Nou ik dan!

juudje

MF'er
23 jul 2006
141
0
Noord holland noord
Hallo iedereen!
Na al een tijdje stiekem meegelezen te hebben op dit forum dacht ik, laat ik mij dan ook maar even aanmelden is wel zo leuk toch..
Ik heb een paar weken geleden eindelijk een soort proefles van 1 1/2 uur gehad en dat was helemaal geweldig *O* en nu wil ik natuurlijk mijn rijbewijs gaan halen!
Ik ben 25 jaar en woon in Noord-holland omg. alkmaar.

Alvast een paar vraagjes aan jullie;
hoelang is je theorie geldig?
weet er iemand een goede rijschool in omg alkmaar?

groetjes, judith
 
370953
 
Hallo iedereen!
Na al een tijdje stiekem meegelezen te hebben op dit forum dacht ik, laat ik mij dan ook maar even aanmelden is wel zo leuk toch..
Ik heb een paar weken geleden eindelijk een soort proefles van 1 1/2 uur gehad en dat was helemaal geweldig *O* en nu wil ik natuurlijk mijn rijbewijs gaan halen!
Ik ben 25 jaar en woon in Noord-holland omg. alkmaar.

Alvast een paar vraagjes aan jullie;
hoelang is je theorie geldig?
weet er iemand een goede rijschool in omg alkmaar?

groetjes, judith
Hee Judith....zo heet mijn vriendin/vrouw ook!!!! Dan moet je wel aardig zijn :+


Veel plezier met lessen en vermaak je op het MF... :W
 
Hoi Juudje, welkom op MF!
*O* *O*

Ik kom uit Castricum, en heb 1 december jl. mijn motorrijbewijs gehaald via een spoedcursus bij Hoekstra. Ze zitten op de Beverkoog in Alkmaar. (dichtbij voor je ;) )

Mij is dat erg goed bevallen. Ik had ook bij Verkeersschool Paul geinformeerd, maar die waren nogal met prijzen aan het 'goochelen'; dus dat vertrouwde ik niet zo.
(voelde me bij voorbaat al genaaid)

Op Motorfreaks staan nu ook die collumns van Mark Blum; hij heeft exact dezelfde spoedcursus gedaan (combi pakket) bij Hoekstra.
Dus daar kan je precies lezen hoe het gaat, en hoe het hem bevalt.

Succes ermee in ieder geval!!
 
hee, bedankt voor de tips! Ik ben al een beetje aan het rondkijken, ik kan alleen geen spoedcursus doen want daar heb ik de centjes niet in één keer voor en ik denk ook dat ik niet alle info in 1 keer kan opslaan..
Ik zit ook te twijfelen of ik niet eerst een helm enzovoorts zal aanschaffen voordat ik begin want in die gebruikte dingen rondrijden zie ik niet echt zitten en dan met name de helmen; straks is er al een keer iemand mee gevallen. of ben ik nou overdreven aan het doen?
 
hee, bedankt voor de tips! Ik ben al een beetje aan het rondkijken, ik kan alleen geen spoedcursus doen want daar heb ik de centjes niet in één keer voor en ik denk ook dat ik niet alle info in 1 keer kan opslaan..
Ik zit ook te twijfelen of ik niet eerst een helm enzovoorts zal aanschaffen voordat ik begin want in die gebruikte dingen rondrijden zie ik niet echt zitten en dan met name de helmen; straks is er al een keer iemand mee gevallen. of ben ik nou overdreven aan het doen?

nope, lekker een eigen helm aanschaffen :9~
heb je veel profijt van en hoeft ja niet meteen een dure/mooie helm te zijn ;)

Maar nog iets:
Deze temp. = zweten

zo'n helm wil je toch niet opzetten -O-



:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan