Noverox

Ben CBR 1000

Rookie
17 mei 2005
18
0
Hoorn
Hallo allemaal,

Ik heb de ophangpunten van mijn motorblok behandeld met Noverox vanwege de roestvorming. Ik vraag me nu af of ik, voordat ik de ophangpunten zwart ga spuiten, de resten van het Noverox (op de plekken van de ophangpunten waar geen roest zat) moet verwijderen met water, of dat ik dit moet laten zitten.

Heeft iemand daar ervaring mee?

Groeten,

Ben
 
Hallo Ben,
Novorox heeft als werking het roest als het ware op te vreten en tevens de plek dat ingesmeerd is af te sluiten zodat opnieuw roesten uit gesloten is.
Het kan geen kwaad om restjes te laten zitten, daar zie je na het spuiten praktisch niets meer van (tenzij het dikke klodders zijn).
Dus je moet zelf ff kijken of het de moeite waard is of deze restjes waar geen Novorox hoort te zitten wil verwijderen.
groet Xeneos
;)
 
Hallo Ben,
Novorox heeft als werking het roest als het ware op te vreten en tevens de plek dat ingesmeerd is af te sluiten zodat opnieuw roesten uit gesloten is.
Het kan geen kwaad om restjes te laten zitten, daar zie je na het spuiten praktisch niets meer van (tenzij het dikke klodders zijn).
Dus je moet zelf ff kijken of het de moeite waard is of deze restjes waar geen Novorox hoort te zitten wil verwijderen.
groet Xeneos
;)

Gewoon opschuren en dan met hamerite doen, dan roest het nooit meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan