Nordschleife donderdag 1 mei

verbetering...ik kom langs :P

Wel met koekblik en zoontje gezien ik geen opvang heb en mama moet werken |(

Waar ga ik jullie zootje ongeregeld vinden?? :)

Bij de start/finish de baan op direct links rijdt dan richting Hatzenbach dan richting Aremberg. Mocht je nog steeds niemand tegenkomen :X waarvan je denkt dat zou wel eens een Forummer kunnen zijn dan vervolg je de weg richting Adenauer-Forst je knald dan door met een gangetjuh van 250km/h naar Kallenhard remt ff af natuurlijk, na 2 km komt afslag (ja Afslag) Breidscheid die neem je, je koopt een Ring-sticker van minimaal 4 pleuro's en vraagt naar Paul, Joost of Fabian en dan kom je er vanzelf :+

Als je op deze manier naar Breidscheid rijdt dan weet je zeker dat je een zooitje ongeregeld tegenkomt 8-)
 
Helaas,

Ik kan niet, maar we komen elkaar daar nog wel eens tegen.
Ik ben daar zelf toch minstens 1 x per maand aan het gummen.

P.s. we gaan waarschijnlijk dit jaar nog een 2 daagse cursus daar doen.

Heb veel plezier!!!!!!!!!!!

Gr. W
 
Nouuuuuu gaan we eens een tijd afspreken???? 1 mei komt nml dichterbij... *D Niet nu weer een hele miepsessie over het weer.... :Z maar gewoon meegaan :9~ !!!!!

Ik krijg er nu alweer zin!! :} :} :} Fabian, je gaat nu toch WEL mee he? Anders krijg jeje jaarkaart er misschien niet uit?? |( :X ;)
 
1 mei is in Duitsland "Dag van de arbeid" en dan hebben ze allemaal vrij.
Wordt dus waarschijnlijk vergelijkbaar druk met een zaterdag/zondag
 
Laatst bewerkt:
1 mei is in Duitsland "Dag van de arbeid" en dan hebben ze allemaal vrij.
Wordt dus waarschijnlijk vergelijkbaar druk met een zaterdag/zondag

Ja en???

Extra voor Bart, als het weer goed is ga ik mee. :P

Maar na een heleboel op en neer gelul is het me niet meer duidelijk. Wie gaat nou mee en wie niet????
 
Het ziet er naar uit dat we deze keer met zijn tweetjes gaan. Voor mij prima, als jij maar voor 10 man goede zin meeneemt. :}

En dat gaat lukken denk ik. :9~
Dat zal geen probleem zijn denk ik..... :P

Maarre....Volgens mij vertrekt Fabian vandaag al richting Ring.... :? Maar het maakt mij allemaal niet uit....ik ben er morgen gewoon.. :9 }) :9~

Het weer ziet er vergelijkbaar uit met dat van maandag.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat zal geen probleem zijn denk ik..... :P

Maarre....Volgens mij vertrekt Fabian vandaag al richting Ring.... :? Maar het maakt mij allemaal niet uit....ik ben er morgen gewoon.. :9 }) :9~

Het weer ziet er vergelijkbaar uit met dat van maandag.... 8-)

'Nou gezien de voorspellingen en de actuele weerbeelden zit Fabske nog wel ffkes thuis voordat ie naar Duitsland vertrekt denk ik. T moet wel bijdraaien anders neem ik er donderdag geen dagje vrij voor :(
 
Tja, het weer en de voorspellingen voor morgen zullen toch beter moeten worden, anders gaat deze jongen morgen werken....

En niet naar de Ring. ;(
 
Op donderdag 24 april 2003 22:51 schreef SilverGixx het volgende:Bij de start/finish de baan op direct links rijdt dan ......
.....kom je volgens mij heel veel tegenliggers tegen..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja, het weer en de voorspellingen voor morgen zullen toch beter moeten worden, anders gaat deze jongen morgen werken....

En niet naar de Ring. ;(

Denk er net zo over.... '(

Toch maar ff wachten op droog weer, zeker omdat ik voor het eerst op twee wielen ga.

Hopelijk is het volgende week beter weer :)
 
Net het weer gezien op L1, zon en nog maar een kleine kans op een bui...

Zal het dan toch goed komen???

:}
 
Ik ga hem nog even wassen, het trekt open, en morgen hebben we een schitterende dag...


:]
 
de voorspellingen zijn net alweer wat positiever geworden, dus ik denk dat ik toch maar ga :]

tis nu 75% zeker dat ik ga zeg maar :+

edit: :Z
 
Laatst bewerkt:
IK GA NIET. T is me net iets te onzeker en Paul weet het pas morgenvroeg en dan ben ik al lang en breed op de Ring....als Paul dan niet komt ben ik de hele dag alleen. Leuk is net iets anders. Dus maar een dagje werken dan, leuk is HELEMAAL iets anders :+

Zondag maar weer eens kijken
 
ik denk er nu zelfs over om alleen te gaan...... :? Das toch best ziek... :X Ik begin echt een freak te worden.....HELLdesker had gelijk... |(

Ik weet in elk geval 1 ding zeker....als het weer morgen toch goed is vreet ik me zelf weer op.... '(

Paul, denk er maar over en je mag me morgen zo vroeg bellen als je wil..... :P Mocht je toch nog willen gaan... 8-)
 
De straten zijn nog nat, op dit moment regent het aan de Ring. Het is zwaar bewolkt.....

Ik ga vandaag werken, en niet naar de Ring. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan