notificatie privediscussie

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Is het misschien mogelijk om members een automatisch email bericht te sturen wanneer iemand een privediscussie start of erop reageerd? (zoals het in de gewone topics gebeurt) Nu zie je het alleen bovenaan de pagina, wanneer je op MF rondsurft. Het lijkt mij een stuk handiger. Nu moet je de pagina af en toe refreshen als je aan het wachten bent op een reactie. Mijn email account refrest om de paar seconde en dat gaat dus enigzins sneller.

groet,
John
 
Alleen werkt dat alleen op de voorpagina en onderwerp lijsten (waaronder Actieve onderwerpen). Op die pagina zal je dan automatisch een mededelingbalk bovenaan zien staan dat je een nieuwe reactie hebt.

Heeft het zin als ik het refreshen ook op http://www.motor-forum.nl/forum/list_discussions aanzet?

werkt voor het hele forum.. refrshen is refreshen.. in de praktijk heb ik hem op een startscherm staan als ik wegloop om vervolgens af en toe langs te lopen of er al iets verandert is..
 
werkt voor het hele forum..
Mis, het werkt alleen op de door mij aangegeven pagina's. Laat deze pagina maar een paar minuten open staan, dan zul je zijn dat er vrij weinig gebeurd. ;)

Dit zou zelfs bijzonder irritantzijn op pagina's waar je je reactie kunt tikken. Ben je net halverwege je verhaal, refreshed je pagina, ben je alles kwijt...
 
Mis, het werkt alleen op de door mij aangegeven pagina's. Laat deze pagina maar een paar minuten open staan, dan zul je zijn dat er vrij weinig gebeurd. ;)

Dit zou zelfs bijzonder irritantzijn op pagina's waar je je reactie kunt tikken. Ben je net halverwege je verhaal, refreshed je pagina, ben je alles kwijt...
Bij sommige postings van MFers denk ik: zou toch handig zijn, die functie :+
 
Mis, het werkt alleen op de door mij aangegeven pagina's. Laat deze pagina maar een paar minuten open staan, dan zul je zijn dat er vrij weinig gebeurd. ;)

Dit zou zelfs bijzonder irritantzijn op pagina's waar je je reactie kunt tikken. Ben je net halverwege je verhaal, refreshed je pagina, ben je alles kwijt...


hahahaha... zegt dan veel over mijn gemekker dus... O-) maar ik gebruik het idd alleen als ik weg loop en het topic sluit (of tenminste dan merk ik het)

maar het is wel zo (en dat weet ik zeker) dat je gewoon je PB's binnen ziet komen als je bezig bent met antwoorden ofzo.. (kan het soms allemaal niet zo goed bij houden nl... net msn... :$ )
 
Laatst bewerkt:
hahahaha... zegt dan veel over mijn gemekker dus... O-) maar ik gebruik het idd alleen als ik weg loop en het topic sluit (of tenminste dan merk ik het)

maar het is wel zo (en dat weet ik zeker) dat je gewoon je PB's binnen ziet komen als je bezig bent met antwoorden ofzo.. (kan het soms allemaal niet zo goed bij houden nl... net msn... :$ )
Eigenwijs typje _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan