Nordschleife ......wederom op zondag 25 mei?

Cool, hier nog een :)

DSCF0075.JPG
 
hij doet het hier niet.. :( :(

krijg alleen maar kruisjes te zien en als ik daarop klik een of andere foutmelding.. :( :X

Hier ook en we zijn al 6 uur verder... Fabian ik heb nog geen tijd gehad de foto's te halen, misschien wordt het wel 15 juni. Ik neem aan dat je dan bij goed weer ook op de Ring bent? Het is dan vaderdag dus mogelijk is het dan een stukje rustiger...hehe :+ .
 
Hier ook en we zijn al 6 uur verder... Fabian ik heb nog geen tijd gehad de foto's te halen, misschien wordt het wel 15 juni. Ik neem aan dat je dan bij goed weer ook op de Ring bent? Het is dan vaderdag dus mogelijk is het dan een stukje rustiger...hehe :+ .
Klopt de HTML was aangepast, maar nu doet ie t weer volgens mij...bij mij wel tenminste

http://www.finestphotos.co.uk/RingBikesMay2003.htm

Reken er maar op dat het niet rustiger is....eerste open weekend weer en een weekend van 4 volle dagen. Dus vol met buitenlanders...zal drukker zijn dan het normaal is :)

 
Op woensdag 04 juni 2003 17:36 schreef Fabian het volgende:Klopt de HTML was aangepast, maar nu doet ie t weer volgens mij...bij mij wel tenminste

http://www.finestphotos.co.uk/RingBikesMay2003.htm

Ja, hij doet het wel....maar ik sta er niet op.. :X :X

Maar goed, ook maar 3 rondjes gemaakt die dag. :]
Toch maar wat vaker de baan op dan. :P

Milad staat er wel erg strak op ja. 8-) 8-) :}
En Bartje nog een keer...je moet wel je voet beter op het stepje zetten Bart....anders kan je nog wel eens schrikken.. O-) O-) O-)

full


 
Laatst bewerkt:
Reken er maar op dat het niet rustiger is....eerste open weekend weer en een weekend van 4 volle dagen. Dus vol met buitenlanders...zal drukker zijn dan het normaal is :)

Afwachten, hopelijk zijn de vaders er zaterdag maar zondag niet...

Heb voor de zekerheid 23 juni en 7,11,14 en 28 juli vrij genomen, kan hooguit het weer de spelbreker zijn.
 
Ja, hij doet het wel....maar ik sta er niet op.. :X :X

Maar goed, ook maar 3 rondjes gemaakt die dag. :]
Toch maar wat vaker de baan op dan. :P

Milad staat er wel erg strak op ja. 8-) 8-) :}
En Bartje nog een keer...je moet wel je voet beter op het stepje zetten Bart....anders kan je nog wel eens schrikken.. O-) O-) O-)

(Afbeelding)

Tja gloof het of niet....maar ik laat hier net iemand voorbij.... |(

P.S. Tjek ut knipperlicht... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan