vers rubber aan Noorwegen te beginnen, hadden ook zo'n 4000km gelopen en hebben nog 6mm over.

Op zich lijkt de extra slijtage in Noorwegen dus mee te vallen, maar dat komt mede omdat we slechts één dag regen hebben gehad. Slijtage bij regen is hoger omdat de band minder grip heeft en dus meer doorslipt.
 
Laatst bewerkt:
Morgen moeten jullie toch de DVD wel binnekrijgen met daarop alle foto's(sorry mark de belgische postbode fietst iets langzamer). Ik zal mijn album ook nog online zetten 1 dezer dagen. Jeroen jij maakt je eigen album wel af morgen he, jij hebt per slot van rekening nog vakantie ;-)

Ik moet nu wachten tot medio juli. Lang-weekend ardennen. Hotels zijn geboekt(oa http://www.hotelbelvedere.lu/n-rest.html met een 10-gangen menu en bijbehorend wijnarrangement!!!!)
 
Heb ondertussen ook het probleem met de Garmin getackeld. Ik had alle routes van Mofkap eerst moeten herberekenen in mapsource en daarna laden in de GPS... Alle kaarten zaten wel degelijk in de GPS (de foutmelding van Garmin heeft dus een hoog Microsoft gehalte B| )
 
Ik vind het aantal bezoekers op de fotopagina www.noorwegen2005.nl nogal tegenvallen.

Met zoveel foto's heb je geen reisverslag meer nodig.

Zoals Kon Foe Tsé (Confusius) al zei: één beeld zegt meer dan duizend woorden. :)
 
Zoals Kon Foe Tsé (Confusius) al zei: één beeld zegt meer dan duizend woorden. :)
:^

full


:9~
 
Uitspraak van Bozzma:

In Oslo zijn de vrouwen mooier dan de etalagepoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan