Nou droom ik er ook al van

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Helaas mag ik de komende 4 weken niet rijden. Geen motorvoertuig besturen. Ik ben niet eens stout geweest ofzo, maar na een hartinfarct mag je volgens de wet 4 weken niet rijden. Het klinkt beroerd, hartinfarct, en dat is het ook wel, maar ik maak er verder niet zo'n punt van. Ik leef nog en heb een beetje kerstversiering in mijn bloedvaatjes en met zo hier en daar een pilletje, komt het allemaal best goed. Alleen dat niet mogen rijden zit me wel dwars, zeker met dat mooie weer. Blijkbaar ben ik er 's nachts ook mee bezig, want ik droomde vannacht dat ik op een off-road motor zat en dat ik een hele steile, zanderige heuvel op moest. Vreemd genoeg had de motor niet genoeg power, waardoor ik op het laatst moest afstappen en het laatste stuk moest lopen, de motor naar boven duwend. Vreemd, de menselijke geest :?

Het was trouwens wel lekker om weer ff te rijden })
 
Beterschap gewenst............ben je wel boven gekomen aan die heuvel? (dat zegt vast ook wat?)
 
Helaas mag ik de komende 4 weken niet rijden. Geen motorvoertuig besturen. Ik ben niet eens stout geweest ofzo, maar na een hartinfarct mag je volgens de wet 4 weken niet rijden. Het klinkt beroerd, hartinfarct, en dat is het ook wel, maar ik maak er verder niet zo'n punt van. Ik leef nog en heb een beetje kerstversiering in mijn bloedvaatjes en met zo hier en daar een pilletje, komt het allemaal best goed. Alleen dat niet mogen rijden zit me wel dwars, zeker met dat mooie weer. Blijkbaar ben ik er 's nachts ook mee bezig, want ik droomde vannacht dat ik op een off-road motor zat en dat ik een hele steile, zanderige heuvel op moest. Vreemd genoeg had de motor niet genoeg power, waardoor ik op het laatst moest afstappen en het laatste stuk moest lopen, de motor naar boven duwend. Vreemd, de menselijke geest :?

Vreemd het menselijk lichaam...

Maar ja, dat zuigt best wel. Al word het al een tikje kouder hoor.
 
dat is klote
maar wees blij dat je geluk hebt gehad
kennis van me heeft ook geluk gehad en zijn overbuurman niet en dan weet je pas dat het allemaal fataal had kunnen zijn
veel beterschap
 
is wel erg vervelend zeg idd ja

maarja nog eventjes wachten en dan mag je weer werken
 
Beterschap, en gewoon de dagen aftellen en dan weer volop gaan genieten *D
 
Ik had het al gezegd maar dat doe ik gewoon nog een keer: sterkte meid! ff je tanden op elkaar en voor je het weet kun je weer :] *D
 
Dankjulliewel :) Ik vind 4 weken wel lang duren hoor. Ook autorijden mag niet, dus ik moet met de trapfiets of met het Openbaar Vervoer :r of ik laat me rijden door mijn privéchauffeur }) Nou ja, ik moet er maar gewoon doorheen. Wel moeilijk als het van dat mooie weer is zoals de afgelopen dagen.
 
dat is inderdaad zeer vervelend

maar nu heb je wel genoeg tijd om de brommer weer mooi op te poetsen :X

die 4 weken zijn ook zo weer voorbij,en dan gewoon weer lekker :] *O*

veel sterkte toegewenst

gr, Hendri
 
hay lady-m

sterkte met je herstel, doe maar rustig aan

en ja niet mogen rijden, ik weet het dat is een echte straf, heb vanwege een gebroken pols 5 wkn niet kunnen rijden, dus ik begrijp hoe je je voelt.
des te fijner is het als je er weer opstapt mmmmm.

grtz. susanne :)
 
Sterkte Lady.. dat zijn geen leuke dingen om te horen.

En 4 weken.. das best lang! Moest vorige week ook een week wachten op nieuwe banden, hield dat al bijna niet meer uit. Was heerlijk om weer te rijden, bestaat niks beters :}

Gisteren alleen al een scheurtje ontdekt in mijn nieuwe achterband, dus dat wordt de komende dagen weer niet rijden :(

Ik hoop dat de 4 weken snel voorbij gaan voor je, en dat je gezondheid je niet (meer) in de steek laat ;)
 
Jee, dat is niet mis, sterkte... maar het is wellicht beter van niet rijden tijdelijk. Liever even wachten en weer jaren door als dat er iets gebeurd en einde verhaal en nooit meer :] B|

Sux6 en beterschap.. :)
 
laten wij met ons allen gaan dromen dat jij er weer voor 110% bovenop komt......bassie vind het heel sterk dat jij er zo nuchter onder blijft.


sterkte ermee lady-m......zal voor je duimen :)
 
laten wij met ons allen gaan dromen dat jij er weer voor 110% bovenop komt......bassie vind het heel sterk dat jij er zo nuchter onder blijft.


sterkte ermee lady-m......zal voor je duimen :)

Dankjewel hoor. Het is ook eigenlijk te idioot voor woorden. Ik ben pas 39, rook niet, ben niet te dik.....zoiets geloof je gewoon niet. Daar lig je dan tussen allemaal ouwe gebakkies in zo'n ziekenhuis. Misschien ben ik daarom wel zo nuchter :) Het scheelt ook dat ik het infarct kreeg na plaatsen van een stent, dus het werd door de artsen veroorzaakt, maar er was geen andere oplossing. Mijn hart zelf is heel sterk, want ik heb 2,5 jaar met klachten rondgelopen voordat de huisarts me een keer doorstuurde. Engeltje op mijn schouder gehad denk ik. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan