Nou! Dit is egge niete te gelove!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat kan dus niet he. Ik dit topic openen en vervolgens geen sappig verhaaltje. :( :(

Ga es rijden en kom terug met een verhaal :( :(
 
Depends..Appie start toevallig dit topic tegelijk met het condoleance topic ...

Niet zijn fout,maar ik persoonlijk vind het topic nu even niet op z'n plaats...

Sorry, maar ik zie het anders. Als dit topic niet mag, dan zouden we eigenlijk ook nergens mogen reageren, of enkel terughoudend mogen reageren. Mag het topic van Panrider eigenlijk wel :?

Ik vind het heel triest wat er gebeurd is, maar dat wil niet zeggen dat er hier geen topics geopend mogen worden en- of op gereageerd mag worden. Het is keihard, maar het draait echt allemaal door. Hoe vervelend of moeilijk dat ook is... '(

Ik denk dat we er met zijn allen bij stil mogen/moeten staan, maar laten we wel normaal blijven doen.
 
Sorry, maar ik zie het anders. Als dit topic niet mag, dan zouden we eigenlijk ook nergens mogen reageren, of enkel terughoudend mogen reageren. Mag het topic van Panrider eigenlijk wel :?

Ik vind het heel triest wat er gebeurd is, maar dat wil niet zeggen dat er hier geen topics geopend mogen worden en- of op gereageerd mag worden. Het is keihard, maar het draait echt allemaal door. Hoe vervelend of moeilijk dat ook is... '(

Ik denk dat we er met zijn allen bij stil mogen/moeten staan, maar laten we wel normaal blijven doen.

my thoughts exactly. alleen jammer dat ik nu niet meer in staat ben om te lachen om het appie topic (normaal gesproken geniet ik met volle teugen van zijn topics).
 
Sorry, maar ik zie het anders. Als dit topic niet mag, dan zouden we eigenlijk ook nergens mogen reageren, of enkel terughoudend mogen reageren. Mag het topic van Panrider eigenlijk wel :?

Ik vind het heel triest wat er gebeurd is, maar dat wil niet zeggen dat er hier geen topics geopend mogen worden en- of op gereageerd mag worden. Het is keihard, maar het draait echt allemaal door. Hoe vervelend of moeilijk dat ook is... '(

Ik denk dat we er met zijn allen bij stil mogen/moeten staan, maar laten we wel normaal blijven doen.


Daarom zeg ik ook ik persoonlijk... ;)

Topic van Pan was er al en is over het algemeen nog altijd serieuzer als een Appie topic (no offence richting Appie).


Ik gaf dus alleen aan dat ik het bad timing vond.
 
Daarom zeg ik ook ik persoonlijk... ;)

Topic van Pan was er al en is over het algemeen nog altijd serieuzer als een Appie topic (no offence richting Appie).


Ik gaf dus alleen aan dat ik het bad timing vond.

nee idd ieder zn eigen mening, maar toch...
en er zijn geen richtlijnen wanneer iemand een topic kan openen en wanneer niet ;)
 
Dat zeg ik ook niet...

Btw moet het meteen een richtlijn zijn,stukje fatsoen en respect moet voldoende zijn... ;)

Anywayz..dit topic was ook niet bedoeld voor deze discussie.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan