nou wil ik graag weten of dit een normale prijs is

TT.man

Die hard MF'er
28 apr 2002
337
0
schüttorf (brd)
Ik heb een vraag, ik heb dus verf besteld voor een tailquard maar eerlijk gezegd niet grevraagd naar de prijs, het gaat om grondlak, kleurlak(parelmoer effect) en blanke lak.
Nou krijg ik dit dus thuisgestuurd en dacht nou 60 euro zal het wel kosten, maar nee hoor, 139 Euro, ik schrok me helemaal kapot.
Is deze prijs normaal voor nog geen kwartliter van elk?
En heeft iemand ervaring als je verf laat maken bij een zaak die autolakken maakt of dat wat wordt ivm kleurverschil ed.
 
dus met andere woorden toch maar betalen en bij het postkantoor ophalen, tja had ik misschien ook de prijs van te voren moeten vragen, en ik heb het toch echt nodig want zo een zwarte tailquard is ook geen porem.
 
dus met andere woorden toch maar betalen en bij het postkantoor ophalen, tja had ik misschien ook de prijs van te voren moeten vragen, en ik heb het toch echt nodig want zo een zwarte tailquard is ook geen porem.
Dat kan ik niet voor je beoordelen, ik zeg alleen dat dat parelmoerlakje stervens duur is...
 
ik zag net even die fotos van jou R1 , heb jij geen problemen met je kentekenplaat, nou ja jij natuurlijk niet maar onze wets en regel kloppers misschien wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan