Nordschleiffe 7 oktober!

Hou es op met al die mooie verhalen, word stikjaloers, ik wil ook! ;(

Volgend jaar maar paar keer... maar is zo aso ver rijden voor mij, alleen naar de Ring toe is al 500 km ofzo. :(
 
Rev , dan ga je toch een dag van te voren naar een m-f'er toe, blijf je daar maffen en zo..hoef je volgende dag maar klein stukje nog ?
 
Volgend jaar als ik de jaarkaart heb gaan we samen lijntjes oefenen. 9.00 zit er in als je genoeg oefent. Ik wil je wel helpen..... Bijkomend voordeel, als je het "baantje" in 9 minuten rond komen er bijna geen auto's meer voorbij. :}

Doe ik ook weer mee :z :z :z :z :z
 
Volgend jaar als ik de jaarkaart heb gaan we samen lijntjes oefenen. 9.00 zit er in als je genoeg oefent. Ik wil je wel helpen..... Bijkomend voordeel, als je het "baantje" in 9 minuten rond komen er bijna geen auto's meer voorbij. :}
Klinkt goed... Doen we *D

Op donderdag 10 oktober 2002 19:52 schreef Revolution het volgende:
Hou es op met al die mooie verhalen, word stikjaloers, ik wil ook! ;(

Volgend jaar maar paar keer... maar is zo aso ver rijden voor mij, alleen naar de Ring toe is al 500 km ofzo. :(
Moet je ook niet nét eerder vertrekken uit het prachtige eifelgebied... Dan loop je een mooie, rustige Ringdag mis... })

Gewoon een weekend-tochtje van maken... Komt vast wel goed dan... :)
 
Hou es op met al die mooie verhalen, word stikjaloers, ik wil ook! ;(

Volgend jaar maar paar keer... maar is zo aso ver rijden voor mij, alleen naar de Ring toe is al 500 km ofzo. :(

Jij stikjaloers :? Ik durf te wedden dat er veel Engelsen en Scandinaviërs stikjaloers zijn op jou, omdat je op maar 500 km van de Ring woont *D

Paul, 9 minuten zit dat erin voor mij? Da's eigenlijk al lomp hard :} Zekers als er verkeer op de baan is. Van de andere kant, na 11 rondjes ken ik de baan natuurlijk nog lang niet, maar nog eens 1 minuut sneller :? Weet wel dat ik op veel punten nog veel harder kan als ik precies weet welke bocht er komt, op dit moment weet ik ongeveer welke bocht er komt. :9
 
Jij stikjaloers :? Ik durf te wedden dat er veel Engelsen en Scandinaviërs stikjaloers zijn op jou, omdat je op maar 500 km van de Ring woont *D

Paul, 9 minuten zit dat erin voor mij? Da's eigenlijk al lomp hard :} Zekers als er verkeer op de baan is. Van de andere kant, na 11 rondjes ken ik de baan natuurlijk nog lang niet, maar nog eens 1 minuut sneller :? Weet wel dat ik op veel punten nog veel harder kan als ik precies weet welke bocht er komt, op dit moment weet ik ongeveer welke bocht er komt. :9

Je hebt de hele winter de tijd. 300X filmpje kijken, en in het voorjaar gaat we draaien. Gewoon rustig beginnen met lijntjes rijden. Tegen de zomer rij je 9 min BTG.
 
Alleen woon ik volgend jaar waarschijnlijk niet meer in Heerlen maar in Utrecht e.o. ( ;( ;( wat motorrijden betreft..)

Dat wordt dus camperen bij Paul of Martin in de tuin.. }) })

Zodra ik 10:30 BTG rijd, ikke ook willen oefenen achter jaarkaarthouders.. :}
 
En ik jullie geen van vieren })

irre_2.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan