Nordschleife 1 september

Whoohaaaa, ben ook de hele week 41 vrij, misschien kunnen we doordeweeks gaan, dan " durf " ikke misschienneeueu oke welle een rondje.........als het niet te druk is enne als iemand mij op sleeptouw wilt meenemem })
Lol! Maandag 7-10 is de baan van vroeg in de middag tot 7 uur in de avond open... :)

De rest van de week alleen na vijven.

En er zijn vast wel vrijwilligers die een lieftallige dame als jij een rondje willen laten zien... *D Ik wil wel, maar of je daar echt wat van leert... Beginner die beginner de ring laat zien werkt misschien niet echt goed.
 
Pooh bedankt voor de genomen moeite


Ik moet het ff kwijt......wat een bere gave film.....schijt aan de kwaliteit. Vond het ook wel geinig dat ik in de laatste bocht nog te zien was toen ik nog even voor Paul uit mocht accelereren

voor iedereen die aan deze dag een bijdrage heeft geleverd Inclusief Pooh
Ik denk al....dat ding trekt wel heel erg hard weg...die GIXXER loopt wel hard :}
 
Lol! Maandag 7-10 is de baan van vroeg in de middag tot 7 uur in de avond open... :)

De rest van de week alleen na vijven.

En er zijn vast wel vrijwilligers die een lieftallige dame als jij een rondje willen laten zien... *D Ik wil wel, maar of je daar echt wat van leert... Beginner die beginner de ring laat zien werkt misschien niet echt goed.

Nou je hebt inmiddels wel een aardig zicht op de baan dacht ik, dus dan kun je best iemand op sleeptouw meenemen hoor :) Van echt lijnen rijden etc komt de eerste rondjes toch nix, dan ben je veel te druk met concentreren en alle indrukken in je opnemen *D
 
Poging de bochten te benoemen en te coderen werkt niet ;(
Pinnacle studio7 geeft slechtere kwaliteit & de laatste 8 seconden vallen weg... :?

Ook het geluid wordt niet herkend, terwijl dat in mp bijvoorbeeld wel werkt... Andere clips vlekkeloos, die twee van de ring niet... :?
Paul zal wel de bochten in z'n flying lap doorgemaild hebben, dus dacht ik: doe ik die andere eens.

Had de tijden zelf zo:
Tijd is mm.ss.honderdsten secs.
Antoniusbuche: 00.02.01
Antoniusbrücke: 00.05.11
Tiergarten: 00.09.16
Hoherain Schikane: 00.23.05
T13: 00.34.15
Oude start-finish: 00.38.06
Hatzenbach: 01.04.24
Hocheichen: 01.33.21
Quiddelbacher "Höhe: 01.48.22
Flugplatz: 01.56.22
Swedenkreuz: 02.19.16
Aremberg: 02.29.02
Fuchsrohre: 02.40.09
Adenauer Forst: 03.07.08
Metzgesfeld: 03.34.07
Kallenhard: 03.45.10
Wehrseifen: 04.13.04
Breidscheid: 04.29.21
Ex-Mühle: 04.40.01
Lauda Links: 04.54.04
Bergwerk: 05.00.24
Kesselchen: 05.16.08
Mutkurve: 05.49.09
Klostertal: 06.10.04
Karussell: 06.25.08
Hohe Acht: 06.50.07
Hedwigshöhe: 06.55.13
Wippermann: 07.15.11
Eschbach: 07.28.07
Brünnchen: 07.36.06
Eiskurve: 07.53.19
Pflanzgarten I: 08.00.19
Sprongetje einde Pflanzgarten I (voor de fun): 08.08.21
Springhügel: 08.23.03
Pflanzgarten II: 08.27.12
Schwalbenschwanz: 08.45.22
Galgenkopf: 09.07.03
Döttinger Höhe: 09.18.04

Allemaal net iets voordat je de bocht / de passage opgaat...

Mis nog de Angstkurve (waar lag die ook alweer?), voor de rest zou het wel moeten kloppen...

Voor de duidelijkheid: dit is het rondje met Mar1tin, Fabian en effe tussendoor Redgixx...
 
Ik kon mijn bestanden niet wissen om de Ring foto's erop te zetten.
Verder is school deze week weer begonnen en zit ik weer op mijn kamertje. Heb ik alleen op school internet.. :(

Alle foto's in full size is bijna 30mb, dus als iemand ergens plaats heeft.. :?

Iedereen die erbij was zal ik iig vrijdag proberen te mailen.
Heb nog wat foto's van het achterbandje van Gizzmo, Robert op de baan en DGM op de baan. Helldesker heb ik nog wat foto's gemaild maar die heeft ie er nog niet opgezet...dus ga daar nu maar achteraan }) }) ;)

mzzl.


En wij maar wachten, en wachten, en wachten. ;)
 
Je hangt ook wel erug lekker door die bocht heen *D Maar wat wel jammer is dat je niet kunt zien dat je die streep trekt :( Thuis op de tv kun je dat echt heel goed zien :} Maar die tape laat ik je nog wel een keertje zien ofzo :)


Komt allemaal goed :)
 
Laatst bewerkt:
ASAP!!!! Maar morgen kan ik niet ;(

Verder elk weekend dat maar mogelijk is *D

Of doordeweekse dagen, neem ik wel vrij voor! 8-)
Wel oliepeil bijhouden!
Jouw fietsje lijkt wat olie te verstoken, zoals ik je al zei op de terugweg. Iedere keer bij lastwisselingen (vooral bij schakelen) een blauwig wolkje... Toch een beetje vaag, want zo hard ging het meestal nu ook weer niet... Hoe is het olieverbruik? Zou als ik jou was toch effe in de gaten houden, Fabian... Beter in de gaten houden dan kapot staan onderweg, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan