Nordschleife 28 juli => Foto's

Strak Paul, erg strak!!! :} een HEEL goed begin zal ik maar zeggen :9~

mail je ze ff in de hoogste resolutie O-) ?

En ehhhh....heb je nog meer? Ben wel wat vaker voorbij gekomen he :P

Dexter was er ook, ben ook erg benieuwd wat die heeft geschoten :) Lijkt wel alsof ik een prive foto-sessie had vandaag :+ :}
 
Dexter is ook aan de gang geweest 8-)

Gave foto! Ondanks dat ik vandaag totaal mn dag niet had *D


fabianhonda.jpg
 
Mega foto's!
Ik zou willen dat ik ze zo kon maken!
Zal ook wel aan de apparatuur liggen. Zou best een digitaal camraatje willen kopen, maar denk niet dat ik daarmee dergelijk resultaat kan krijgen!
Klasse!
 
Danke Paul...hij is leuk :P

Enne, ja, kutzooi, was mn bevestiging van mn schakelas van mn schakelpedaal naar ut blok (jaja, zie nou maar te begrijpen waar ut om gaat :P ) kwijt :( Uitkomen Wehrseifen wil ik in mn 3 trappen, leeg....was losgetrild, en NIET teruggevonden...ik heb dus ook maar 4 en een halve ronde gereden vandaag....ging WEL erg lekker *D



EDIT: IK WIL MEEEER FOTO'S!!!! DEX, wakey wakey :P enne, Paul, You know the drill, mail je ff alle foto's die je van me hebt in de hoogste resolutie? 8-) Thnx
 
Dat zijn toch veel mooiere kleuren van Dexter :}
Paul,vraag ff z'n instellingen!
Die foto's door gsxr1000 van Rossi en co. waren ook al zo mooi van kleur,of zitten ze naderhand te shoppen ermee?
Ik heb zelf een SLR van Olympus,maar alles op auto geeft ook die dooie kleuren.Hoe moet dat nou :?
 
Porky heeft gelijk, bij Dexter komen de kleuren er op de een of andere manier wat mooier uit nog. Meer contrast ofzo? :?

Paul komt er wel verders... :)
 
Zal wel iets met de witbalans te maken hebben,ik heb zo'n dik boek erbij helaas in het duits,maar daar schrijven ze ook over temperaturen van de kleur..meer rood of blauw :?
Ik zal voortaan een wit vel meenemen naar het circuit,kan ik hem ff afstellen.
Van die sluitertijd snap ik ook al geen hol.
 
met photoshop kan heel veel, en ik heb er heel weinig verstand van, maar hieronder zie je dezelfde foto, met maar 1 dingetje aangepast in photoshop, en er zit zoveel in, misschien een beetje teveel van het goede, maar zo zie je lekker goed het verschil.

originele foto

full


en de bewerkte foto

full
 
Dat zijn toch veel mooiere kleuren van Dexter :}
Ben ik niet met je eens.
Dexter's foto's zijn schitterend, geen twijfel over mogelijk.
Maar als ik ze m.b.t. kleur vergelijk met die van Paul in dit topic, zijn die van Paul natuurlijker van kleur. De foto van Dexter die Fabian postte is wat kleur betreft iets oververzadigd. Dit kun je mooier vinden of niet, dat is subjectief.

Wanneer je beide foto's (Paul en Dexter) vergelijkt met de realiteit, komt die van Paul dichter in de buurt denk ik.
 
Bla....Bla.....Bla......

Je zal die foto's eerst door een heel goed vaklab moeten laten afdrukken om te kunnen bepalen wat de kleurkracht en contrast van de beelden is.
Hier ziten mensen te zwetsen over kleur die ze waarnemen op een beeldscherm met zijn eigen kwaliteit en instellingen, en dan nog maar niet te praten over het omgevingslicht waar dit scherm zich in bevind, en met wat voor ogen ze bekeken worden.

Nee hoor Paul, op mijn scherm ziet het er allemaal toppie uit, en ga vooral zo door, en bepaal jij zelf hoe jouw foto's er uit moeten zien.
Kleur is namelijk zo persoonlijk.
 
Bla....Bla.....Bla......

Je zal die foto's eerst door een heel goed vaklab moeten laten afdrukken om te kunnen bepalen wat de kleurkracht en contrast van de beelden is.
Hier ziten mensen te zwetsen over kleur die ze waarnemen op een beeldscherm met zijn eigen kwaliteit en instellingen, en dan nog maar niet te praten over het omgevingslicht waar dit scherm zich in bevind, en met wat voor ogen ze bekeken worden.

Nee hoor Paul, op mijn scherm ziet het er allemaal toppie uit, en ga vooral zo door, en bepaal jij zelf hoe jouw foto's er uit moeten zien.
Kleur is namelijk zo persoonlijk.
Rustig maar... :? Je hebt inderdaad gelijk dat de omstandigheden waaronder een ieder deze foto's bekijkt steeds anders zijn. Omgevingslicht, monitor, contrastinstellingen en ook het verhaal van R1Maniac klinkt erg goed. Dan nog zie ik via mijn (niet optimale) monitor met waarschijnlijk lang niet de goeie contrast en helderheidsinstellingen :+ wel verschillen tussen de foto's van Dexter en Paul. :) Misschien dat Dexter er nog een trucje mee uithaalt om de kleuren te benadrukken maar mij bevalt dat wel, sprekende en harde/felle kleuren. De motor komt dan echt los uit de achtergrond, zo lijkt het. Maar da's inderdaad persoonlijk, zoals R1Maniac terecht zegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan