notificaties

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.212
5.576
Omdat ik niet meer actieve topics kan filteren op minder dan x aantal posts, heb ik voor de meeste subfora notificaties aanstaan voor openen nieuw onderwerp.

Jammer genoeg kan ik dan niet zien of een vraag als vs1400 intruder achter remblokken in tech staat of in gevraagd of aangeboden oid.

Is dat aan te passen?
 
is er een andere manier om de chat topics uit te filteren in wat is nieuw?
 
Je kan bijvoorbeeld de subforum 'Algemene motorpraat' openen. En dan het markeren als gelezen.
1620631610505.png


Dan staat het niet meer in de wat is nieuw
 
Ik wilde een nieuw topic openen maar zag deze staan.
Even een vraagje over notificaties. Ik hou een aantal topics bij, en als er een nieuwe reactie is, heb ik bijna altijd het belletje rood gemarkeerd staan rechtsboven aan de pagina. Het komt echter ook voor dat wanneer ik een topicreeks aan het doorbladeren ben een topic tegen kom dat ik normaliter volg en ik gewoon 10, 20 of meer reacties gemist heb. Helemaal geen drama, maar, is dat een bugje met notificaties of... :?

Als ik dat betreffende topic dan weer bijgelezen heb, komen de notificaties ook weer langs. Inmiddels bij verschillende topics meegemaakt. Nogmaals, helemaal geen groot issue, ben gewoon benieuwd :P (en zou mooi zijn als het opgelost kan worden, dat dan weer wel :P )
 
Ik wilde een nieuw topic openen maar zag deze staan.
Even een vraagje over notificaties. Ik hou een aantal topics bij, en als er een nieuwe reactie is, heb ik bijna altijd het belletje rood gemarkeerd staan rechtsboven aan de pagina. Het komt echter ook voor dat wanneer ik een topicreeks aan het doorbladeren ben een topic tegen kom dat ik normaliter volg en ik gewoon 10, 20 of meer reacties gemist heb. Helemaal geen drama, maar, is dat een bugje met notificaties of... :?

Als ik dat betreffende topic dan weer bijgelezen heb, komen de notificaties ook weer langs. Inmiddels bij verschillende topics meegemaakt. Nogmaals, helemaal geen groot issue, ben gewoon benieuwd :P (en zou mooi zijn als het opgelost kan worden, dat dan weer wel :P )
wanneer je een keer niet op de notificatie van dat rtopic reageerd, lijkt de notificatie te vervallen
 
wanneer je een keer niet op de notificatie van dat rtopic reageerd, lijkt de notificatie te vervallen
Dat klopt, als je die keer niet kijkt lijk je daarna nooit meer opnieuw notificatie te krijgen, totdat je het topic uit jezelf weer bekijkt, dan begint het weer.

Eigenlijk zou je na 24 of 48 uur een herhaalnotificatie willen hebben, maar weet niet of de software dat toelaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan