nou hij is eruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rico

MF veteraan
9 okt 2001
2.161
0
Het sprookjesbos :)
de MZ is verkocht 8-)

een kerel belt me op en wou hem kopen, dus nu hebbik 4000 euro's over voor een echte Supermotard (of een circuitfiets?)

:P :P :P :P :P :P

wie heeft er zin om meej te zoeken, mag er de hele zomer over doen, liefst niet particulier.. maar gewoon eentje waar ze nog een jaartje garantie op durven te geven ;)

wat een luxe problemen he :9
 
oh jah,

hij moet op kenteken staan en geschikt voor woonwerk verkeer (een stukkie wat je eigenlijk op de fiets moet doen ;) )

en mooi! en snel! en goed!

*D
 
mooi snel en goed, jij eist wel erg veel ineens, zeker als het kan voor weinig ? ;)
 
Husqvarna SMR Jacky Martens replica

Bouwjaar 1999
Originele fabrieks machine volgens JM specificaties met kenteken, fabrieksblok opgeboord tot 620 cc (70 PK) Brembo 4 zuiger met Braking schijf, Brembo 18 mm radiaalpomp, FP uitlaat, 3,5" voorwiel, 5" achterwiel. Net grote beurt gehad incl. complete koppeling.
Prijs: € 5.750,-


husky_smr.jpg
 
Husqvarna SMR Jacky Martens replica

Bouwjaar 1999
Originele fabrieks machine volgens JM specificaties met kenteken, fabrieksblok opgeboord tot 620 cc (70 PK) Brembo 4 zuiger met Braking schijf, Brembo 18 mm radiaalpomp, FP uitlaat, 3,5" voorwiel, 5" achterwiel. Net grote beurt gehad incl. complete koppeling.
Prijs: € 5.750,-


husky_smr.jpg
staat die al niet jaaaaren te koop?
 
was dat nou voor kwats... wat een gelul zeg.. dus voor 9 a 10000 kun je geen fatsoenlijke SM kopen....

mooie kutzooi dan....

flikker lekker op :j
lekker volwassen hiero, vooral zo door blijven gaan...

maar ik heb het vaker gezeg, een sm is niet goedkoop, en één met een jaar garantie helemaal niet...
 
als er zo een kutjanus in me topic moet gaan liggen leuteren... zo een met een bijdrage waarvan je zegt rijdt jij lekker ff op dat muurtje in :)

flikker er dan maar een slotje op.


k'heb hulp genoeg had weer :( ik zoek het nu verder zelf wel weer uit.

(Rico post aub ff onder je eigen naam!)
 
Laatst bewerkt:
als er zo een kutjanus in me topic moet gaan liggen leuteren... zo een met een bijdrage waarvan je zegt rijdt jij lekker ff op dat muurtje in :)

flikker er dan maar een slotje op.


k'heb hulp genoeg had weer :( ik zoek het nu verder zelf wel weer uit.
joh, moet ik je handje vasthouden en samen een brommertje voor je uitzoeken?

je hebt een budget een je denkt te weten wat je wilt... gaat een maand of wat advertenties nalopen en trek je conclusies...

ik heb hier genoeg over de verschillende motards gezegd, ga es wat topics door...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan