Nordschleife ......wederom op zondag 25 mei?

Bart Scheepers

Die hard MF'er
11 mei 2002
274
2
Roermond
Zo......i.v.m. slecht weer op de 19e mei :( alvast een topic over kandidaten voor de 25e mei.... :] Is ECHT de laaste dag voordat ze dicht gaan gedurende 2 weken... |( Dit door o.a. de 24h-races...

Dus wie heeft er weer zin????? ;) :+
 
Hmmm mits mijn voorveren zijn vervangen ga ik denk ik wel mee. Zaterdag's eerst lekker gezellig doen bij Paul Ritzen. Zondag's ff lekker de ring op ( EINDELIJK ! )
 
Bart Scheepers
PaulR1
Fabian
twisted Paul
bultie
Blade10
Maximum
Harley
CrashBR

9:00 bij MAC nederweert ?
 
:9~ OEOEOE wat heb ik weeeeeeeeeeeer een zin.... :} :} :} !!!!!!!!!

Ik kan bijna niet wachten na al die mooie filmpjes te hebben gezien... :P
 
:9~ OEOEOE wat heb ik weeeeeeeeeeeer een zin.... :} :} :} !!!!!!!!!

Ik kan bijna niet wachten na al die mooie filmpjes te hebben gezien... :P
 
Als het morgen op Zolder tegenvalt (qua weer en niveau) dan ga ik thuis eens flink zeuren om mee te gaan, maar ik heb m'n twijfels of dat gaat lukken. Je kent het waarschijnlijk wel: (zei)WE MOETEN EENS WAT MEER DINGEN SAMEN DOEN!. (ik) OK, ga maar mee naar de ring .............. (zei) Ja, daaaaaaaag!!

We zien het wel ik hou de topic wel in de gaten (ook als ik niet ga, blijft leuk)
 
Als het morgen op Zolder tegenvalt (qua weer en niveau) dan ga ik thuis eens flink zeuren om mee te gaan, maar ik heb m'n twijfels of dat gaat lukken. Je kent het waarschijnlijk wel: (zei)WE MOETEN EENS WAT MEER DINGEN SAMEN DOEN!. (ik) OK, ga maar mee naar de ring .............. (zei) Ja, daaaaaaaag!!

Ow wat ben ik een gelukkig man :+

;)
 
Als het morgen op Zolder tegenvalt (qua weer en niveau) dan ga ik thuis eens flink zeuren om mee te gaan, maar ik heb m'n twijfels of dat gaat lukken. Je kent het waarschijnlijk wel: (zei)WE MOETEN EENS WAT MEER DINGEN SAMEN DOEN!. (ik) OK, ga maar mee naar de ring .............. (zei) Ja, daaaaaaaag!!

We zien het wel ik hou de topic wel in de gaten (ook als ik niet ga, blijft leuk)

Tjee zeg DAT klinkt bekend ! :(
Wil je idd iets samen doen vinden ze dat weer niet goed |(


;)
 
Als het dan eindelijk mooi weer is wil ik graag mee! Kan er iemand voorrijden misschien? please........ :? :}
 
Ik ga toooootaaaaaal niet snel maar daardoor misschien wel wat veiliger..... ;) Ik heb met zo'n 45 rondjes toch wel enigzins door hoe de baan loopt. Ik zal niet zeggen dat ik elke bocht volgens het boekje neem, maar ik wil best wel een rondje voor je doen....ik heb toch een jaar kaart..... *D

Dus.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan