Nordschleife 30/31 augustus

ik haak helaas ook af,i.v.m. het weer durf het niet aan eerlijk gezegt vind het zonde om zover te rijen en dan niet op de ring te kunnen rijen doordat het regent daar :)
 
Jongens, ik haak ook af. Het spijt me maar ik kan me vinden in Mario's standpunt. Ik zie er weinig in om daar met een nat pak rond je lopen '(

Het is hier al halfbewolkt, terwijl er een uur geleden nog niets te zien was ;(

Ik hoop dat Rens ofzo dit nog leest, want ik krijg hem niet aan de telefoon...

(en ja ik ben een mietje)
:o

Wie wel gaat, veel plezier in ieder geval.


edit: het druppelt ;(
 
Laatst bewerkt:
Nurburg is de voorspelling ok....
en tot nu toe hebben de mensen die zijn gegaan altijd een topdag gehad, en de thuisblijvers altijd spijt gehad met twijfelachtig weer...dus Rens, tot morgen *D
 
Geinig Bart,hoop daar wat nieuwe MFgezichten te zien :) .
Wij zitten in Slidersgasthouse.
Weet jij toevallig welke richting we moeten bij de Ring?

Nou,

Je rijd vanuit het slidersguesthouse naar de B258. Dan richting Koblenz(=richting Nürburgring. Je komt dan bij de GP-strecke uit. Daar NET voor ga je richting Adenau. Dit is de B257. Net voordat je in Adenau aankomt zou je eerst onder een viaductje door moeten. Hier moet je NIET onderdoor maar NET ervoor naar rechts; "Einfahrt Nordschleife" ofwel Breidscheid. Je loopt naar een gele Rossi CBR en geeft me een hand... :P
 
Ik weet nog niet of ik kom morgen, hangt van feesje van vanavond af, hoe laat dat wordt. Zijn er nog mensen die vertrekken vanaf de Mc Drek in Nederweert? Hoe laat rijden jullie aan? Mocht ik meegaan, dan haak ik dan wel aan..

Waar kan ik de openingstijden van de ring zien? Want kzie dat woensdag en donderdag goed weer voorspeld wordt, is de ring dan open, en zo ja op welke tijden? :]
 
Ik weet nog niet of ik kom morgen, hangt van feesje van vanavond af, hoe laat dat wordt. Zijn er nog mensen die vertrekken vanaf de Mc Drek in Nederweert? Hoe laat rijden jullie aan? Mocht ik meegaan, dan haak ik dan wel aan..

Waar kan ik de openingstijden van de ring zien? Want kzie dat woensdag en donderdag goed weer voorspeld wordt, is de ring dan open, en zo ja op welke tijden? :]

Openingstijden:

http://www.ghbiker.de/nring/offen/2003/inhalt_offen2003.htm
 
Nurburg is de voorspelling ok....
en tot nu toe hebben de mensen die zijn gegaan altijd een topdag gehad, en de thuisblijvers altijd spijt gehad met twijfelachtig weer...dus Rens, tot morgen *D

:^

Ik ga morgen ook gewoon... 8-)
 
Nou Frans,

Vooruit dan...tis me eigenlijk nog erg vroeg maar goed ik ga mijn best doen! Als ik er om 9:15u nog niet ben rij je maar...ok? Maar ik denk dat het wel gaat lukken hoor!!
 
Oe ik heb trouwens nog een goed idee....verkort de route aanzienlijk maar levert wel laaaaang niet zoveel plezier op...: een route via de deutsche autobahn...vanuit nederweert is het dan nog 1 uur en 15 min rijden naar de Ring... Waarschuwing: Het is wel ontiegelijk saai... |(
 
Oe ik heb trouwens nog een goed idee....verkort de route aanzienlijk maar levert wel laaaaang niet zoveel plezier op...: een route via de deutsche autobahn...vanuit nederweert is het dan nog 1 uur en 15 min rijden naar de Ring... Waarschuwing: Het is wel ontiegelijk saai... |(

Mij best....

Ik ga toch voor de Ring, en niet voor de 258.
 
Oe ik heb trouwens nog een goed idee....verkort de route aanzienlijk maar levert wel laaaaang niet zoveel plezier op...: een route via de deutsche autobahn...vanuit nederweert is het dan nog 1 uur en 15 min rijden naar de Ring... Waarschuwing: Het is wel ontiegelijk saai... |(
Gewoon naar Venlo rijden...daar de grens over...de 61 op, en op een gegeven moment de 1 op...ben je het snelst, het kortst, en heb je alsnog aan het einde van de 1 nog 23km B258 8-)
 
Vertrekken jullie om 9:00 bij de mc drek in nederweert??

if so, misschien kom ik ook, goed als ik meerijd? Je hoeft niet op me te wachten in ieder geval, mocht ik niet komen.

Da's prima, maar uiterlijk 09.15u rijden we aan...
 
Weer een schitterend ring dagje, paar druppeltjes regen gehad, maar merendeel de stralende zon 8-) Was niet druk, en dus lekker rijden! En weer wat MF'ers leren kennen... Suc6 met herstel en schadeafhandeling Blue Valvet, erg klote om zo je eerste ring rondje te moeten beeindigen...
 
Laatst bewerkt:
:^ Was ook leuk om gelijk maar een heel blik (bussie) vol met ring-MFfers tegen te komen :)
Moet zeggen dat ik zaterdag morgen nog in dubio was over het wel of niet gaan. maar ben ERG blij dak wel ben gegaan want die baan is 1 grote achtbaan ;)
misschien volgend weekend weer want ik heb nog 2 laps op me kaart :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan