Nordschleife donderdag 1 mei

PaulR1

MF veteraan
19 jan 2002
3.899
67
Weert
Donderdag 1 mei is de Nordschleife open van 08.00 tot 19.30 uur. Wie heeft zin om te gaan??
 
ik krijg ongeveer de 25ste :) of de 29 ste :? m,n nieuwe fiets,als ik nu de 25ste mazzel heb kan ik hem mooi inrijden naar de ring,en mischien ook wel een rondje op de ring of zeggen jullie eerst inrijden en dan het circuit op ,omdat ik nog niet voluit kan vanwege inrijden?
 
ik krijg ongeveer de 25ste :) of de 29 ste :? m,n nieuwe fiets,als ik nu de 25ste mazzel heb kan ik hem mooi inrijden naar de ring,en mischien ook wel een rondje op de ring of zeggen jullie eerst inrijden en dan het circuit op ,omdat ik nog niet voluit kan vanwege inrijden?

Het lijkt me heel moeilijk om me in te houden als ik eenmaal daar op die gekke ring zit. Dus ik zou die motor netjes inrijden voordat ik er mee het circuit op zou gaan....
 
Ik heb zin 8-)

Wordt wel m'n eerste keer op de fiets, ben tot nu toe steeds met de auto geweest :X
Zal wel in een lekker "tempo" rondgaan....
 
Tjezus ut word tijd dat ik die jaarkaart ga halen....ei Fabian of Paul .....hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? :? Ik ga met een ingevuld aanvraagformulier met pasfoto naar het loket bij start/finish pleur daar 700 pleuro op de toonbank en zeg: ich wiel knallen? :P

Hoe laat vertrekken we?

Tis ook zo mooi daaar..... ;)
 
verbetering...ik kom langs :P

Wel met koekblik en zoontje gezien ik geen opvang heb en mama moet werken |(

Waar ga ik jullie zootje ongeregeld vinden?? :)
 
Tjezus ut word tijd dat ik die jaarkaart ga halen....ei Fabian of Paul .....hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? :? Ik ga met een ingevuld aanvraagformulier met pasfoto naar het loket bij start/finish pleur daar 700 pleuro op de toonbank en zeg: ich wiel knallen? :P

Hoe laat vertrekken we?

Tis ook zo mooi daaar..... ;)

Zo gaat het ja, en dan is afhankelijk van de drukte tussen onmiddelijk en 30 minuten wachten de jaarkaart klaar.
 
Tjezus ut word tijd dat ik die jaarkaart ga halen....ei Fabian of Paul .....hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? :? Ik ga met een ingevuld aanvraagformulier met pasfoto naar het loket bij start/finish pleur daar 700 pleuro op de toonbank en zeg: ich wiel knallen? :P

Hoe laat vertrekken we?

Tis ook zo mooi daaar..... ;)

HELD :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan