Nordschleife 19 mei?

Misschien dat de Brabo's die zondag bij Rens komen een gezamelijk "standpunt" in kunnen nemen... of in ieder geval van elkaar weten wat we doen..??? ff netwerken straks.. 8-) .
 
Met de laatste ongevallen in acht genomen heb ik besloten om dit jaar niet naar de nurnburg ring te gaan.

Misschien volgend jaar met meer rij ervaring en misschien wat rij trainingen achter de rug.
 
Met de laatste ongevallen in acht genomen heb ik besloten om dit jaar niet naar de nurnburg ring te gaan.
Misschien volgend jaar met meer rij ervaring en misschien wat rij trainingen achter de rug.

Er zijn ook MF'ers die de hele dag op de parkeerplaats te vinden zijn, je hoeft niet te rijden. Ik kan je verzekeren dat je je niet zult vervelen.

Het ziet er naar uit dat het sch**tweer wordt, volgend weekend 24 en 25 mei behoort nog tot de mogelijkheden, daarna is de Ring tot woendag 11 juni geschlossen vanwege races...
 
Met de laatste ongevallen in acht genomen heb ik besloten om dit jaar niet naar de nurnburg ring te gaan.

Misschien volgend jaar met meer rij ervaring en misschien wat rij trainingen achter de rug.
Ik snap die reactie wel, maar ik deel hem niet. Ga je dan ook niet meer naar De Baars / PPP oid? De Eiffel niet meer in.. niet meer de Mergelland of Ardennen? Landweggetjes met bomen...
Naar de Ring is mijns inziens niet gevaarlijker als elders rijden OP de Ring is ietsje anders, maar ook dat ligt grotendeels aan jezelf denk ik. Met hoge snelheid zoek je dat toch iets meer op.
Een moment van "bezinning" kan zeker geen kwaad.. dat vind ik wel.

Of ik zelf ga hangt van het weer af. Als het echt vrijwel zeker nat wordt, zie ik het ook niet echt zitten.

PS. volgens mij is het Nurburgring.
 
:( :( :( :( :(

full



:( :( :( :( :(
 
dat zegt niks, vorige keer stond er 80% kans op neerslag, en goh wat zij we toen nat geworden zeg, hooguit een bruine kop van de zon :P

De vorige keer dat ik ben geweest (21/4) stond er 30% kans op regen, we hebben inderdaad een bui gehad. Jammer dat het inclusief bui minstens twee uur duurt voordat je weer fatsoenlijk kunt blazen. Op de terugweg stond het blank op de Autobahn en dan zit je tientallen kilometers 'fijn' met je nootjes in het water...dan stel je je toch wat anders voor van een dagje Ring.

Ieder moet het natuurlijk voor zich uitmaken of hij/zij gaat maar persoonlijk ga ik pas als het gemiddelde van minstens drie weersites aangeven dat de kans op regen <30% is... Helaas is dat dit weekend niet het geval of het moet wel erg snel omslaan, maar eens afwachten of het volgend weekend beter is. Jammer is dan wel dat er geen F1 is, het zal dan dus drukker zijn.
 
Op vrijdag 16 mei 2003 17:56 schreef Blade10 het volgende:Ieder moet het natuurlijk voor zich uitmaken of hij/zij gaat maar persoonlijk ga ik pas als het gemiddelde van minstens drie weersites aangeven dat de kans op regen <30% is... Helaas is dat dit weekend niet het geval of het moet wel erg snel omslaan, maar eens afwachten of het volgend weekend beter is. Jammer is dan wel dat er geen F1 is, het zal dan dus drukker zijn.

Hier ben ik het mee eens.......eigenlijk wil ik ook alleen maar als je echt een hele dag een droge baan hebt. Volgend weekend....hmmm, kan ik ook best denk ik.
Maar goed, nog een paar dagen om te beslissen....ook al ben ik topicstarter, ik wil zeker zijn van een droge dag, dus best kans dat ik zeg....volgende keer maar!
 
Hier ben ik het mee eens.......eigenlijk wil ik ook alleen maar als je echt een hele dag een droge baan hebt. Volgend weekend....hmmm, kan ik ook best denk ik.
Maar goed, nog een paar dagen om te beslissen....ook al ben ik topicstarter, ik wil zeker zijn van een droge dag, dus best kans dat ik zeg....volgende keer maar!
:^ !!!
 
Ik ben er maandag niet bij.

Ben vandaag geweest omdat het mooi weer was en de voorspellingen niet echt lekker zijn. Heb vanmorgen flink moeten slijmen bij mn collega's om vrij te zijn vandaag en maandag krijg ik echt geen vrij.

Vanmorgen eerst nog 2 wielen demonteren, want mn banden waren echt OP. Snel naar de Motoport in Den Bosch, bandjes gewisseld (GRATIS :} ). Had nog een goede voorband liggen en geen achterbanden meer....gelukkig had Joost nog een flink aangevreten Super Corsa liggen die ik van mn kreeg dus die kon erop :)

Toen wielen monteren, motor inladen en gasuuhhhhhh...Was precies om kwart over 2 op de baan, en hij ging net open :) Uitladen en rijden maar! Baan was helemaal leeg, en iedereen die er reed ging erg netjes aan de kant. Super dag! Na 14 rondjes was de achterband toch wel aan gort, hij begon flinke stappen opzij te zetten..ergens wel leuk, maar daarna toch maar ietsje rustiger aan gedaan. uiteindelijke 18 rondjes gereden...en dat in 1 middag O-) 366 km volgas :+

Er waren erg veel NL-ers met motoren...gingen ook nog eens tegelijk met een man of 30 de baan op |( Gelukkig toen geen ongelukken gebeurd, maar 's middags was er een vlamnieuwe Mille R onderuit gegaan op Hocheichen...jammer maar waar voor deze NL-er :(

Was een lekker dagje 8-)

(en morgen weer een andere achterband monteren voor zondag als t weer goed is :+ )
 
Op vrijdag 16 mei 2003 23:29 schreef Fabian het volgende:
Ik ben er maandag niet bij.

Ben vandaag geweest omdat het mooi weer was en de voorspellingen niet echt lekker zijn. Heb vanmorgen flink moeten slijmen bij mn collega's om vrij te zijn vandaag en maandag krijg ik echt geen vrij.

Vanmorgen eerst nog 2 wielen demonteren, want mn banden waren echt OP. Snel naar de Motoport in Den Bosch, bandjes gewisseld (GRATIS :} ). Had nog een goede voorband liggen en geen achterbanden meer....gelukkig had Joost nog een flink aangevreten Super Corsa liggen die ik van mn kreeg dus die kon erop :)

Na 14 rondjes was de achterband toch wel aan gort, hij begon flinke stappen opzij te zetten..ergens wel leuk, maar daarna toch maar ietsje rustiger aan gedaan. uiteindelijke 18 rondjes gereden...en dat in 1 middag O-) 366 km volgas :+

Was een lekker dagje 8-)

(en morgen weer een andere achterband monteren voor zondag als t weer goed is :+ )

..wordt 't geen tijd voor een sponsor.. :? ;) :+
 
Ik wil eigenlijk maandag gaan, ik moet uit Den Bosch komen. Wie rijd er die kant op? en waar en hoe laat verzamelen we dan????
 
Ter info... Rage (Jan Willem) komt ook niet, die moet werken helaas (zit nu op een booreiland geloof ik)...
 
Ik ben er maandag niet bij.

Ben vandaag geweest omdat het mooi weer was en de voorspellingen niet echt lekker zijn. Heb vanmorgen flink moeten slijmen bij mn collega's om vrij te zijn vandaag en maandag krijg ik echt geen vrij.

Vanmorgen eerst nog 2 wielen demonteren, want mn banden waren echt OP. Snel naar de Motoport in Den Bosch, bandjes gewisseld (GRATIS :} ). Had nog een goede voorband liggen en geen achterbanden meer....gelukkig had Joost nog een flink aangevreten Super Corsa liggen die ik van mn kreeg dus die kon erop :)

Toen wielen monteren, motor inladen en gasuuhhhhhh...Was precies om kwart over 2 op de baan, en hij ging net open :) Uitladen en rijden maar! Baan was helemaal leeg, en iedereen die er reed ging erg netjes aan de kant. Super dag! Na 14 rondjes was de achterband toch wel aan gort, hij begon flinke stappen opzij te zetten..ergens wel leuk, maar daarna toch maar ietsje rustiger aan gedaan. uiteindelijke 18 rondjes gereden...en dat in 1 middag O-) 366 km volgas :+

Er waren erg veel NL-ers met motoren...gingen ook nog eens tegelijk met een man of 30 de baan op |( Gelukkig toen geen ongelukken gebeurd, maar 's middags was er een vlamnieuwe Mille R onderuit gegaan op Hocheichen...jammer maar waar voor deze NL-er :(

Was een lekker dagje 8-)

(en morgen weer een andere achterband monteren voor zondag als t weer goed is :+ )

vergeet niet je laps weer up to date te maken.... :}
 
Haha fantastisch :]

Hmmm maar je achterbandjes gaan wel hard....hoe komt dat :? Wegdek, vering of jouw snelheid :? Na het laatste rondje op de Ring van een paar weken geleden was m'n band ook aardig ingevreten maar dat komt doordat m'n lijnen niet vloeiend genoeg waren.
 
Haha fantastisch :]

Hmmm maar je achterbandjes gaan wel hard....hoe komt dat :? Wegdek, vering of jouw snelheid :? Na het laatste rondje op de Ring van een paar weken geleden was m'n band ook aardig ingevreten maar dat komt doordat m'n lijnen niet vloeiend genoeg waren.

Puur vanwege het aantal rondjes :) Doe ongeveer 90 rondjes met een gebruikte RS2/SC2 achterband, dus das zon 1900 km. Niet slecht voor "circuit" gebruik dacht ik zo! Nu heb ik maar een 600-tje, de snelle mannen met de 1000-tjes doen max 40 rondes met een nieuwe RS3/SC3 (dus +/- 800 km)......M'n vering is zo goed als optimaal ingesteld, slijtage is ERG mooi! band slijt gelijkmatig af en "scheurt" niet open zeg maar. Alleen maar fijne bolletjes rubber op mn band :)

De band die ik voor gisteren van Joost had gekregen wilde hij eingelijk al weggooien. Hij had m een keer van Rico gekregen volgens mij, maar t was echt niet veel meer. Maar aangezien de mijne echt OP was moest ik even iets anders hebben....dus die dan maar. En hij heeft me toch nog een dagje plezier gebracht, daarna was t echt game over O-) Had zelf nog wel een gebruikte D208 liggen, maar die band trekt me op de een of andere manier niet zo :? Maar misschien dat ik die er vandaag wel op laat leggen...kweet t nog nie :)
 
Gisteren even met mijn dealer gepraat over de motor, was donderdag aangekomen...

Total loss verklaren is de beste optie, is allemaal wel te repareren, maar voor het geld wat ik krijg van de verzekering als ie total is kan ik weer een nieuwe kopen...dus dan dat maar.

Dus hopelijk over een paar weken weer een nieuwe (weet alleen nog niet wat)
Hoe lang doet een verzekering erover om te betalen doorgaans?
 
Gisteren even met mijn dealer gepraat over de motor, was donderdag aangekomen...

Total loss verklaren is de beste optie, is allemaal wel te repareren, maar voor het geld wat ik krijg van de verzekering als ie total is kan ik weer een nieuwe kopen...dus dan dat maar.

Dus hopelijk over een paar weken weer een nieuwe (weet alleen nog niet wat)
Hoe lang doet een verzekering erover om te betalen doorgaans?

hou je er toch een nieuwe aan over :) Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen :+

Bij diefstal is het 30 dagen..ik hoop bij een total toch wel ietsje sneller! Ligt eraan hoe snel de expert is met het opsturen van zn papieren normaal dacht ik........en daar willen ze nog wel es lang over doen :(
 
Gisteren even met mijn dealer gepraat over de motor, was donderdag aangekomen...

Total loss verklaren is de beste optie, is allemaal wel te repareren, maar voor het geld wat ik krijg van de verzekering als ie total is kan ik weer een nieuwe kopen...dus dan dat maar.

Dus hopelijk over een paar weken weer een nieuwe (weet alleen nog niet wat)
Hoe lang doet een verzekering erover om te betalen doorgaans?
zover ik weet is het ongeveer 2-3 weken, moet je gewoon ff een keer extra bellen scheelt meestal wel dan zetten ze er spoed achter.
succes.
 
zoals het er nu uit ziet ga ik

Zo ff bus gaan halen en trailer klaar zetten...Zal morgenavond weinig tijd hebben ivm BN3.. *D
 
zoals het er nu uit ziet ga ik

Zo ff bus gaan halen en trailer klaar zetten...Zal morgenavond weinig tijd hebben ivm BN3.. *D
 
zoals het er nu uit ziet ga ik

Zo ff bus gaan halen en trailer klaar zetten...Zal morgenavond weinig tijd hebben ivm BN3.. *D
Neem dan deze gouden tip aan:

Als de baan nat is moet je NIET gaan rijden!!!!!!!! De Ring is dan echt een zeephelling...10x gladder dan een normale natte weg. En denk niet: dat zal wel meevallen. Het valt dus echt niet mee....als de Ring nat is is hij echt levensgevaarlijk...en zeker voor motorrijders!

Pas dus op allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan