Nosferatu MC en Third Division MC

Status
Niet open voor verdere reacties.

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Heeft een van de lezers van MF die MC's gekend en/of lid van geweest ?
8-) :]

zaten in of omgeving Zevenaar
 
Laatst bewerkt:
Deels opgenomen of opgedoekt door de Angels en andere bestaande MC's, en deels veranderd in brave huisvaders?


Iemand van de 'Mad Lords MC' gehoord trouwens?
 
Deels opgenomen of opgedoekt door de Angels en andere bestaande MC's, en deels veranderd in brave huisvaders?


Iemand van de 'Mad Lords MC' gehoord trouwens?

..opgedoekt door de Angels of op-/overgenomen zal grotendeels tot t rijk der fabelen behoren denk k ..kijk es hoeveel chapters en leden deze club maar heeft- k hou t veel meer op "veranderd in braaave huivaders"..
 
Ik heb 20 jaar in de buurt van Zevenaar gewoond, maar nooit van die clubs gehoord. Ze hebben misschien wel bestaan, maar dan waren ze in ieder geval niet de schrik van de buurt...
 
..opgedoekt door de Angels of op-/overgenomen zal grotendeels tot t rijk der fabelen behoren denk k ..kijk es hoeveel chapters en leden deze club maar heeft- k hou t veel meer op "veranderd in braaave huivaders"..

Opgenomen op vrijwillige basis bedoel ik dan he.. en niet alleen door de Angels. Ik denk dat er best nog wel veel MC-leden in nederland zitten hoor. (En ik kom wel es op zo'n feestje)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat het gros van die boys tegenwoordig aan keurig de lopende band staat en daar met de familie opel heen knalt....

als ik alleen al kijk hoeveel lui om me heen gestopt zijn met met motorrijden, toen ik 20 was had iedereen die ik kende er eentje, nu bijna niemand meer en ik zie ook weinig ventjes van 20 op motoren stappen, de spoeling wordt helaas dunner....
 
ik denk dat het gros van die boys tegenwoordig aan keurig de lopende band staat en daar met de familie opel heen knalt....

als ik alleen al kijk hoeveel lui om me heen gestopt zijn met met motorrijden, toen ik 20 was had iedereen die ik kende er eentje, nu bijna niemand meer en ik zie ook weinig ventjes van 20 op motoren stappen, de spoeling wordt helaas dunner....


In mijn omgeving stappen wel veel leeftijdsgenoten op motoren (ik ben 23) maar dan vooral op sportfietsen. Best jammer ja..
 
ik denk dat het gros van die boys tegenwoordig aan keurig de lopende band staat en daar met de familie opel heen knalt....

als ik alleen al kijk hoeveel lui om me heen gestopt zijn met met motorrijden, toen ik 20 was had iedereen die ik kende er eentje, nu bijna niemand meer en ik zie ook weinig ventjes van 20 op motoren stappen, de spoeling wordt helaas dunner....


Da's "evolutie" denk k beste Bral..alleen de besten blijven over... :+
 
'tuuurlijk wel- Darwin-jeweetwel.."chopper charlie' werd ie ook wel genoemd.. met die gave lange baard van em..als k t me goed herinner reed ie toendertijd altijd op n versjopte triumph bonnie, "beagle" genaamd'..


:+
 
ben n paar x op het rimboe treffen geweest van de jongens.
laatste x was in '96, was leuk! hoezo ken jij die jongens? of ben jij dr zelluf bij geweest?
 
ben n paar x op het rimboe treffen geweest van de jongens.
laatste x was in '96, was leuk! hoezo ken jij die jongens? of ben jij dr zelluf bij geweest?
Ken er een 8-)
ben zelf te jong O-) om " erbij" gehoord te hebben.

vroeg me af of iemand nog digitale of oude gescande pics had uit die tijd, kijken of ik m'n neef er een plezier mee kan doen 8-)
 
heb geloof ik wel, maar dat is ff zoekuh!! als ik iets vind hoor je dat tzt wel.
ging er vroeger best wel veel mee om, met die jongens.
weet niet alle namen meer, maar je had willem natuurlijk en jos en nog n jos en danker en de rest vd namen weet ik nie meer! maar doe ze de grtn uit delfzijl dan weten ze ut wel denk ik!
 
Heeft een van de lezers van MF die MC's gekend en/of lid van geweest ?
8-) :]

zaten in of omgeving Zevenaar


Third Division kwam 20 jaar geleden altijd op de feesten van de club waar ik
indertijd lid van was,MC Quo Vadis (nu Black Sheep MC Ede),weet dat ze niet
meer bestaan sommige rijden nog wel,kwam er op de TT nog 1 tegen.
Maar de meeste zullen inderdaad wel in een Opel kadet of Ford focus
rondrijden tegenwoordig.
 
Third Division kwam 20 jaar geleden altijd op de feesten van de club waar ik
indertijd lid van was,MC Quo Vadis (nu Black Sheep MC Ede),weet dat ze niet
meer bestaan sommige rijden nog wel,kwam er op de TT nog 1 tegen.
Maar de meeste zullen inderdaad wel in een Opel kadet of Ford focus
rondrijden tegenwoordig.
Hahaha eentje heeft er in elk geval kinderen, Maar geen Opel }) !
it's not me by the way 8-)
familie van mij
 
heb geloof ik wel, maar dat is ff zoekuh!! als ik iets vind hoor je dat tzt wel.
ging er vroeger best wel veel mee om, met die jongens.
weet niet alle namen meer, maar je had willem natuurlijk en jos en nog n jos en danker en de rest vd namen weet ik nie meer! maar doe ze de grtn uit delfzijl dan weten ze ut wel denk ik!
Lijkt me leuk !!

grtz :)
 
vroeger had je in eindhoven ook mc yoghurt, met papa smurf, die had "hoera voor bavaria" in zijn nek getattoeerd.....leven die lui ook nog ?
 
heb geloof ik wel, maar dat is ff zoekuh!! als ik iets vind hoor je dat tzt wel.
ging er vroeger best wel veel mee om, met die jongens.
weet niet alle namen meer, maar je had willem natuurlijk en jos en nog n jos en danker en de rest vd namen weet ik nie meer! maar doe ze de grtn uit delfzijl dan weten ze ut wel denk ik!
hebbei al wat gevonden ? of ben ik te snel ? O-)
 
vroeger had je in eindhoven ook mc yoghurt, met papa smurf, die had "hoera voor bavaria" in zijn nek getattoeerd.....leven die lui ook nog ?


Jep, ons pap kent er een paar van en 1 van hun is onlangs overleden, smurf kwam vroeger wel eens in de thunder roadhouse te Eindhoven..... Maar verder kan ik er niets over vermelden........ Maar ze bestaan nog wel dus.................. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan