nou daar gaan we?

vr6

MF'er
31 okt 2001
133
0
nijmegen
misc.php
 
yes yes yes *D *D *D
Even mijn neefje de goede kant op sturen,je
kent dat wel,jong geleerd is oud gedaan. :]
misc.php
 
Het is je dus gelukt met de foto\'s, mooi zo.

Mooie foto\'s ook, herinnert me er gelijk weer aan dat ik al 3 weken niet meer gereden heb. :(
 
Blijft een toffe fiets, maar zoals al eerder in een ander topic gezegd werd, zullen er weinig mensen het verschil zien met een GSX-R.
 
Dat komt dan door de kleur stelling denk ik.
Zet beide motors maar eens naast elkaar,
De TLR is net een jet.
Vandaar denk ik dus ook de aerodynamica,
wind tunnel effect.
Zo\'n jet stylen ze toch ook in zo\'n windtunnel.
 
Blijft een toffe fiets, maar zoals al eerder in een ander topic gezegd werd, zullen er weinig mensen het verschil zien met een GSX-R.

Komt door de kleuren en het druppelkontje he.
Aan de koplampunit is het wel snel te zien (tenminste, had de nieuwe GSXR-1000 niet ook die unit?), en het geluid is ook anders. De kenners weten wel of het om een TL of GSXR-SRAD gaat, bij mij denken ze toch ook wel eens dat ik op een honda mt rijd? ;)
 
Komt door de kleuren en het druppelkontje he.
Aan de koplampunit is het wel snel te zien (tenminste, had de nieuwe GSXR-1000 niet ook die unit?), en het geluid is ook anders. De kenners weten wel of het om een TL of GSXR-SRAD gaat, bij mij denken ze toch ook wel eens dat ik op een honda mt rijd? ;)

Maar de meeste n00bs zullen de kleuren idd gelijk met de GSX-R vergelijken en niet verder kijken.
 
Mooie foto\'s ook, herinnert me er gelijk weer aan dat ik al 3 weken niet meer gereden heb. :(

3 weken !!! allejezus, ga daar eens wat aan doen!!!

Hij ziet er bruut uit en ook in de mooiste soes kleuren. Alleen vind ik de gsx600/750/1000r er mooier uitzien. Kweenie waarom, maar ik vind deze te bol en te rond.

He, ik mag toch zeker wel mijn eigen mening geven hier!!
 
M\'n oom heeft ook zo\'n ding, alleen de kleuren van zijn TL1000R zijn :r (zwart met geel). Ik vind deze kleuren veel mooier....
 
3 weken !!! allejezus, ga daar eens wat aan doen!!!

Hij ziet er bruut uit en ook in de mooiste soes kleuren. Alleen vind ik de gsx600/750/1000r er mooier uitzien. Kweenie waarom, maar ik vind deze te bol en te rond.

He, ik mag toch zeker wel mijn eigen mening geven hier!!
Idd, door de weeks geen tijd en in weekend kloteweer. :( Ik begin hier gek te worden...

Ik ben het met je eens wat betreft de GSX-R, die vind ik ook mooier dan deze TLR, hoewel deze ook niet verkeerd is.
 
duuhu,echte motor :? :? :?
Ik wil de wielen misschien in de zelfde kleuren
laten spuiten als de R,coool 8-) .
Ben nu bezig met het achter spatbord.ligt er nu
half onder uit,komt het kenteken plaatje mooi
tussen de dempers *D *D
 
Het enige wat daar mooi aan is, is die R die er groot op staat. Moet alleen nog wel een 1 of een 6 achter. :)

Ik kan me voorstellen dat je hem erg mooi vind. Ik kan ook uren kijken naar mijn motor als die binnen staat. Maar het mooiste is nog rijden en bekeken worden!!
 
Super mooi zo\'n ding !!!!!!!!!!
ik hou ook van die dikke twins , maar vind deze suuz wel wat aan de zware kant ook met sturen
de wielen moet je oranje laten spuiten daar is geen twijfel over mogelijk
ik ga denk ik voor de rsv mille maar vind dit
ook een uitermate mooie mooie motor!!!!!!!!!
:) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan