Nordschleife

Jedi

MF veteraan
30 aug 2002
1.047
0
Hoogstraten
Hallo allemaal,

Ben nogal leek op circuit gebied maar heb plannen om dat te gaan veranderen..
Ik rij nu enkele jaren motor, maar sinds een jaar pas echt en dus op een gsxr600. :]
Is het wat om naar Nordschleife te gaan waar ik veel van jullie over hoor? Hoe kom ik daar en moet ik dat ergens boeken of zo?

mzls Jedi

 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is het zonde van je tijd, d'r is namelijk niets aan...

Kijk ff op de volgende site, staat veel info op...
www.nurburgring.org.uk
Hoezo er is niets aan??? }) Ben je er wel eens geweet? :?



Je zou gewoon een keertje mee kunnen gaan. Morgen gaan er weer een aantal mensen. :] Al ga je alleen een keertje mee om de kat uit de boom te kijken. Je hoeft echt niet meteen de baan op als je dat niet wilt. :9~

Mer info kun je ook vinden op www.motorcycle-nl.net Tevens staan er verschillende fimpjes op van een complete ronde. Heb je een idee hoe de baan er uit ziet.


125Breidscheid.jpg



149Schwalbenschwanz.jpg



karte.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou de 2 beste sites voor info staan alweer vermeld zie ik :}

Het ligt midden in de Eiffel (route e.d. vindt je op de sites)

Je betaald er per rondje, maar vergis je niet! Een rondje is 21 km en vergt veel van je! Het helpt enorm door eens een paar filmpjes te bekijken zodat je een klein idee van de baan hebt....in het echt merk je pas wat hoogteverschillen enz. met een bocht doen *D

Ga anders morgen mee, om 9 uur bij de McDonalds in Weert (langs de A2).
 
Tof gasten..ga ik zeker heen.
Ik zou morgen wel mee willen maar ik kan niet..(Brandweerman met weekend-dienst :? )
Hoe kan ik het beste bijhouden wanneer jullie of een groepje weer gaan? Is het mogelijk een meeltje te ontvangen in zo`n geval?

Heb een hoop filmpjes van zolder en van nordschleif op cd staan nu (ADSL!!) ga ik eens goed bestuderen.
 
Tof gasten..ga ik zeker heen.
Ik zou morgen wel mee willen maar ik kan niet..(Brandweerman met weekend-dienst :? )
Hoe kan ik het beste bijhouden wanneer jullie of een groepje weer gaan? Is het mogelijk een meeltje te ontvangen in zo`n geval?

Motor-Forum goed in de gaten houden. Staat iedere keer vermeld als we gaan.
 
Let wel op dat als je gaat, je wel eerste kijk of de Nordschleife open is.
Is namelijk niet altijd open, openingstijden staan op verschillende site's.
 
Hoezo er is niets aan??? }) Ben je er wel eens geweet? :?



Je zou gewoon een keertje mee kunnen gaan. Morgen gaan er weer een aantal mensen. :] Al ga je alleen een keertje mee om de kat uit de boom te kijken. Je hoeft echt niet meteen de baan op als je dat niet wilt. :9~

Mer info kun je ook vinden op www.motorcycle-nl.net Tevens staan er verschillende fimpjes op van een complete ronde. Heb je een idee hoe de baan er uit ziet.


(Afbeelding)


(Afbeelding)


(Afbeelding)

Been there done that (slechts 1x) zie ook www.motor-forum.nl/forum/topic/9933

Maar dat was zeker niet de laatste keer. :}
 
Heel goed jongen!!
Heb er nu al zin in..
Moeten we ff goed in de gaten houden op het forum wanneer er een groep gaat..Kunnen we ook kijken.
Misschien wil Voske ook wel mee met zijn TL1000R?
 
Terug
Bovenaan Onderaan