Nordschleife ......wederom op zondag 25 mei?

Of het is verschrikkelijk mooi weer geweest of verschrikkelijk slecht.

Ik hoop op ut eerste maar ben bang.......... 8-)
 
Of het is verschrikkelijk mooi weer geweest of verschrikkelijk slecht.

Ik hoop op ut eerste maar ben bang.......... 8-)

Zaterdag en zondag samen heeft het enkel zaterdacht geregend.
Zondagmorgen tegen 10u was de baan alweer overal droog.
Wel bijna altijd overal wolken, maar GEEN regen.

Buiten Bart Rossi CBR (aan schwalbenschwanz gezwaaid vanuit gele GT3 :) ) en Fabian net voor Hatzenbach (vanuit zwarte Civic TypeR) heb ik weinig forummers echt OP de baan gezien |(

Vond wel dat er een agressief sfeertje op de baan hing zondag, blij dat ik met de wagen was :(

Jochen, zaterdagmorgen stortregen van in Brussel tot Eupen, daarna geen druppel meer gezien
 
Laatst bewerkt:
Heb net Fabian aan de telefoon gehad, z'n uitgebreide verhaal zal morgen wel volgen. Hij heeft dit weekend op de Ring 1100 km gereden :}
 
Alles is prima geweest, even na 11 waren we op de Ring. Totaal 19 rondjes.....

Rest van het verhaal morgen :? :?
 
Ben moe :P Alleen op de heenweg regen gehad, voor de rest een topdag...
En ik heb officieel geklokt 8.50 gereden, achter Franek, :} die mij en Dennis op sleeptouw nam 2 rondjes...lekker achter hem aan jakkeren 8-)
 
Zo net terug, SUPER weekend gehad. Heerlijk weer, veel zon en ik ben MOE. Idd 1100 km gereden, dus zon 55 rondjes. Banden zijn nog prima...veringafstellingen doen veel :}

Dus k ga nu slapen, morgen al de verhalen.

btw. Rene: Ik heb je foto's van Dexter thuis liggen.
 
Ik heb nog 2 foto's van MF'ers gemaakt vandaag bij de start.
Wie herkent zichzelf....
Ring1.jpg


Ring2.jpg
 
Zeg dan ook meteen dat op de onderste Bart staat en dat hij die foto ook vast wel wil hebben...
 
Zo net terug, SUPER weekend gehad. Heerlijk weer, veel zon en ik ben MOE. Idd 1100 km gereden, dus zon 55 rondjes. Banden zijn nog prima...veringafstellingen doen veel :}

Dus k ga nu slapen, morgen al de verhalen.

btw. Rene: Ik heb je foto's van Dexter thuis liggen.

Ben je aan het oefenen voor de 24 uur van de Nürburgring of zo, jij hebt wel waar voor je geld dacht ik zo!

Fabian, PERFECT dat je ze hebt meegenomen! Ik durfde het al niet te vragen :X . Zal morgen het geld gelijk naar hem overmaken - girotel is al dicht :r - of heb je het voorgeschoten, zal toch niet?
Ik heb nog getwijfeld vanmorgen te komen maar toen de wekker ging om 6:45u en de straat nat was dacht ik, laten we maar lekker uitslapen. Met de auto ging niet want hij is afgekeurd vanwege een gebroken schokdemper veer, die dingen van KW zijn na drie weken nóg niet binnen. Nu rijd ik alleen nog kleine stukjes, voel me toch niet zo veilig met een veer die in drie stukken tussen de schotels zit...
 
Voor de foto liefhebbers. Ze komen er aan. Gisteravond had ik er even geen zin meer in na 934 km gereden te hebben *D
8-)

Vraag me dan ook altijd af wat de rest gereden heeft...ff heen en weer plus 19 rondjes (minder mag ook)...tikt toch behoorlijk aan.

Volgens mij zitten hier wel meerdere top-10'ers bij :P
 
Kwijlbakjes klaar? :9~

Daar is ie dan, mijn persoonlijke keuze van gisteren.
(Helaas heb ik de andere MF-ers niet teveel gezien op de baan, wat waarschijnlijk komt omdat ik hun outfit en fietsen combinaties nog niet goed genoeg ken. Dat moeten we een volgende keer dan maar beter doen! ;) )

grtz,

Dex.


Paul01.jpg


Fabian01.jpg


Franek00.jpg


Franek01.jpg


Petra01.jpg
 
Wat een SCHITTERENDE foto's!! :9~ :9~ :9~
:} :}

:^ :} 8-) :^ :} 8-) :^ :} 8-) :^ :} 8-)


Ik was er gisteren ook, maar heb maar 3 ronden gemaakt, verder wist je idd niet waar je op moest letten. Toen ik eenmaal de caroussel doorging zag ik je wel staan maar had je je wapen niet in de aanslag. ;(
Maar goed, heb je misschien toch nog toevallig een foto van een groene kawasaki zx6r met mij in blauw/zwart spidi pak?? O-) O-)

Anders volgende keer beter. :] :] :]
 
dat zijn inderdaad strakke plaatjes :}

ik hoop dat ik er ooit ook nog eentje vanmezelf kan krijgen op die manier 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan