Nordschleife 19 mei?

Ik ga maandag de 19e ook niet en vrijdag, leuke optie maar volgens mij heb ik afspraken op mijn werk. ff checken, anders probeer ik vrij te krijgen!
 
hier (amsterdam) ook niet slecht
alleen die voorspelling vanuit zuidwesten regen met onweer ligt me niet lekker..
ik ga het ook vrijdag proberen
 
Aan de Ring regent het al meer dan een uur.....

[edit] Al langer dan 2 uur...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Aan de Ring regent het al meer dan een uur.....

[edit] Al langer dan 2 uur...[/edit]
YESS!!! Gelukkig!!!!! ;)

Bewijsmateriaal:

full


Hopelijk hebben onze Zolder-gangers beter weer.. hier in Eindhoven is het trouwens nog steeds droog. Misschien kan Voske een rondje op de baars gaan doen .. :P
 
Tja, jammer van het slechte weer... ;(
Maar niet te lang getreurd, want aanstaande zondag ben ik er ook weer.
Dat stond namelijk al gepland dus dat komt mooi uit. *D
Op de 23e en 24e zit ik in Spa bij de Porsche days wat jullie verder niet zal interesseren... :)
Gisteren heb ik niet veel foto's gemaakt want ik had barstende koppijn en dus niet veel zin.
Wel effe wat uitgeprobeerd qua standpunt en ik wil graag jullie mening hierover horen.

grtz,

Dex.

Motschwalben.jpg


Motschwalben2.jpg
 
Tja, jammer van het slechte weer... ;(
Maar niet te lang getreurd, want aanstaande zondag ben ik er ook weer.
Dat stond namelijk al gepland dus dat komt mooi uit. *D
Op de 23e en 24e zit ik in Spa bij de Porsche days wat jullie verder niet zal interesseren... :)
Gisteren heb ik niet veel foto's gemaakt want ik had barstende koppijn en dus niet veel zin.
Wel effe wat uitgeprobeerd qua standpunt en ik wil graag jullie mening hierover horen.

grtz,

Dex.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Nou Dex, ik ben er denk ik ook op Spa O-) ff bij een collega van me kijken die zich daar gaat vermaken :) Hij is overigens ERG geinteresseerd in foto's..hij heeft immers een aantal foto's gezien die je gemaakt hebt van mij o.a :}

En ehhh, dit zijn ook wel ERG vette foto's zo zeg! Zo mag je mij ook wel een keer ver-eeuwigen :9~
 
Laatst bewerkt:
Tja, jammer van het slechte weer... ;(
Maar niet te lang getreurd, want aanstaande zondag ben ik er ook weer.
Dat stond namelijk al gepland dus dat komt mooi uit. *D
Op de 23e en 24e zit ik in Spa bij de Porsche days wat jullie verder niet zal interesseren... :)
Gisteren heb ik niet veel foto's gemaakt want ik had barstende koppijn en dus niet veel zin.
Wel effe wat uitgeprobeerd qua standpunt en ik wil graag jullie mening hierover horen.

grtz,

Dex.

(Afbeelding)

(Afbeelding)


erg mooie plaatjes,
mag ik vragen waarmee je deze piccies maakt?
 
Tja, jammer van het slechte weer... ;(
Maar niet te lang getreurd, want aanstaande zondag ben ik er ook weer.
Dat stond namelijk al gepland dus dat komt mooi uit. *D
Op de 23e en 24e zit ik in Spa bij de Porsche days wat jullie verder niet zal interesseren... :)
Gisteren heb ik niet veel foto's gemaakt want ik had barstende koppijn en dus niet veel zin.
Wel effe wat uitgeprobeerd qua standpunt en ik wil graag jullie mening hierover horen.

grtz,

Dex.

(Afbeelding)

(Afbeelding)


Foto's zijn prima, mocht alleen wat platter, ligt dat aan de bocht of aan de motorrijders?? Binnenkant Aremberg lijkt me eigenlijk perfect.

Waar heb je deze foto's genomen??

Heb je zondag mijn foto's bij je???
 
Heb jij goed gezien vriend, klopt helemaal. Ik was er ook erg nieuwsgierig naar en heb hem dus gevraagd.

Euh, ik zag het op de draagband staan. Zoveel weet ik er nu ook weer niet vanaf O-)

Zodra ze betaalbaar zijn, koop ik ook een digitale SLR. Vind ze nu nog belachelijk duur.
 
Dank u voor de input heren! *D Deze foto's zijn gemaakt aan de binnenzijde van Schwalbenschwanz net waar je links omhoog erin komt.
De ene foto is inderdaad niet al te spectaculair omdat de motorrijder in kwestie zich niet bepaald uitsloofde om een knee-down te halen. })
De camera is zoals reeds gezegd een Nikon D1 met in dit geval een 80-200 D-ED AF 2.8 lens.
Ik wil ook nog eens zoiets proberen aan de binnenzijde van de grote Karussell overigens. Mogelijkerwijs doe ik dat op de 25e..... ;)

grtz,

Dex.
 
Dank u voor de input heren! *D Deze foto's zijn gemaakt aan de binnenzijde van Schwalbenschwanz net waar je links omhoog erin komt.
De ene foto is inderdaad niet al te spectaculair omdat de motorrijder in kwestie zich niet bepaald uitsloofde om een knee-down te halen. })
De camera is zoals reeds gezegd een Nikon D1 met in dit geval een 80-200 D-ED AF 2.8 lens.
Ik wil ook nog eens zoiets proberen aan de binnenzijde van de grote Karussell overigens. Mogelijkerwijs doe ik dat op de 25e..... ;)

grtz,

Dex.

Neem aan dat je ook nog een telelens hebt? Met 200 mm zoom kun je motoren toch niet zo dichtbij halen?
 
Wel als je op een paar meter van de plaats die je op de foto wil hebben staat. *D

Dex.
 
Ik wil ook nog eens zoiets proberen aan de binnenzijde van de grote Karussell overigens. Mogelijkerwijs doe ik dat op de 25e..... ;)
Grtz,
Dex.

Als die maar scherp worden op die beton-beton-beton platen, de vullingen rammelen uit je mond...maar wát een mooie bocht :} .

Dex, Oliver heeft gemaild en de foto in 1600x1200 verstuurd omdat hij ze zelf niet afdrukt. Weliswaar niet brandscherp maar vanwege de achtergrond naast jouw uitmuntende foto's toch ook aardig voor het bureaublad!?

full
 
Op maandag 19 mei 2003 12:16 schreef Dexter het volgende:
Tja, jammer van het slechte weer... ;(
Maar niet te lang getreurd, want aanstaande zondag ben ik er ook weer.
Dat stond namelijk al gepland dus dat komt mooi uit. *D
Op de 23e en 24e zit ik in Spa bij de Porsche days wat jullie verder niet zal interesseren... :)
Gisteren heb ik niet veel foto's gemaakt want ik had barstende koppijn en dus niet veel zin.
Wel effe wat uitgeprobeerd qua standpunt en ik wil graag jullie mening hierover horen.

grtz,

Dex.

Superstrakke foto's :} , op de eerste foto kun je de kleur van de coureur zijn ogen zelfs zien, echt scherp :} , ik hoop echt dat je mij een keer zult vangen in een plaatje, hou me van harte aanbevolen!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)
 
Terug
Bovenaan Onderaan